EXPO RETAIL 2023 – Digital, Green & Tech, târgul profesional dedicat tehnologiei, echipamentelor și serviciilor pentru retail, eCommerce și industria FMCG, ce va avea loc în perioada 25 – 26 octombrie 2023, la Combinatul Fondului Plastic, sala Senat, din București, anunță noi parteneri și expozanți și prezintă oferta expozițională finală, cu o săptămână înainte de eveniment.
Înregistrează-te ca vizitator, aici: www.expo-retail.com/vizitatori
Evenimentul EXPO RETAIL 2023 – Digital, Green & Tech este organizat de publicația de business retail-FMCG.ro.
Astfel, Imsol este noul partener GREEN, Blu Conect și InfoTouch se alătură evenimentului ca expozanți, Liliac devine Wine Partner, iar Managis Bio – Snack Partner. De asemenea, GfK oferă discount-uri speciale pentru achizitia serviciului Puterea de Cumparare GfK.
Aceste companii se alătură celorlalți parteneri și expozanți EXPO RETAIL 2023 – Digital, Green & Tech:
- Sameday, RELEX Solutions și partenerul său local re:innovation, Gun Media și COMARCH – parteneri SMART și expozanți
- Plin Tech – partener TECH și expozant
- Soft Net Consulting, Update Advertising, Infinite IT Solutions, SoftOne și Recicleta (un program Viitor Plus) – parteneri GREEN și expozanți
- TSC Auto Id Technology, Plametco, Vlarox, GfK România, Danubius, SCALE EXPERT, Quality Trend, Sintezis Birotica, ANKER Solutions, PlanRadar, Merchant Pro, QInStore Radio, Total Technologies, alături de partenerul său AROS, Syscom Digital și Intelligent Systems – expozanți
- GÉPBÉR-Színpad – Visual Partner
- Coca-Cola – Refreshment Partner
- Happy Friday – Catering Partner
- Media Models – Hostess Partner
- KAFUNE – Coffee Partner
- Carlsberg LUMA – Beer Partner
IMSOL – partener Green
IMSOL este mai mult decât o echipă de integratori de soluții, suntem pionierii care au o misiune clară: să dăm o altă dimensiune afacerii tale. Iubim provocările complexe și ne-am dedicat să aducem la realitate chiar și cele mai îndrăznețe vise. Pentru noi, tehnologia nu este doar o unealtă, ci poarta spre o lume de oportunități nelimitate.
Ne străduim să îndeplinim misiunea ta, oferind soluții de ultimă oră personalizate pentru nevoile tale unice. Suntem specializați în asigurarea SECURITĂȚII, ne concentrăm pe eficiența OPERAȚIUNILOR tale și, printr-o abordare DIGITALĂ revoluționară, aducem în prim-plan soluții de afișaj inovatoare.
Oferim servicii complete, de la configurare la un serviciu de suport 24/7, subliniind angajamentul nostru față de client. Nu ne oprim doar la integrare: ne propunem să aducem inovație și transformare în lumea afacerii tale.
BLU CONECT
BLU CONECT operează, la nivel național, cu produse și tehnologii ce pot fi grupate în 3 divizii distincte, respectiv:
- echipamente fiscale: case de marcat, imprimante fiscale și software de vânzare și gestiune
- echipamente periferice: cântare electronice, cititoare de coduri de bare, etc
- conectică echipamente Retail și HoReCa: adaptoare serial la USB, cabluri conectare, adaptoare fără fir.
Blu Conect crează și dezvoltă cabluri și device-uri de interconectare între toate echipamentele din industria de Retail și Horeca.
BluGate adaptor serial la WiFi, produs de compania noastră, este singurul echipament de pe piața europeană de Retail care transformă conexiunea serială într-o conexiune WiFi (IP).
Adaptorul BluGate este echipat cu tehnologie de ultima generație, și are integrat tehnologia IoT.
InfoTouch
Digital Signage & Kiosk Systems “Made in ROMANIA”
Fondată în 2004, compania InfoTouch s-a concentrat încă de la început pe tehnologia touchscreen, introducând pe piața din România printre primele info-chioșcuri fabricate sub brandul propriu. Compania dezvoltă si produce dispozitive in serie, de volum mic sau mare pentru:
– terminale pentru self-service: autocomandă, self-check-in/check-out, terminale de plată, automat de ticketing;
– terminale de digital signage: totemuri de dimensiuni mari interior/exterior, display-uri de dimensiuni mici pentru publicitate POS, mese multi-touch;
– terminale chioșc interactive multimedia cu tehnologie multi-touch.
Începând cu 2023, InfoTouch introduce robotul pentru comenzi ca o soluție ideală pentru restaurantele care doresc să optimizeze procesele de livrare a alimentelor și să reducă timpul de așteptare al clienților.
Dacă ești proprietar de restaurant, nu ezita să investești într-un robot de livrare a comenzilor. Vă ajută să vă optimizați fluxul de lucru și să oferiți servicii excelente clienților dvs., precum și să îmbunătățiți eficiența și productivitatea restaurantului dvs.
De asemenea, realizăm terminale la comandă cu hardware specific și putem dezvolta soluții all-in-one: hardware și software. Împreună creăm experiențe uimitoare și de neuitat pentru clienți pentru generația digitală!
Liliac – Wine Partner
Liliac, crama din Batoș, județul Mureș, păstrează vie moștenirea terroir-ului transilvănean prin vinurile sale cu spirit tânăr, revitalizând regiunea viticolă Lechința.
Înființată în anul 2010, crama-butic folosește tehnici moderne de vinificație ce scot la iveală esenţa strugurilor autohtoni, copți sub soarele blând al Transilvaniei și culeşi manual din via care se întinde pe 52 de hectare, pe dealurile din Batoș (jud. Mureș) și Lechința (jud. Bistrița).
Procesul de vinificație este pus în mâinile unei echipe de profesionişti locali şi internaţionali, iar procesele de producţie, perfect balansate, creează condiţiile optime pentru realizarea unor vinuri de cea mai bună calitate. Prin filosofia de vinificație, Liliac surprinde ceea ce oferă terroir-ul. De la cultivare, până la recoltarea manuală și producția vinurilor, intreg procesul capteaza frumusețea și caracteristicile fiecărui soi.
Anul acesta. Liliac a făcut o investiție de 3,4 milioane de euro în extinderea spațiului de producție – jumătate din investiție a venit din fonduri europene. Crama Liliac are acum o suprafață de 1.500 mp, adăugând 400 mp la spațiul deja existent.
Gama Tandem, prezentă în cadrul EXPO RETAIL 2023 – Digital, Green & Tech
Tandem reprezintă un proiect vitivinicol inedit, care în premieră unește eforturile a două crame din România și Republica Moldova pentru a dărui publicului o experiență organoleptică de neuitat. Urmașe a două școli vitivinicole cu tradiții seculare cramele Liliac Winery și Castel Mimi au contopit într-o serie unică prospețimea florală a Transilvaniei cu corpul fructuos al Codrului, din dorința de a împărtăși frățește plăcerea unui pahar de vin.
Vinuri
Tandem Alb 2022
Un vin alb proaspăt și expresiv cu arome de măr, citrice și flori de soc. Gust puternic fructat, cu nuanţe florale.
Tandem Rosu 2018
Un vin rosu extractiv si elegant, cu un buchet aromatic dominat de nuanțe de prune uscate, smochine și brândușe. Gustativ pot fi savurate senații de cireșe sălbatice și mure, cu o atingere ușoară de ciocolată neagră în postgust. Corpul plin și rotund este susținut de tanini copți și picanți.
Tandem Rose 2021
Un rosé expresiv, cu arome de fragi și caise. Gustativ se resimt senzații suculente de grapefruit, rodii și zmeură. Postgustul este proaspăt, cu un final fructat și de durată.
Managis Bio – Snack Partner
Compania clujeană Managis Bio, importatorul și distribuitorul național de produse alimentare și cosmetice ecologice, este unul dintre cei mai importanți jucatori din piața produselor bio din România cu o largă ofertă de produse bio, alimente pentru adulţi şi copii, alimente dietetice bio fără aditivi şi produse bio fără gluten.
Printre cele mai importante branduri din portofoliul Managis Bio se numără: Molgi, Turtle, Natures Finest, Blooom, Kasana, Jua, Malie, Naturata, Babe s, Nuts and Berries și nu în cele din urmă brandul propriu Managisbio.
Conceptul Managis Bio are un mesaj simplu, dar eficient prin intermediul căruia compania își propune să aducă produsele ecologice mai aproape de consumatorii care doresc să adopte un stil de viaţă sănătos, cu viziunea de a inspira familiile și copiii să se reconecteze cu natura și cu energia sănătoasă, aducând doar produse de calitate, certificate ecologic și mai ales gustoase.
GfK oferă discount-uri speciale pentru achizitia serviciului Puterea de Cumparare GfK
GfK – an NIQ Company România, vă așteaptă la stand-ul dedicat pentru a descoperi împreună universul GeoMarketing. Experții Laurențiu Cozmean – Retail Manager și Mirela Dogaru – Customer Success Manager vă așteaptă cu discount-uri speciale pentru achiziția serviciului Puterea de Cumpărare GfK, iar la finalul evenimentului unul dintre participanții care vor vizita standul GfK va primi, prin tragere la sorți, o hartă a României cu Puterea de Cumpărare pentru anul 2022, la nivel de județ.
Așadar nu ratați standul GfK și pregătiți-va cărțile de vizită pentru a participa la tombolă!
Va asteptam!
Echipa GfK
Serviciul GeoMarketing oferă instrumente sofisticate de analiză spațială, de mapare a datelor pentru a ilustra specificul ariilor geografice, verificarea potenţialului punctelor de vânzare și adoptarea unei poziții mai bune pe piață.
GeoMarketing vă ajută să evaluaţi locaţiile şi să analizaţi piața direct pe hărți digitale, dar şi să delimitaţi zonele de catchment area şi să calculaţi potenţialul zonei de catchment area.
Cine sunt vizitatorii EXPO RETAIL 2023 – Digital, Green & Tech?
EXPO RETAIL 2023 – Digital, Green & Tech ramâne un eveniment închis, în sensul în care vizitatorii sunt doar profesioniști din retail, eCommerce, industria FMCG, Food Service, HoReCa, sectorul de bricolaj etc, care participă în cele două zile de expoziție doar pe bază de invitație din partea organizatorilor sau se înregistrează pe site, dar se încadrează în urmatorul profil:
- technical buyeri
- directori IT
- directori de achiziții
- directori de dezvoltare
- supply chain manageri
- directori de marketing
- purchasing manageri
- owneri de business
- top managers
- alți manageri care decid achiziția
Dacă te încadrezi în profilul de mai sus, înregistrează-te ca vizitator, aici: www.expo-diy.com/vizitatori
B2B Meetings by retail-FMCG.ro, platforma online care conectează retailerii cu furnizorii de tehnologie echipamente, soluții și servicii pentru retail, FMCG și eCommerce se deschide pentru participanții la EXPO RETAIL 2023 – Digital, Green & Tech.
Platforma B2B Meetings are rolul de a programa întâlniri de business în perioada 25 – 26 octombrie, în care se va desfășura expoziția. Partenerii EXPO RETAIL 2023 – Digital, Green & Tech au întâlniri de business încluse în pachetele de parteneri. Expozanții, dar și alte companii care nu sunt expozanți, pot achiziționa un plan cu 3, 5 sau mai multe întâlniri.
Înregistrare buyeri și furnizori
Cum a fost la ediția EXPO RETAIL 2022 – Digital, Green & Tech
Peste 300 de participanți au trecut pragul expoziției EXPO RETAIL 2022 – Digital, Green & Tech, în cele două zile de eveniment, dintre care 120 de persoane din partea celor 25 de parteneri și expozanți și peste 180 de vizitatori – buyeri/ directori de achiziție, owneri de business sau alți manageri care decid achiziția din companii de retail, centre comerciale, eCommerce, companii din FMCG, DIY etc.
Iată principalele concluzii după evenimentul din 2022.
GALERIE FOTO
Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.
Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG, #eCommerce, #FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,
Abonează-te gratuit la newsletter
Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.
retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de echipamente, tehnologii și servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail