Agenda finală a Conferinței EXPO SHOP – Future Retail Solutions din 17 mai 2018

Programată pentru data de 17 mai 2017, cu începere de la ora 10.00, Conferința EXPO SHOP – Future Retail Solutions și-a definitivat agenda ce va conține o linie foarte interesantă de speakeri de la Carrefour, eMAG Marketplace, Farmec, GfK, NETOPIA mobilPay, Biodeck, Kooperativa 2.0, Global Glory Solutions și Imagotag.

Conferința este parte din evenimentul extins EXPO SHOP – Future Retail Solutions, primul eveniment din România dedicat serviciilor pentru retail, ce se va desfășura în perioada 16 – 19 mai 2018, în noul pavilion B2 de la ROMEXPO.

EXPO SHOP

EXPO SHOP – Future Retail Solutions este prima expoziţie din România dedicată industriei de retail, un eveniment B2B organizat de Euroexpo şi Romexpo, în parteneriat cu revista retail-FMCG.ro

Prima ediţie a evenimentului EXPO SHOP – Future Retail Solutions, ce va avea loc în noul pavilion B2 din cadrul centrului expoziţional Romexpo, va prezenta cele mai noi soluţii şi tendinţe din retail, expoziţia adunând cei mai importanţi furnizori de servicii, soluţii şi echipamente pentru retail din România.

Pe data de 17 mai 2018, în cadrul expoziţiei comune EXPO SHOP și PACK EXPO, într-un spaţiu special amenajat dar deschis, va avea loc şi Conferinţa EXPO SHOP – Future Retail Solutions, organizată de Euroexpo şi revista retail-FMCG.ro, ce se va desfășura în intervalul 10.00 – 14.00.

Conferința își propune să aducă în prim-plan, pe de-o parte, cele mai noi servicii, soluţii şi echipamente pentru retail, iar pe de altă parte noutăți și trenduri din piața de retail.

Agenda finală EXPO SHOP – Future Retail Solutions

10.00 Antonio Eram, CEO NETOPIA MobilPay  va lansa, în premieră, o nouă soluție de plată mobilă

10.20 Codrean Pop, Director Vânzări, Farmec – Farmec, singurul producător român de cosmetice care a dezvoltat propria rețea de magazine

10.40 Alex Matei, Director IT Carrefour, partener principal al evenimentului – Digital, Inovație și Tehnologie în Carrefour, prin prisma omnichannel-ului

11.00 Rodica Pop, Group Account Manager GfK Romania – Omnichannel Shopper – challenges and opportunities for traditional offline and online retail.

11.20 Adrian Georgescu – Director General Biodeck și Maria Desmirean, Coordonator Marketing Biodeck, primul brand din România care oferă publicului farfurii, pahare, tacâmuri, saci și pungi făcute 100% din surse regenerabile derivate din plante.

11.50 Pauză

12.20 Cristian China Birta, fondator Kooperativa 2.0, o agenție iscusită de Social Media – Cum poate Social Media ajuta companiile. Atunci când nu le incurcă…

12.40 Oana Antohe – Marketplace Seller Performance Manager România/Bulgaria/Ungaria/Polonia eMAG Marketplace – Marketplace – Online your business

13.00 Mihaela Moisa, Business Development Manager Imagotag – Using ESL beyond pricing

13.20 Hagen Hoehl, Head of Retail EME – GLORY GLOBAL SOLUTIONS, compania care dezvolta soluția de cash management CashInfinity, promovată în România de compania ROPECO – Today´s Retail challenge and how Cash Management can enable change

Partener Platinum – Carrefour Romania

Parteneri Silver: ROPECO, Biodeck și Imagotag, partener Smart ID.

EXPO SHOP – Future Retail Solutions – Înregistrare participanți 

Reprezentanții companiilor care doresc să participe la Conferință se pot înregistra gratuit AICI. Odată completate datele din formularul de înregistrare, veți primi un e-mail de confirmare, iar accesul la Conferința din 17 mai 2018 se va face în baza acestei înregistrări.

Cui se adresează evenimentul EXPO SHOP?

Evenimentul EXPO SHOP se adresează, în primul rând, tuturor comercianţilor – marii retaileri, magazinele online, comercianţii tradiţionali independenţi şi distribuitorii – dar se adresează şi producătorilor din industriile conexe (FMCG, DIY, IT&C etc). În cele 4 zile ale evenimentului, între 8.000 şi 10.000 de profesionişti din aceste industrii sunt aşteptaţi să viziteze prima expoziţie din România dedicată retailului.

Noul Pavilion B2 de la Romexpo va aduna în zona expoziţională un total de peste 250 de expozanţi – Târgurile Expo Shop şi Pack Expo – pe o suprafaţă totală de 16.000 de mp. Principalele zone expoziţionale sunt: EXPO SHOP, cu servicii şi soluţii pentru retail şi consacrata expoziţie PACK EXPO, ce conţine zonele de ambalare, echipamente marcare şi etichetare, logistică, echipamente producţie ambalaje plastic/sticlă, echipamente producţie ambalaje hârtie şi carton şi zona de ambalaje de carton şi hârtie.

EXPO SHOP – Future Retail Solutions

Revista retail-FMCG.ro este şi partener media principal al evenimentului tip expo & conference EXPO SHOP – Future Retail Solutions 2018.

Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Depositphotos

Un comentariu la „Agenda finală a Conferinței EXPO SHOP – Future Retail Solutions din 17 mai 2018”

  1. Sunt interesante astfel de expozitii, consider ca ai de invatat ceva de la fiecare, iar Romania este una dintre norocoasele tari care reusesc sa beneficieze de sfaturi din partea unor oameni cu experienta.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *