Livrarea gratuită, cel mai important factor pentru români atunci când fac cumpărături online

Conform studiului GlobalWebIndex, cea mai amplă cercetare a consumatorilor digitali realizată la nivel global, care, pentru prima dată, include date din România, cel mai important factor care determină efectuarea unei cumpărături online pentru români este livrarea gratuită.

livrareaOpțiunea de a primi produsele gratuit este mai atractivă decât reducerile sau cupoanele disponibile pentru un anumit produs.

Credit foto: Shutterstock

Studiul arată, de asemenea, că 69% dintre românii conectați la internet au cumpărat cel puțin un produs online iar 46% folosesc aplicații pentru a face cumpărături online. Dintre cei care au făcut cumpărături pe internet, 53% au folosit un laptop sau un PC, 38% au folosit telefonul mobil și 6% tableta.

Mai puțin de 4 din 10 români folosesc aplicațiile serviciilor financiare sau bancare, conform GlobalWebIndex, și doar 3 din 10 fac plăți de pe telefonul mobil, aceștia folosind mai ales PayPal și serviciile digitale ING.

În ceea ce privește produsele achiziționate pe internet, cele mai cumpărate produse online pentru casă sunt din categoria mobilă, 18% dintre cei intervievați spunând că au achiziționat un astfel de produs. Următoarele în lista preferințelor consumatorilor digitali sunt frigiderele (6%), aspiratoarele (5%) și fiarele de călcat (4%).

livrarea

Cea de-a 10-a ediție a studiului GlobalWebIndex a intervievat peste 110.000 de persoane din mai mult de 40 de țări și, pentru prima dată, include date și despre consumatorii digitali români, datorită eforturilor consolidate ale agențiilor Starcom și Zenith Media de a aduce acest studiu global și în România.

„Suntem foarte fericiți că am putut aduce în România această complexă sursă de know-how (de la comportamentul și activitățile online ale consumatorilor români, până la impactul lor asupra anumitor industrii) și că putem, cu ajutorul ei, să dezvoltam insight-uri de comunicare și de business extrem de valoroase pentru clienții noștri”, a declarat Rodica Mihalache, Head of Consumer and Business Insights, Starcom Romania.

livrarea

„Suntem foarte entuziasmați că am putut aduce în România GlobalWebIndex, care ne oferă posibilitatea de a explora date într-un mod mai complet și de a folosi noi tehnologii pentru a livra insight-uri și soluții de impact care să genereze ROI și creștere profitabilă pentru clienții noștri” , a completat și Raluca Zancu, Media Research Director, Zenith Romania.

„Atât brandurile cât și agențiile au avut întotdeauna nevoie de insight-uri puternice din piețele locale iar acest lucru nu a fost ușor de obținut, de aceea suntem fericiți că am putut să-i sprijinim pe partenerii noștri de la Publicis Media să descopere comportamentele și atitudinile complexe și unice ale consumatorilor digitali români. Studiul nostru, care se extinde în 45 de țări, face ca aceste insight-uri să fie foarte ușor accesibile ceea ce este o schimbare de paradigmă.”, a adăugat Jason Mander, Chief Research Officer, GlobalWebIndex.

Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Revista retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

Depositphotos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *