Comerțul electronic din România se desfășoară în condiții de încredere. Comercianții online și companiile de curierat au luat măsuri adecvate contextului

Asociația Română a Magazinelor Online (ARMO) și Asociația Operatorilor de Curierat din România (AOCR) informează cetățenii din România că atât comercianții online, cât și companiile de curierat membre ale celor două asociații, au luat toate măsurile necesare pentru ca întregul flux logistic și de livrare aferent unei achiziții online să se desfășoare în condiții sigure, de igienă și sănătate pentru personal și clienți. Oportunitatea pe care o reprezintă comerțul electronic în contextul actual.

Printre măsurile luate de companiile membre ale celor două asociații în comerțul electronic:

comerțul electronic• Operatorii din depozite poartă măști și mănuși de protecție;
• Depozitele și centrele logistice au fost dotate cu termometre non contact pentru verificarea temperaturii tuturor angajaților;

Credit foto: Shutterstock

• Curierii care fac livrări la domiciliu vor purta măști și mănuși de protecție acolo unde situația o impune;
• Curierii au fost instruiți cum se pot proteja și cum îi pot proteja de asemenea pe clienți;
• A fost intensificată activitatea echipelor de curățenie din cadrul depozitelor, cu o atenție sporită acordată zonelor sociale;
• Spațiile de lucru și cele sociale din depozite și centrele logistice au fost dotate cu dezinfectant pentru mâini;
• Lockerele (puncte de livrare de proximitate) sunt dezinfectate înainte de fiecare alimentare cu colete;
• Personalul din birouri responsabil cu asigurarea tehnologiei din spatele comerțului electronic lucrează de acasă.

Florinel Chiș, Director Executiv ARMO:

“În contextul situației generale rezultate de evoluția COVID-19 în România, măsurile luate de magazinele online și companiile de curierat asigură monitorizarea riguroasă a angajaților de pe întregul flux logistic dintre momentul în care o comandă este plasată online de către un client și momentul primirii respectivului colet. Fie că vorbim de operatorii din depozite sau de angajații firmelor de curierat, aceștia poartă măști și mănuși de protecție acolo unde este necesar, au fost instruiți cu privire la cum se pot proteja pe ei, dar și pe clienții pe care îi deservesc.

Ca regulă generală, de altfel, contactul social implicat de modelul comerțului electronic este redus la maximum: oamenii își comandă de acasă produsele dorite, deci nu sunt nevoiți să stea la nicio coadă, iar ulterior au acces la produsele dorite prin intermediul unui curier care este atent monitorizat și echipat cu echipament de protecție și dezinfectant pentru mâini”.

Companiile membre ARMO și AOCR depun eforturi consistente pentru a-i asigura pe toți clienții care apelează în această perioadă la comerțul electronic că fac o alegere sigură, mai ales în contextul apelului general lansat de autorități populației de evitare, pe cât posibil, a spațiilor publice și aglomerate. Alternativa reprezentată de comerțul electronic poate reduce suplimentar riscurile pentru clienți și curieri prin evitarea plăților în numerar și utilizarea, ca alternativă, a plăților online, cu cardul, la plasarea oricărei comenzi.

Oportunitatea pe care o reprezintă comerțul electronic

Comerțul online reprezintă una dintre marile oportunităti pe care criza actuală, legată de răspândirea noului coronavirus COVID-19, le poate oferi. Atât pentru retailerii clasici (fizici) care își pot atașa astfel de servicii de eCommerce sau le pot dezvolta pe cele existente, cât si pentru toate magazinele online care deja operează pe piață, mai mari sau mai mici. Este unul dintre acele momente când mulți consumatori descoperă comerțul electronic și se pot obișnui cu acesta, ca soluție permanentă de shopping.

Operatorilor de eCommerce le recomadăm să aibă o atenție sporită la calitatea serviciilor, iar unul dintre indicatorii cei mai importanți de calitate pentru serviciile de eCommerce îl reprezintă termenul de livrare.

Restul recomandărilor, oportunităților și bunelor practici în retail & FMCG, în contextul epidemiei cu noul coronavirus COVID-19

Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Revista retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 7,091 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » E-commerce » Comerțul electronic din România se desfășoară în condiții de încredere. Comercianții online și companiile de curierat au luat măsuri adecvate contextului
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: