Lidl România: „comunitatea celor care ne urmăresc în Social Media depășește 3 milioane de persoane”

Georgiana Tugearu-1Lidl România a sărbătorit pe 20 iunie 2013 doi ani de la inaugurarea paginii oficiale de Facebook, doi ani de prezenţă în Social Media, fiind brandul numarul 1 in România, din punct de vedere al prezenței în Social Media. Cu această ocazie am realizat un scurt interviu cu Georgiana Tugearu, PR Manager Lidl România.

retail-FMCG.ro: Nu o să vă întrebăm care sunt motivele pentru care sunt, încă, foarte puţini retaileri în România care folosec Social Media, ci o să vă întreb pe Dvs care sunt beneficiile folosirii Social Media în strategia de comunicare?

Lidl: „Primul beneficiu pe care îl putem menţiona este faptul că pagina de Facebook ne-a adus mai aproape de clienţii noştri. În cei doi ani de existenţă, comunitatea Lidl a ajuns la mai mult de 900.000 de fani. Pagina noastră de Facebook – Lidl România se află într-un permanent dialog cu fanii şi clienţii noştri, primim feedback de la fani în timp real, ştim ce le place şi ce nu le place, şi mai ales construim proiecte frumoase împreună.

Feedback-ul primit, mesajele de mulțumire, aprecierile, dar şi criticile ne ajută să ne îmbunătăţim permanent, dar şi să sporim satisfacția persoanelor cu care interacţionăm”.

retail-FMCG.ro: La data redactării acestui interviu aveţi peste 960.000 de fani pe Facebook, cei mai mulţi din zona de retail din România. Cât de repede o să ajungeţi la primul milion?

Lidl: „Suntem încrezători că acest număr de fani va fi atins cât de curând şi pregătim ceva special pentru aceştia”. NR: Compania a pregătit concursuri cu premii instant, prin care își răsplăteşte fanii ce i-au fost alături de-a lungul timpului.

retail-FMCG.ro: Câţi abonaţi aveţi la newsletterul Lidl prin intermediul căreia clienţii sunt informaţi de ofertele şi promoţiile Lidl?

Lidl: „Avem un număr foarte mare de abonaţi şi suntem bucuroşi că numărul acestora creşte zi de zi”.

retail-FMCG.ro: Lidl este singurul retailer alimentar care are echipă proprie de Social Media, o premieră absolută pentru această zonă. Cum este structurată echipa şi care sunt principalele atribuţii ale acesteia?

Lidl: „Echipa de Social Media este formată din mai multe persoane şi este online de dimineața până seara târziu, şapte zile pe săptămâna, disponibilă să răspundă şi să soluţioneze în timp real cererile venite din partea fanilor”.

retail-FMCG.ro: Care sunt Conturile de Social Media de care se ocupă echipa?

Lidl: „Suntem activi pe Facebook, Twitter, Pinterest şi Youtube, iar comunitatea celor care ne urmăresc depăşeşte 3 milioane de persoane”.

retail-FMCG.ro: Ce ne puteţi spune despre aplicaţia pentru smartphone „Lidl Reţete„, una dintre puţinele aplicaţii de profil din retail?

Lidl: „Aplicaţia „Lidl Reţete” este concepută ca o carte de bucate “de buzunar” prin intermediul căreia punem la dispoziţia utilizatorului peste 450 de reţete. Aceasta este în acelaşi timp un ghid de cumpărături, fiind zilnic actualizată cu preţurile produselor din magazinele noastre. Aplicaţia include şi un “calculator” al numărului de porţii, astfel încât utilizatorul să poată selecta cantităţile necesare pentru prepararea reţetei dorite.

Aplicaţia „Lidl Reţete” este disponbilă spre descărcare atât pentru Android cât şi pentru iOS.”.

retail-FMCG.ro: În acest moment Lidl nu are un sistem- program de fidelizare a clienţilor. Luaţi în calcul aşa ceva? Ne puteţi da câteva amănunte?

Lidl: „Nu avem în acest moment în plan un astfel de program”.

retail-FMCG.ro: Când veţi ataşa actualelor servicii, un magazin online Lidl, precum în alte ţări unde Lidl este prezent?

Lidl: „Nu avem în acest moment în plan un magazin online”.

Lidl s-a lansat în 2011, fiind în prezent cel mai extins lanţ de magazine, având cel puţin un magazin în fiecare judeţ al ţării. Lidl are în acest moment 160 de magazine și peste 3.300 de angajați.

Pentru un conținut unic, accesați AICI secțiunea Premium.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,865 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Esențial » Lidl România: „comunitatea celor care ne urmăresc în Social Media depășește 3 milioane de persoane”
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

  1. Am cumparat de la D-vs,un aspirator Parkside,( WET & DRY CLEANER PNTS 1500 B2 ).Am gasit in cutie un singur sac de hartie si un singur filtru de materie spumanta.In cartea tehnica la pag.42.Piesede scimb/ Accesori, poz 12 si 13,spune de 5,respectiv 3 piese din fiecare. Deoarece posed doar cate una din fiecare as vrea sa mai cumpar. De unde si cum ?

    Răspunde
  2. Buna ziua.Dupa cum spuneam am fost la lidl Tirgu Secuesc iar o domna casiera cu un par cret negru ,nu am retinut numele nu vrea sa vorbeasca deloc romaneste ,nu saluta si mi a cerut plata in ungureste in cazul in care eu nu vorbesc aceasta limba.Lidl din Tirgu este un magazin intr o zona de tranzit unde trec foarte multi romani iar impresia lasata prin aceste persoane este una negativa.Mentionez ca nu este prima data cind se intimpla.Multumesc.

    Răspunde
  3. Bua seara, am un aparat cod IAN 273263 ,doresc o piesa defecta cum procedez,unde o pot gasi,cui ma adresez .Multumesc.

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: