În perioada 26 – 27 octombrie 2022, publicația de business retail-FMCG.ro a organizat EXPO RETAIL 2022 – Digital, Green & Tech, singura expoziție B2B din România dedicată tehnologiei, echipamentelor, soluțiilor și serviciilor pentru retail, eCommerce și industria FMCG, care a avut loc la Combinatul Fondului Plastic – sala Senat, din București. Iată principalele concluzii după eveniment, câteva cifre legate de participanți, povestea video si mai multe imagini.
Expoziția EXPO RETAIL 2022 – Smart Green & Tech a avut disponibile tehnologii, echipamente, soluții și servicii pentru retail, eCommerce și industria FMCG și pentru companii, în general, și a reprezentat o oportunitate pentru vizitatori de a vedea noutăți și inovații din domeniu în vederea unor upgrade-uri pe tehnologie și echipamente sau în vederea implementării unor servicii noi, care să îmbunătățească experiența de shopping a clienților.
Peste 300 de participanți au trecut pragul expoziției EXPO RETAIL 2022 – Digital, Green & Tech, în cele două zile de eveniment, dintre care 120 de persoane din partea celor 25 de parteneri și expozanți și peste 180 de vizitatori – buyeri/ directori de achiziție, owneri de business sau alți manageri care decid achiziția din companii de retail, centre comerciale, eCommerce, companii din FMCG, DIY etc.
GALERIE FOTO
Un concept unic de expoziție: un eveniment de business închis
„Ne-au lipsit evenimentele, în general, după o pauză de doi ani, dar ne-a lipsit, mai ales, o astfel de expoziție B2B dedicată tehnologiei și echipamentelor pentru retail, după cum mulți dintre participanți au remarcat în cele două zile de eveniment.
Într-un an atipic, cu un context dificil, am reușit, totuși, să organizăm și să construim o astfel de expoziție, la care muncim de foarte mult timp, chiar de dinainte de pandemie, o expoziție B2B nișată, cu un concept unic: un eveniment de business închis, în care vizitatorii sunt doar persoane care decid achiziția în companiile lor, atunci când vine vorba de tehnologie, echipamente și servicii, un concept care din punct de vedere vizitatori pune accentul pe calitate și mai puțin pe cantitate, oferită partenerilor și expozanților.
De la bun început, acesta a fost angajamentul nostru față de parteneri și expozanți: de a le oferi doar vizitatori avizați, profesioniști în achiziții.
În final, a ieșit o expoziție potrivită ca dimensiune și reprezintă un show case pentru a crește și diversifica următoarea ediție și a mări numărul de expozanți, pentru că diversitatea de expozanți va atrage de la sine, cu siguranță, și mai mulți vizitatori. Ne vedem la următoarea ediție, din octombrie 2023,” ne-a declarat Claudiu Ciobanu, co-founder & editor coordonator Retail FMCG Media, din care face parte și publicația retail-FMCG.ro, organizatorul expoziției EXPO RETAIL 2022 – Digital, Green & Tech.
Parteneri și expozanți EXPO RETAIL 2022 – Digital, Green & Tech
Lista de parteneri și expozanți ai ediției din acest an a cuprins companii și branduri precum:
- Cargus – Partener SMART și expozant;
- cora România și cora Pro – Retail Partner și expozant;
- Plin Tech, COMARCH și Gun Media – Parteneri TECH și expozanți;
- Vectra Eurolift Service, Recicleta (un program Viitor Plus), Green Ambalaje și TOMRA Collection – Parteneri GREEN și expozanți;
- Syscom Digital – Visual Partner;
- Update Advertising – Advertising Partener și expozant;
- BIODEGRA, FEPRA, Artificial Intelligence Visual Analytics (AiVA), Smart ID Dynamics, QInStore Radio, GLOVE și PlanRadar – expozanți.
- De asemenea, Domeniile Sâmburești a fost Wine Partner, AQUA Carpatica a fost Refreshment Partner, Caffee Tucano a fost Coffee & Sweets Partner, iar Carlsberg a fost Cooling Partner.
De asemenea, Domeniile Sâmburești a fost Wine Partner, AQUA Carpatica a fost Refreshment Partner, Tucano Coffee a fost Coffee & Sweets Partner, iar Carlsberg a fost Cooling Partner.
B2B Meetings la EXPO RETAIL 2022 – Digital, Green & Tech
O caracteristică specială a evenimentului a reprezentat-o platforma B2B Meetings, o oportunitate suplimentară de business pentru participanții la eveniment. Astfel, pe parcursul celor două zile ale evenimentului EXPO RETAIL 2022 au avut loc și întâlniri de business, programate anterior prin intermediul platformei B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de tehnologie, echipamente, soluții și servicii pentru retail & eCommerce & FMCG.
Întâlnirile dintre furnizori (doar parteneri) și buyeri au avut loc într-o zonă special amenajată în cadrul expoziției sau la standuri.
EXPO RETAIL 2022 – Digital, Green & Tech
EXPO RETAIL 2022 este un eveniment expozițional organizat de retail-FMCG.ro, cea mai citită publicație B2B din mediul online, din România, de pe nișa de retail & eCommerce & FMCG & Food Service, parte din Retail FMCG Media, din care mai fac parte publicațiile de business BricoRetail.ro și ElectroRetail.ro.
Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.
Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG, #eCommerce, #FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,
Abonează-te gratuit la newsletter
Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.
retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de echipamente, tehnologii și servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail
Pingback: EXPO RETAIL 2023 - Digital, Green & Tech (25 - 26 octombrie), expoziția B2B dedicată tehnologiei și echipamentelor pentru retail & eCommerce