Companiile METRO Cash & Carry România – franciza LaDoiPași, ESSA Group, Orange România, eMAG Marketplace, Nielsen România, Kooperativa 2.0, Syscom Digital, GRAPHTEC și udevoffice.com vor avea reprezentanți – speakeri în cadrul Conferinței EXPO SHOP – Future Retail Solutions 2019, dedicată serviciilor, soluţiilor şi echipamentelor pentru retail, ce va avea loc în data de 10 octombrie 2019, în intervalul orar 10.00 – 14.00, în pavilion C1 din cadrul centrului expozițional ROMEXPO. Agenda finală, programul complet și detalii legate de speakerii conferinței EXPO SHOP – Future Retail Solutions 2019.
Alți parteneri ai conferinței EXPO SHOP – Future Retail Solutions 2019: ROPECO București, IT Genetics și Fresh Veg Producers.
Cea de-a doua ediție a Conferinței EXPO SHOP – Future Retail Solutions, organizată de publicația retail-FMCG.ro, în parteneriat cu compania Euroexpo, se va desfășura în cadrul expoziției EXPO SHOP 2019, singurul eveniment dedicat serviciilor pentru retail din România, în perioada 9 – 11 octombrie 2019, în pavilion C1 din cadrul centrului expozițional ROMEXPO.
Puteți profita de următoarele oferte speciale pentru achiziționarea biletelor la EXPO SHOP – Future Retail Solutions:
– Discount de 5% pentru 2 bilete achiziționate de persoane de la aceeași companie
– Discount de 10% pentru 3 bilete achiziționate de persoane de la aceeași companie
– Discount de 15% pentru minimum 4 bilete achiziționate de persoane de la aceeași companie
Prețul întreg al unui bilet este de 79 de euro + TVA.
Înregistrare la conferință
Agenda finală și programul conferinței EXPO SHOP – Future Retail Solutions, din 10 octombrie 2019
09.00 – 10.00: înregistrare participanți (accesul se face doar în baza biletului cu cod de bare)
10.00 – Introducere – Claudiu Ciobanu, editor coordonator, co-fondator Retail FMCG Media și moderatorul evenimentului
10.05 – What’s next in retail – BIG Data – speaker Victor Bădescu, Senior Consultant Retailers NIELSEN Romania
10.30 – Rețeta de creștere a unui business în inima comunității – speaker Geanina Ghiculescu, Head of Retail Marketing METRO Cash & Carry România, coordonatoare a brandurilor LaDoiPași și METRO Distribuție
10.55 – Storelink – auditarea proceselor in-store – speaker Eugen Saulea, Director General ESSA Group
11.20 – Online your business! – speaker George Iordache – Marketplace Sales Manager Romania, Bulgaria, Ungaria & Polonia, eMAG Marketplace
11.45 – Blockchain în retail – Ștefan Gergely, Blockchain evangelist și antreprenor, partener udevoffice.com și fondator fondator Aurus
12.10 – Pauză cafea
12.30 – Retail transformation. How to thrive in the new era of data centric economy –Transformarea retailului. Cum să asiguri succesul în noua eră a economiei bazată pe informații digitale – speaker Mihaela Cristescu, WiFi & Analytics Product Manager Orange România
12.55 – Cum folosești LinkedIn și Instagram pentru a-ți promova business-ul – Cristian Florea, Social Media Manager Kooperativa 2.0
13.20 – Interactive Retail/Innovative In-store Marketing – Interactiunea digitală cu clienții si Tactici Online2Retail – speaker Maia Novolan, Director General Syscom Digital
13. 45 – Mobilierul viitorului în retail – Magda Bei, CEO GRAPHTEC
14.10 – Lunch
Despre speakerii Conferinței EXPO SHOP – Future Retail Solutions 2019
Claudiu Ciobanu, editor coordonator și co-fondator Retail FMCG Media
Cu o experiență de aproape 25 de ani în marketing & vânzări, în industria FMCG, Claudiu a trecut mai întâi prin câteva companii de import & distribuție FMCG, lucrând și cu companiile de retail modern, iar din 2008 este antreprenor și publisher online.
Retail FMCG Media coordonează trei publicații B2B cu focus pe trei nișe de retail:
– retail-FMCG.ro – publicația B2B dedicată retailului alimentar, industriei FMCG si serviciilor conexe
– BricoRetail.ro – publicația B2B dedicată sectorului DIY, Home Improvement & Gardening, cu focus pe retail
– ElctroRetail.ro – publicația B2B dedicată sectoarelor IT&C, telecom și e-commerce.
„În noiembrie 2010 am lansat revista online retail-FMCG.ro. Acum, retail-FMCG.ro, publicația principală a companiei Retail FMCG Media, este una dintre cele mai importante publicaţii B2B de pe nişa retail & FMCG şi cea mai citită revistă în mediul online din România, din această nișă. Apoi, am acoperit si alte două nișe importante de retail”. (Claudiu Ciobanu)
Pe lângă partea editorială, compania Retail FMCG Media furnizează servici de advertising, consultanță și organizează/ co-organizează evenimente B2B pentru industrie
Victor Bădescu, Senior Consultant Retailers NIELSEN Romania
Nielsen este o companie globală de măsurare și analiză de date care livrează cea mai completă imagine asupra consumatorilor și piețelor din întreagă lume. De peste 90 de ani Nielsen furnizează date și analize bazate pe rigoare științifică și inovație, dezvoltând continuu noi modalități de a răspunde celor mai importante întrebări cu care se confruntă industriile de media, publicitate, retail și FMCG.
Nielsen, o companie S&P 500, are operațiuni în peste 100 de țări care acoperă mai mult de 90% din populația întregii lumi.
Prezentă în România de 25 de ani, Nielsen a dezvoltat parteneriate cu toți retailerii internaționali și cu mulți dintre cei locali, datele colectate acoperind majoritatea vânzărilor de FMCG din România. Abordarea companiei îmbină datele proprii Nielsen cu alte surse de date pentru a ajută clienții să înțeleagă ce se întâmplă acum, ce urmează să se întâmple și cum pot acționa cel mai bine pe baza acestor informații.
Geanina Ghiculescu, Head of Retail Marketing METRO Cash & Carry România – franciza LaDoiPași
Cu peste 20 ani petrecuți în retail, dintre care 10 dedicați marketingului, Geanina Ghiculescu este în prezent Head of Retail Marketing în cadrul companiei METRO Cash & Carry România și coordonează brandurile LaDoiPași și METRO Distribuție.
Implicată direct în dezvoltarea modelului de franciză LaDoiPași, Geanina va discuta despre adaptarea comerțului tradițional la cerințele retailului modern, avantajele nișei de proximitate în contextul comerțului de astăzi, dar și suportul pe care îl aduce modelul de business LaDoiPași micilor comercianți.
METRO Cash & Carry este liderul mondial pe piața cash&carry, deținând peste 750 de magazine în 25 de țări și o forță de muncă la nivel mondial de peste 100.000 de salariați.
METRO Cash & Carry a fost lansată oficial în România în luna octombrie a anului 1996, fiind şi prima companie care a introdus pe piaţa din România un nou sistem de vânzare – cash&carry. Astăzi, reţeaua METRO Cash & Carry România numără 30 de centre de distribuţie, inclusiv 5 magazine METRO Punct, cu o suprafaţă totală de vânzare de aproximativ 190.000 de metri pătraţi.
Eugen Saulea, Director General ESSA Group
După o experiență de 6 ani în vânzări FMCG – ultimul job, înainte să-și lanseze propriul business a fost de Director National de Vânzări România și Moldova la Brau Union (Heineken, azi) – Eugen Saulea a devenit antreprenor, în anul 2004, punând bazele companiei care avea să devină ESSA Group.
Prezentă de 15 ani pe piața din România, ESSA Group este una dintre cele mai mari companii care își desfășoară activitatea în piața serviciilor în store din România și cuprinde 3 companii active încă din 2004: Pella Events (specializată în campanii de shopper marketing, activări outdoor, BTL), BIP Group (campanii de merchandising, management POSM, management logistic), ESSA People &Management (oferă forță de muncă specializată în sistem leasing).
George Iordache – Marketplace Sales Manager Romania, Bulgaria, Ungaria & Polonia, eMAG Marketplace
Din 2014 în eMAG, George conduce echipa de vânzări eMAG Marketplace, o poziție din care a coordonat înregistrarea a peste 10.000 de parteneri pe eMAG.ro.
În plus, George coordonează și echipele de vânzări eMAG Marketplace Bulgaria, Ungaria si Polonia. George are o experiență de peste 10 ani în vânzări directe și antreprenoriat, înființând o editură specializată în consultanța periodică pentru instituții publice și școli.
eMAG este un jucător regional în industria ecommerce cu operațiuni în România, Ungaria, Bulgaria și Polonia. În ultimii 18 ani, compania a investit în servicii bazate pe tehnologie dezvoltată în România, cu scopul de a-și ajuta clienții să economisească timp și bani, prin servicii precum easybox, Priority Pay, cardul co-branded, astfel încât să beneficieze de cea mai bună experiență de cumpărături online.
Cu o gamă variată de produse și o ofertă aflată în continuă dezvoltare, eMAG este locul în care oricine poate găsi orice, de oriunde s-ar afla. Prin intermediul platformei Marketplace, eMAG aduce valoare celor peste 27.000 de selleri din toate cele patru țări în care activează.
De curând, eMAG a lansat o alianță a marketplace-urilor europene, alături de Cdiscount (Franța), ePrice (Italia) și Real.de (Germania) – International Marketplace Network (IMN), o platformă nouă prin intermediul căreia sellerii vor avea acces la o piață de peste 230 de milioane de potențiali clienți.
Ștefan Gergely, Blockchain evangelist și antreprenor, partener udevoffice.com și fondator Aurus
În cadrul conferinței EXPO SHOP – Future Retail Solutions 2019, Ștefan Gergely, Blockchain evangelist și antreprenor, partener udevoffice.com și fondator fondator Aurus, va avea prezentarea cu titlul: „Blockchain în retail”.
Ștefan Gergely, 21 de ani, este antreprenor incă din clasa a 9-a, în domeniul tehnologiei (Entrepreneurship – Design – Blockchain – Everything Startups): „Prefer echipele mici, formate din oameni pasionați si implicați. Indiferent de generație, mi-ar plăcea să fim toți un pic mai prietenoși cu tehnologia, măcar să fim deschiși să o adoptăm”.
Ștefan Gergely este fondatorul Aurus.io, o companie fintech ce oferă o cryptomoneda cu 100% acoperire în aur. Ștefan a fost partener la Under Development Office, una dintre primele companii din Europa care oferă servicii de dezvoltare de blockchain.
El este acum implicat în câteva proiecte având la bază tehnologia blockchain, ca partener sau consultant. Unul dintre ele este Cexina Soft (www.udevoffice.com), companie de software din București, studio de development focusat pe blockchain, mobile și web development, care proiectează, implementează și lansează soluții end to end.
De asemenea, este unul dintre co-fondatorii Asociației pentru tehnologii Avansate, un grup care promovează educația tehnologică mai ales în aria blockchanului în România.
Mihaela Cristescu, WiFi & Analytics Product Manager Orange România
Orange Business Services (divizia B2B) sprijină companiile din România prin soluții ITC integrate prin care își pot gestiona în mod sigur fluxurile de informații pe parcursul întregului lor Data Journey.
Alături de Mihaela veți afla despre rolul pe care îl joacă analiza seturilor mari de date în managementul afacerilor și cum deciziile bazate pe informații devin parte din instrumentarul oricărui retailer de succes.
Cu peste 15 ani de experiență în telecomunicații, Mihaela s-a concentrat în ultimii 5 ani pe dezvoltarea de soluții IoT și Big Data ca factori esențiali pentru transformarea digitală a afacerilor. În cadrul Orange Business Services, ea sprijină companiile din România să își optimizeze aplicațiile de business prin conversia seturilor mari de date în business intelligence și decizii bazate pe informații.
Orange este lider de piaţă în România cu 10.736.700 de clienţi. Orange România oferă o gamă extinsă de soluţii de comunicaţii clienţilor săi, atât utilizatori individuali, cât şi companii, de la servicii de bază până la servicii complete de voce, date fixe şi mobile, precum şi servicii TV.
Începând din luna iulie, divizia B2B din cadrul Orange România promovează oferta sa de servicii IT&C destinate companiilor mijlocii și mari și administrației publice sub brandul internațional Orange Business Services.
Cristian Florea, Social Media Manager Kooperativa 2.0
Urmărește trendurile din social media și este la curent cu tot ce se schimbă. Blogger din 2008 pe www.cristianflorea.ro și fondatorul proiectului www.casastiti.ro, care a câștigat locul 3 la Webstock Awards, categoria Utility.
Cristian a coordonat peste 200 de campanii online în cadrul agenției Kooperativa 2.0, este speaker și moderator la cele mai importante evenimente de social media din România și la cursurile organizate în cadrul agenției și a fost implicat, ca blogger, în peste 250 de campanii de promovare.
Kooperativa 2.0 este o agenție de digital marketing, înființată în 2012, nominalizată drept cea mai vizibilă Agenție Digitală în online în 2016 potrivit Zelist Industries și pe locul 3 în „Top 10 agenții care au lucrat cu bloggerii”, conform Digital Report 2017 realizat de Revista Biz.
Kooperativa 2.0 oferă servicii de influencer marketing (promovare prin intermediul influencerilor), promovare prin Google Ads (Adwords) și Facebook Ads, administrare a paginilor de Facebook, Instagram, LinkedIn, YouTube și cursuri de social media pentru companii.
Maia Novolan, Director General Syscom Digital
Maia Novolan este de 10 ani directorul general al agenției de marketing interactiv Syscom Digital și digital marketing strategist, fiind un veteran al marketingului interactiv cu peste 20 de ani dedicați proiectelor de interacțiune cu consumatorii și de brand engagement.
Prin intermediul agenției pe care o conduce, Maia se ocupă de managementul proiectelor de consumer interaction, experiential marketing și retail interactiv prin nouă divizie înființată în 2018.
În ultimul an, Maia a pariat pe retail interactiv, fiind chiar creatorul unora dintre rafturile interactive unice la nivel european, investind timp și resurse materiale în această nouă direcție pe care o consideră că fiind o nouă oportunitate de piață și de dezvoltare pentru compania pe care o conduce dar și o direcție de diferențiere a retailer-ilor, de creștere a vânzărilor și de ridicare a calității experienței de cumpărare.
Înființată în 2009, Syscom Digital, care anul acesta sarbatoreste 10 ani de activitate, este o agenție de marketing interactiv, ce derulează proiecte complexe de consumer interaction și customer experience, integrând componente de mobile, online și digital field marketing ata pentru mediul online cat si in offline cu precadere in retail.
Syscom Digital pariază anul acesta pe retail interactiv şi, cu suportul unui inventar tehnologic existent, a know-how-ului si experientei dobandite in anii din urma, construieste de la zero o gamă variată de device-uri și rafturi interactive unice, în premieră atat în România cat si in Europa, prin noua sa divizie Interactive Retail.
GRAPHTEC – Magda Bei, CEO
Lider transformațional și antreprenor inovativ cu o viziune și o expertiză în multe tipuri de afaceri de 25 de ani, Magda Bei, CEO al GRAPHTEC Design, a dezvoltat și coordonat diferite proiecte de inovație și creativitate, înscriind azi 45.000 de produse unice în 21 de ani de producție.
Privind ca o companie sustenabilă, alături de cei 140 de specialiști în domeniul producției customizate de mobilier comercial și semnalistică, compania GRAPHTEC este un integrator de software și tehnologie în mobilier de tip smart city, smart company, realizare marketing de produs cu un nou look and feel prin mobilier inovativ unicat și cu servicii “all in one” într-un singur producător ce susține întreaga producție “in house” în fabrica de la Constanța.
Înregistrare EXPO SHOP – Future Retail Solutions 2019
Detalii legate de participarea la Conferinţa EXPO SHOP – Future Retail Solutions 2019, la adresa de e-mail: revista@retail-fmcg.ro sau la telefon: 0754.331.043
EXPO SHOP – Future Retail Solutions 2019, organizată de publicația retail-FMCG.ro, în parteneriat cu compania Euroexpo, se va desfășura în cadrul expoziției EXPO SHOP 2019, singurul eveniment dedicat serviciilor pentru retail din România, în perioada 9 – 11 octombrie 2019, în pavilion C1 din cadrul centrului expozițional ROMEXPO.
În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG.
Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.
Revista retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.