Next_Capitall

Grupul eMAG, în 2018: creștere cu 17,5%, investiții de 141 milioane euro

Pe fondul dezvoltării accelerate, grupul eMAG a obținut o creștere cu 17,5% a veniturilor comparativ cu anul precedent, până la 4,77 miliarde de lei. Rezultatele au fost susținute de extinderea ofertei de produse, de creșterea numărului de clienți în toată regiunea și de investițiile în oameni, logistică, tehnologie și dezvoltare internațională. Investiții de peste 150 de milioane de € numai în tehnologie.

„Creșterea gamei de produse și îmbunătățirea serviciilor de plată și livrare au generat o creștere a numărului de clienți și a cifrei de afaceri. Vom continua să ne dezvoltăm prin investiții în tehnologie, potențialul este mare, atât în România cât și în regiune”, a spus Tudor Manea, vicepreședinte eMAG.

eMAG

eMAG, cifre pentru 2018:

– investiții de 2 milioane de € în oameni
– 4.860 de angajați
– un depozit nou de 126.000 de mp
– investiții în tehnologie de 30 de milioane €
– 33 milioane € investiții în dezvoltarea internațională și în alte companii deținute de eMAG
– total investiții în 2018: 141 milioane de €

Prezent deja în România, Bulgaria, Ungaria și Polonia, grupul s-a extins în alte cinci țări: Cehia, Slovacia, Slovenia, Croația și Austria.

„În următorii 5 ani, ne angajăm să investim peste 150 milioane € numai în tehnologie, care reprezintă motorul creșterii eMAG. Investiția în tehnologie produce valoare pentru că tehnologia te ajută să crești, te ajută să scalezi, de unde rezultă o productivitate mai bună și o profitabilitate mai bună și te ajută să livrezi o calitate mai bună către clienți”, a declarat Iulian Stanciu, CEO eMAG.

„De asemenea, în 2019 ne propunem să ajungem sa comercializăm prin eMAG un numar de 10.000.000 de produse„, a completat Iulian Stanciu.

Clienții eMAG și potențialul Marketplace

În prezent, eMAG a ajuns la 9,44 milioane de clienți în regiune, cu 1.868.600 în plus față de anul precedent, dintre care 975.000 au venit din România. Factorii care au determinat creșterea sunt serviciile de calitate și oferta extinsă care cuprinde 5,7 milioane de produse. 52% dintre produsele vândute de platforma eMAG provin de la cei 16.350 de selleri listați.

Până la finalul anului 2020, obiectivul eMAG este ca numărul sellerilor care vând prin Marketplace să ajungă la 40.000.

eMAG Marketplace reprezintă și o modalitate de dezvoltare pentru micii producători români, întreprinderi sociale și ONG-uri care beneficiază de condiții preferențiale de listare prin intermediul programului „Deschide România”.

Cei 1.300 de producători români prezenți în program au vândut în 2018 peste 170.000 de produse în valoare de 12,3 milioane de lei, iar dezvoltările noi din platformă au scopul de a încuraja și alți selleri să intre în acest program.

Rețea de livrare extinsă

Serviciile de livrare specială, precum livrarea planificată și ridicarea din lockerele easybox lansate în 2018, alături de extinderea orei până la care se poate comanda cu livrare a doua zi (de la 18.00 la 23.59 pentru București) au contribuit la scurtarea timpului de livrare. Până la finalul lunii octombrie 2019, rețeaua de lockere easybox va număra 300 de unități în București și alte cinci orașe mari.

eMAG

eMAG este lider regional în industria ecommerce cu operațiuni în România, Ungaria, Bulgaria și Polonia. În ultimii 18 ani, compania a investit în servicii bazate pe tehnologia dezvoltată în România, cu scopul de a-și ajuta clienții să economisească timp și bani, prin servicii precum deschiderea coletului la livare, 30 de zile pentru retur,

Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Revista retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 7,076 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » E-commerce » Grupul eMAG, în 2018: creștere cu 17,5%, investiții de 141 milioane euro
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: