Povestea de succes a brandului românesc Cupio. 7 ani dedicați frumuseții

Cupio este un brand românesc înființat în Timișoara, iar anul acesta, a împlinit 7 ani dedicați frumuseții. Implicare și sacrificii, produse de calitate și inovatoare, construcție de branduri proprii și imbinare eficientă a online-ului cu magazinele fizice – iată povestea celor 2 antreprenori timișoreni care au construit un brand românesc de succes.

Cupio

În urmă cu 7 ani, doi tineri ambițioși puneau bazele unui magazin online de cosmetice. Așa a început povestea de success a brandului Cupio. Investiția inițială, de până în 10.000 de euro, s-a dovedit a fi una câștigătoare pentru cei doi tineri antreprenori din Timișoara, iar primul an a fost încheiat cu 7 angajați, 3 magazine fizice Cupio și o cifră de afaceri de 120.000 de euro.

De-a lungul celor 7 ani de existență, Cupio a devenit unul dintre brandurile preferate de specialiștii în frumusețe din România. Brandul se bucură de o popularitate tot mai mare și, în prezent este unul dintre furnizorii principali de oje semipermanente (gel lacuri), geluri UV, produse de makeup, echipamente și accesorii indispensabile pentru realizarea unui look profesionist și care deservește atât clienții finali cât și saloanele de înfrumusețare.

Implicare și sacrificii

Relația cu furnizorii și formarea unei echipe cu care să pornim la drum au fost unele dintre cele mai dificile provocări cu care ne-am confruntat încă de la început„, îsi amințește Răzvan Ștefănescu, unul dintre cei doi co-fondatori ai companiei.

Notorietatea pe care brandul nostru o are astăzia presupus muncă, implicare și sacrificii, inclusiv în viața personală, pentru că am pierdut șirul zilelor în care am stat până târziu la birou”, adaugă Raluca Ștefănescu“Am avut însă un scop clar și un vis la care punem umărul zi de zi: să devenim un brand internațional și să demonstrăm că și în România se poate face un business de succes”, au declarat cei doi antreprenori.

Pe parcursul celor 7 ani, brandul și-a îmbogățit portofoliul cu produse inovatoare în materie de manichiură și makeup, produse ce le oferă femeilor posibilitatea de a-și satisface dorința de a fi frumoase și de a se simți feminine și atrăgătoare.

În prezent, Cupio comercializează peste 10.000 de produse cosmetice profesionale și deține 11 branduri proprii: CupioGels (geluri UV), Cupio To Go! și Cupio One Step (ojă semipermanentă), Cupio Acryl DELUXE (vopsele acrilice), CupioLash (gene false), Cupio Make-up Pro (produse de makeup), Cupio ProDepil (produse pentru epilare), Cupio in the City (ojă clasică), Cupio Spa (produse pentru îngrijirea corpului), Cupio Skin Care (produse pentru îngrijirea pielii) și Muah (poduse de makeup).

După 7 ani de activitate, Cupio deține magazinul online dar și 11 magazine fizice, în Timișoara, Arad, Cluj, București și Constanța. Ultimul magazin a fost deschis la finalul lunii februarie 2019, în mall-ul ParkLake din București.

În 2018, Brandul Cupio a generat vânzări cumulate al grupului de firme, al celor doi antreprenori, de peste 8.5 milioane de euro, iar obiectivul setat pentru 2019 reprezintă o creștere de 20%, depășind pragul de 10 milioane de euro.

Planuri de viitor pentru Cupio

Planurile de extindere nu se opresc aici. Cupio are în vedere deschiderea a încă 3 magazine în țară în 2019, iar până la final de 2020, rețeaua să ajungă la un număr de 20 de magazine în România. Extinderea la nivel european reprezintă și ea un element extrem de important al dezvoltării,  brandul fiind deja exportat în Italia și Germania.

Cupio crește și se dezvoltă tot mai frumos cu fiecare an, iar după 7 ani de activitate, este cu siguranță unul din cele mai reprezentative branduri de pe piața cosmeticelor profesionale și produselor de makeup.

Cupio

Prezent pe piața de 7 ani, brandul 100% românesc Cupio are, în acest moment, peste 10.000 de produse în portofoliu, 11 magazine fizice, magazinul online www.cupio.ro și 11 branduri proprii.

Misiunea companiei este de a oferi în permanentă cele mai noi și calitative produse cosmetice profesionale, tehnici și educație în domeniu, astfel încât Cupio să devină brandul cel mai dorit și căutat de către profesioniștii din domeniul înfrumusețării.

Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Revista retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

Depositphotos

Un comentariu la „Povestea de succes a brandului românesc Cupio. 7 ani dedicați frumuseții”

  1. Pingback: Vânzări record de cosmetice, în plină pandemie, pentru brandul românesc Cupio - Jurnalul Bucurestiului

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *