Cum se descurcă retailerii alimentari care au magazin online? Ultimele evoluții din această piață

Valoarea pieţei de retail online din România a depăşit cifra de 1 miliard de euro în 2014, o valoare aproape dublă faţă de cea din 2013, când era estimată la aproximativ 600 milioane euro, conform datelor prelucrate de GPeC pe baza estimărilor principalilor jucători din mediul online românesc.

online-shoppingMai exact, piaţa de retail online românească se situează între 1,1 şi 1,2 miliarde de euro în 2014, aproape dublă ca valoare faţă de anul 2013 (când era estimată la aprox. 600 milioane euro), cifră care face referire exclusiv la produsele comercializate online, indiferent de natura lor şi nu la servicii, plata facturilor de utilităţi, bilete de avion, bilete la spectacole, vacanţe şi călătorii etc. Totuşi, segmentul e-commerce reprezintă încă doar 2,2% – 2,5% din totalul retail-ului din România, conform GPeC.

Credit foto: Shutterstock

Care este contextul? De unde a venit creşterea? Utilizatori, tranzacţii online, de unde se fac predominant comenzile? Care este situaţia actuală a magazinelor online ataşate unor retaileri alimentari clasici ?


Pentru a citi în continuare articolul, trebuie să fiți abonat la Secțiunea Premium.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG. Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

2performant.com

2 comentarii la „Cum se descurcă retailerii alimentari care au magazin online? Ultimele evoluții din această piață”

  1. Pingback: The most important events in grocery retailing from Romania, in the first three months of 2015

  2. Pingback: Mihai Şerban, Casa de Comenzi Gemini: "Am extins livrarile produselor noastre la nivel naţional"

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *