10 motive pentru a fi prezenti la retailArena: speakeri de top vorbesc despre inovatia in retail

A doua editie a conferintei retailArena – Innovation in Retail va dezbate alaturi de speakeri de top din retail, FMCG si online cele mai noi tendinte intr-o piata in care amprenta digitalului devine din ce in ce mai puternica. Revista retail-FMCG.ro, partener media principal al evenimentului, va lanseaza invitaţia de a lua parte la un maraton al discutiilor intre profesionisti, pe 4-6 noiembrie, la hotel Howard Johnson.

img-articol-rA-002

1. Lucrezi in retail sau productie de bunuri de larg consum? retailArena – Innovation in Retail iti ofera oportunitatea de a intelege cele mai noi tendinte la nivel international, regional si local si de a lua cele mai bune decizii pentru ca businessul tau sa fie o poveste de succes.

2. Mari companii locale, lideri de piata pe segmentele lor, iti vor prezenta cele mai noi tendinte si exemple de best practice. Speakerii de la Geometry Global, Hybris, GfK, BrandTailors sau Millward Brown iti vor prezenta studii de piata si studii de caz din arii diversificate pentru a putea construi un brand ancorat cu succes atat in mediul offline, cat mai ales in online.

3. Evolutia pietei de retail in ultimul an atat la nivel de vanzari, cat si ca strategie de expansiune, dar si prognozele pe termen scurt si efectele schimbarilor din comportamentul consumatorilor vor fi dezbatute alaturi de TAKKO, Immochan si AFI, care vor trasa liniile castigatoare din retail in viitor.

4. Pe o piata in care incepe sa conteze tot mai mult zona digitala, magazinele traditionale au de construit o imagine si in lumea virtuala. Afla de la Selgros, Jolidon, Noriel, McCann si Geometry Global cum iti poti creste performanta in retail inovand in permanenta.

5. Intr-un context in care digitalul prinde avant si produsul trebuie sa comunice in mediul virtual cu potentialii consumatori. BrandTailors te va “invata” cateva dintre secretele construirii unui brand de succes in online.

6. Vrei sa stii ce fac marile lanturi de magazine pentru producatorii romani? Florin Jianu, ministrul delegat pentru IMM, mediu de afaceri si turism, Billa, Carrefour si Georgiana Gheorghe, proprietarul Creperie d’Amour vor detalia cele mai interesante proiecte de sustinere a productiei autohtone.

7. Ce isi doreste consumatorul de la brandul favorit si cum devii alegerea clientului? Sunt doua din intrebarile la care iti vor oferi un raspuns Ipsos Research, GfK, Carrefour dar si producatori romani de succes.

8. Vom descoperi impreuna cu eMag, PayU, Sofiaman, Hybris, Evozon Systems, 2 Parale si Carrefour-online cum sa nu iti canibalizezi propriile vanzari si sa castigi increderea clientilor pe Internet.

9. Vei putea sa iti pui pe masa in fata unor specialisti de top straini problemele specifice cu care te confrunti in cadrul workshop-urilor special create pentru ca tu sa poti discuta si intr-un cadru mai restrans despre subiectele care te intereseaza.

10. Cumperi 1 bilet, primesti 1 gratuit, numai de joi pana duminica! Inscrie aici 2 persoane si platesti numai pentru una: www.retailarena.ro/2014/ro/inscriere.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG. Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Depositphotos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *