Nielsen Brandbank, soluția de conținut digital pentru eCommerce, disponibilă și pentru piața din România

Nielsen Brandbank, furnizor de top în soluții de conținut digital, și-a extins prezența globală prin lansarea serviciului în România. Mars, FrieslandCampina, cora, Foodnet și Elan-Trio sunt doar câteva exemple dintre companiile care au ales deja Nielsen Brandbank drept furnizorul lor de conținut de produse digitale.

Nielsen Brandbank

Industria FMCG asistă la o evoluție accelerată a comerțului electronic. Vânzările totale din eCommerce sunt prognozate să crească cu 13% în 2021 (conform eMarketer 2020, Total Retail), noul coronavirus grăbind adoptarea cumpărării din online și digitalizarea magazinelor. Cumpărătorii de astăzi devin din ce în ce mai conectați la căutarea și cumpărarea online iar informațiile corecte și complete despre conținutul produselor sunt esențiale pentru finalizarea achiziției online și fidelizarea cumpărătorilor.

Georgiana Petcu, Key Account Manager & eCommerce MARS România: “Nielsen Brandbank este soluția ideală pentru piața eCommerce, cu un content calitativ poți ajuta vânzările să crească cu un procent estimativ de 30%, creezi fidelitate și vizibilitate produselor și poți atinge un CTR ridicat în timpul campaniilor! Împreună reușim să livrăm calitate prin împărtășirea feedback-ului constant!”

Nielsen Brandbank – soluții end-to-end ce conectează cumpărătorii la conținuturile digitale

Nielsen Brandbank vine în România cu peste 20 de ani de experiență în furnizarea de soluții end-to-end, conectând cumpărătorii la cele mai actualizate, corecte și relevante conținuturi digitale, care fac bunurile de consum mai vizibile și mai atractive.

52.800 de furnizori și peste 700 de retaileri la nivel global, în 39 de piețe

“Nielsen Brandbank se lansează acum pe piața din România pentru a sprijini legătura dintre comercianți și furnizori. Obiectivul este de a stabili colaborări cu majoritatea retailerilor din România si, pe lângă comercianții cu care am stabilit deja parteneriate, ne aflăm în momentul de față în discuții preliminarii și cu alte companii importante, de exemplu Carrefour România.

În lumea de azi a comerțului omnichannel este esențial ca informațiile despre produse să fie corecte și coerente, atât pe canalele digitale, cât și pe cele fizice. Suntem încântați să ne extindem acoperirea globală în România. Cu soluțiile end-to-end ale Nielsen Brandbank, dificultățile gestionării și distribuirii conținutului de produs vor fi eliminate, iar comercianții și furnizorii se vor putea concentra asupra cumpărătorilor lor, oferind experiențe de cumpărare excepționale,” a declarat Mike Nickituk, Director General Global Nielsen Brandbank.

Nielsen Brandbank va colabora cu retailerii și producătorii pentru a-i sprijini pe drumul lor către digitalizare, oferindu-le soluția optimă pentru a crea și distribui conținut de produs digital pe orice canale.

Serviciul oferit permite înregistrarea conținutului de produs (imagini de calitate, informații complete de pe eticheta și detalii de marketing despre produs) prin procese de automatizare standardizate, iar în plus oferă cumpărătorilor acces la o informație convingătoare și robustă despre produse, sprijinind în același timp și comercianții și mărcile pe calea lor către digitalizare.

Nielsen Brandbank

Nielsen Brandbank este furnizorul principal de soluții de conținut de produse digitale pentru peste 52.000 de mărci și peste 700 de comercianți în 39 de țări din întreaga lume, permițând mărcilor și retailerilor să ofere cea mai bună experiență de cumpărare, oferind posibilitatea de a captura și partaja conținut standardizat și bogat de produse digitale pe toate canalele, fără probleme.

Aceste soluții end-to-end  conectează cumpărătorii la cel mai actualizat și relevant conținut de produs digital, făcând bunurile de consum mai vizibile și mai atractive.

Pentru mai multe informații puteți vizita site-ul https://www.brandbank.com/ro/ sau puteti contacta echipa Nielsen la tel: +40742 813 986 sau la adresa reka.bothazy@nielseniq.com


Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG#eCommerce#FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,

Abonează-te la newsletterul zilnic gratuit.

Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail

Înregistrare

2performant.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *