EXPO RETAIL 2024 – Digital, Green & Tech, a treia ediție a târgului profesional dedicat tehnologiei, echipamentelor, soluțiilor și serviciilor pentru retail, eCommerce și industria FMCG, ce va avea loc în perioada 25 – 26 septembrie 2024, la Universitatea Politehnica din București, anunță primii parteneri și expozanți. Expoziția B2B adună, în cele două zile, în același loc, expozanți din România și din alte țări și specialiști în achiziție și alți profesioniști din industrie.
Rezervă un stand aici: www.expo-retail.com/expozanti sau achiziționează un pachet de partener.
Mai multe detalii și oferte personalizate pentru parteneri la contact@expo-retail.com sau tel. 0720.120.456
Astfel, Gun Media și Update Advertising sunt primii parteneri GREEN ai evenimentului, Imsol, Scale Expert, Kooperativa 2.0 (CloudCart), Loadhog (UK) și myPOS sunt primii expozanți, iar Media Models este Hostess Partner-ul ediției din acest an.
Parteneri GREEN
Gun Media
Gun Media este o agenție de marketing online formată în 2013, care oferă soluții integrate de promovare online: SEO, Pay Per Click (Google Search, Display, YouTube, Facebook & Instagram Ads, Pinterest Ads, LinkedIn Ads, Tik Tok Ads) și Content Marketing. Agenția este specializată în ecommerce.
De-a lungul timpului, agenția a implementat peste 500 de campanii online și doar în ultimul an a gestionat bugete de peste 5 milioane de EUR în cele mai dinamice verticale din țară, de la fashion, la auto, beauty, obiecte sanitare, IT, home & deco, etc.
Echipa Gun Media are specialiști cu peste 13 ani de experiență, formați profesional în agenții de marketing online internaționale care lucrează în acest moment pentru peste 100 de clienți.
Agenția este Google Premier Partner (în top 3% Parteneri Google din România în 2022) și partener Meta (Facebook) din 2020.
în portofoliul GUN Media se numără acum, printre altele, Cupio.ro, NeaKaisa.ro, TheHome.ro, PrestigeHome.ro, VLAdiLA.ro și Case-Smart.ro, branduri de top în sectoarele de cosmetice profesionale, home&deco, sanitare sau de iluminat inteligent.
Update Advertising
Noi suntem Update Advertising și de peste 21 de ani susținem exprimarea brandurilor prin intermediul intrumentelor de comunicare & promovare haptică.
Publicitatea haptică este un instrument de marketing & sales ce capătă formă prin intermediul materialelor promoționale și unicitate prin personalizare.
Materialele de promovare haptică – giveaways, premiums, branded merchandise, corporate gifts etc. asigură conectarea directă și memorabilă a publicului cu brandul/mesajul. Integrarea lor în strategiile și acțiunile de marketing & sales eficientizează promovarea în diversele medii de comunicare: digital, in store, point-of -sale etc., contribuind relevant la obiectivele companiei/brandului.
Brandul tău este UNIC! Este esențial ca toată lumea să știe asta!
Prin includerea materialelor promoționale în interacțiunile cu publicul vei comunica autentic și consistent imaginea, mesajul, valorile, cultura și misiunea brandului tău.
Misiunea Update Advertising este de a răspunde cât mai complet și rapid nevoilor de promovare ale companiilor/brandurilor, iar acest lucru îl asigurăm prin:
- SMART PROMO E-SHOP www.updateadv.ro – marketplace pentru inspirație & comenzi rapide de materiale promo.
- ONE-STOP Agency for ALL PROMO Needs – servicii complete de la brief până la livrare.
- LAST MINUTE PROMO – depozităm o colecție largă de textile și promoționale pentru campanii urgente.
- Atelier PERSONALIZĂRI IN HOUSE – branding rapid, calitativ și rentabil. Suntem primul atelier ce utilizează Brother GTX-600, cel mai rapid, inovativ & ecologic printer pentru personalizarea în masă a textilelor.
- Sustenabilitate & Responsabilitate – CarePresent4Future – investim permanent in tehnologii & procese sustenabile. Produsele oferite sunt certificate & fabricate responsabil. Facilităm mentorat profesional și integrarea socială pentru tinerii studenți cu dizabilități de auz prin stagii în Programul de Educație Duală.
Update Advertising – express your #BR@ND!
Hai să ne cunoaștem: Showroom și Vânzari: Gramont Center, Strada Gramont nr. 38, etaj 5, București | Depozit și Producție: Strada Doina nr. 9, București | www.updateadv.ro
EXPOZANȚI EXPO RETAIL 2024
Imsol
imsol este partenerul tău de încredere, integrând tehnologia și inovația în afacerea ta prin inspirația și dedicația unei echipe de profesioniști.
Analizând atent nevoile partenerilor săi, imsol reușește întotdeauna să vină cu soluții tehnice îndrăznețe și eficiente, bazându-se pe o rețea globală de furnizori și o viziune de business de anvergură.
În toate domeniile în care activează, de la securitate și loss prevention la excelență operațională sau digital experience, imsol aduce o abordare nouă, inovativă și transparentă în toate etapele unui proiect prin alegerea tehnologiei ideale nevoilor clientului, implementare, integrare personalizată si suport activ 24/7.
imsol urmărește sustenabilitatea și eficiența pentru crearea unor parteneriate de afaceri solide, în care satisfacția și succesul clienților sunt mereu pe primul loc.
Citește mai multe detalii despre Soluțiile tehnologice pentru retail de la IMSOL.
SCALE EXPERT
SCALE EXPERT este o companie cu experiență de peste 20 de ani în domeniu, în calitate de importator exclusiv în România de echipamente și soluții inovative pentru Retail și Industrie: sisteme self-checkout, sisteme pentru gestionarea automată a plăților cu numerar, sisteme pentru gestionarea comenzilor și plăților electronice și cu numerar, terminale kiosk, sisteme POS all-în-one, cântare comerciale cu etichetă, cântare PC, cântare industriale, sisteme de ambalare, cântărire și etichetare etc.
Compania deține un portofoliu vast de produse, construit prin ani de experiență, cuprinzând branduri ale unor producători de echipamente de renume mondial, precum CASHMATIC – Italia, POSBANK Core, DIBAL – Spania, HELMAC – Italia, ISHIDA – Japonia și își dezvoltă continuu portofoliul pentru a oferi clienților cele mai performanțe și inovative produse. O atenție deosebită este acordată service-ului în garanție și post-garanție, acesta fiind asigurat prin personal specializat la nivel național.
Flexibilitatea, serviciul pentru clienți, inovația și investițiile reprezintă elementele cheie pentru a face față noii realități din retail.
Peste 10.000 de cântare electronice, cântare cu etichetare, platforme de cântărire, precum și echipamente de ambalare, cântărire și etichetare, sisteme POS și terminale kiosk sunt utilizate în supermarketuri, hipermarketuri și magazine tradiționale din România.
Kooperativa 2.0 – CloudCart
Kooperativa 2.0 este partener oficial CloudCart în România.
Ai astfel șansa să îți construiești magazinul online cu specialiști acreditați CloudCart. Dar lucrurile nu se opresc aici. Împreună cu Kooperativa 2.0 beneficiați nu doar de un magazin online la cheie, ci și de un ecosistem la care contribuie toată echipa noastră cu experiență bogată în servicii de marketing (PPC, SEO, Social Media, Branding, PR etc), care să vă ajute să vă creșteți afacerea.
Platforma CloudCart oferă din start instrumente incorporate pentru a optimiza performanța campaniilor de marketing, segmentare și vânzare prin e-mail, SMS, notificări push, pop-uri și multe altele. Comercianții pot aplica reduceri cu cronometru sau vouchere, dispun de integrări automatizate pentru marketing pe platformele Facebook și Google, CloudCart Analytics, SEO, automatizări pentru comenzile finalizate, oferte Upsell si Cross-sell sau oferte tip pachet.
De asemenea, aceștia se pot conecta atât la marketplace-urile locale, precum eMag și OLX, cât și la cele internaționale, dar și la site-uri de comparații, așa cum este Compari.ro. CloudCart include și sincronizări cu diferite ERP-uri și sisteme de facturare, beneficiind de integrare automată cu SmartBill, cel mai folosit soft de facturare și gestiune pe piața locală.
Pentru procesarea comenzilor, comercianții beneficiază de modalități moderne de plată și livrare. Acestea includ utilizarea AWB-urilor automate, precum și opțiuni suplimentare pentru ridicarea comenzilor și plata la fața locului.
CloudCart oferă, de asemenea, integrări automate cu Fan Courier, Cargus, Sameday, DPD, DHL pentru livrări pe teritoriul României și cu NETOPIA MobilPay, EuPlatesc.ro, Banca Transilvania, Raiffeisen Bank și servicii precum PayPal și Stripe pentru procesarea plăților prin card.
Loadhog
Loadhog este un producător din Marea Britanie, câștigător a mai multor premii, o companie deținută de către angajați săi și dedicată proiectării, fabricării și vânzării de soluții de ambalare returnabile (pooling packaging) folosite într-o varietate de industrii, printre care și retail & FMCG & eCommerce.
Ne angajăm să introducem noi soluții durabile pentru lanțul de aprovizionare care aduc economii companiilor de timp, bani și forță de muncă prețioase.
Sistemul de pooling packaging de la Loadhog, care presupune reutilizarea ambalajelor în mod repetat, acestea fiind returnte furnizorului pentru a fi folosite în continuare de către alte companii, reprezintă un model care aduce beneficii atât din punct de vedere economic, prin reducerea costurilor cu achiziția de ambalaje noi, cât și din perspectiva mediului, prin reducerea consumului de resurse și a deșeurilor asociate cu ambalajele de unică folosință.
Pentru a ne asigura că inovăm în mod constant, avem o cerință cheie de performanță care prevede că cel puțin 25% din cifra de afaceri trebuie să provină de la produse mai vechi de patru ani. Acest lucru insuflă tuturor angajaților un impuls de a inventa, provoca și implementa cele mai recente inovații în soluțiile de ambalare.
Ne asigurăm că prin intermediul întregii afaceri Loadhog, monitorizăm impactul operațiunilor noastre de zi cu zi asupra planetei. Avem un plan de înlocuire care promovează o economie circulară pentru plastic, produsele noastre reducând cantitatea de deșeuri prin înlocuirea ambalajelor clasice formate din folie de plastic și carton. Sistemele noastre de ambalare sunt modulare și pot crește, în acest fel, gradul de umplere a vehiculului de transport, ceea ce reduce numărul de transporturi pentru clienții noștri, îmbunătățindu-le amprenta de carbon.
Fiind o companie deținută de către angajați, acest lucru influențează pozitiv modul în care oamenii din echipa noastră acționează în cadrul afacerii noastre. Oamenii sunt cel mai mare atu al nostru și avem grijă de ei, deoarece de ei depinde viitorul afacerii noastre.
myPOS
myPOS este o companie inovatoare de tehnologie financiară care deservește IMM-urile din Spațiul Economic European, Elveția și Marea Britanie. Fintechul oferă soluții de plată simple și accesibile în magazin, online și mobile unui număr de peste 180.000 de întreprinderi din peste 30 de țări europene.
Cu myPOS, comercianții primesc un cont de client gratuit cu IBAN, un card de afaceri gratuit, precum și acces la o platformă care le furnizează toate instrumentele necesare pentru a opera plăți și a gestiona diverse aspecte ale afacerii, inclusiv vânzarea la distanță și e-commerce.
În plus, clienții myPOS primesc sumele provenite din tranzacțiile efectuate pe platformă instantaneu, fără niciun comision suplimentar.
Pentru inovaţiile continue aduse în industria plăţilor, myPOS a câştigat premii prestigioase, precum Best POS Innovation din partea Merchant Payments Ecosystem, în 2019, B2B Innovation Award de la FinTech Breakthrough Awards, în 2021 și premiul Best Use of Mobile acordat de FStech Awards, în 2022.
Media Models – Hostess Partner
Media Models este o Agenție BTL, cu o echipă având o experiență în domeniu de 20 de ani, ce poate oferi personal și servicii atât clientului final, cât și agențiilor de publicitate. Agenția pune la dispoziție:
- promoteri pentru activități de sampling, degustări, distribuție flyere, demonstrații, evenimente, inclusiv evenimente pentru copii
- hostesse pentru diverse evenimente, expoziții, târguri, conferințe
- mystery shopperi pentru verificarea angajaților sau a colaboratorilor dacă aceștia respectă atribuțiile, dacă recomandă produsele ori campaniile promoționale vizate de client sau daca oferă informații corecte
- modele pentru prezentări de modă, ședințe foto, reclame sau spoturi
- supervizori și team leaderi
De asemenea, putem organiza în totalitate campanii de sampling/ degustare/ informare/ informare și premiere/concursuri, cooking show-uri, ateliere pentru copii.
Agenția Media Models asigură acoperire naţională şi activează în toate segmentele de piaţă: retail (IKA și LKA) și HoReCa.
Din portofoliul de clienți și brand-uri promovate de Media Models fac parte: VARTA, Remington, Babyliss, CrisTim, Bonduelle, Fysic, Noriel, Dyo, Candy Hoover Electrocasnice, Worwo, Prestige, Tramar, Elmax, Auto Total, Vinexport, Vici, Kosarom, Gedeon Richter, Render, Go Travel, Camera de Comerț și Industrie a României, Porta Doors, Interra, Euro Coop- Bayern ( produse bavareze în România: Meggle, Hochland, Andechser, Muller, Bauer Movenpick, Rapunzel, Reber, Dallmayr, Goldsteig, B.M.I.Paladin, Delaco Zott, Bergader, Alpenhain, Paulaner, Erdinger, Omira, Kaserei Champignon), TVR, etc.
De ce să fii expozant EXPO RETAIL 2024 – Digital, Green & Tech?
- este singurul târg profesional din România unde poți să-ți prezinți soluțiile tehnologice, echipamentele și serviciile exclusiv în fața managerilor de achiziții din retail, eCommerce și industria FMCG
- este o expoziție B2B care pune față în față, foarte pragmatic, cererea cu oferta
- beneficiezi doar de vizitatori profesioniști în achiziții din retail, eCommerce, industria FMCG, Food Service, HoReCa
- beneficiezi de awareness pentru compania ta
- expoziția reprezintă o excelentă oportunitate pentru new business dar și pentru awareness, branding sau întreținerea și imbunătățirea relației cu actualii clienți
- participi, astfel, la cel mai mare hub de business din România de pe nișa de tehnologie, echipamente și servicii dedicată retailului, eCommerce-ului și industriei FMCG
Rezervă un stand aici: www.expo-retail.com/expozanti
Devino Partener EXPO RETAIL 2024 – Digital, Green & Tech
Poți fi unul dintre partenerii EXPO RETAIL 2024 – Digital, Green & Tech, cu beneficii precum:
- un stand expozițional inclus – diferit din punct de vedere suprafață, în funcție de pachetul de partener
- expunere in publicația retail-FMCG.ro, cea mai citită publicație în mediul online din România, de pe nișa de retail & FMCG și în publicațiile grupului Retail FMCG Media din care mai fac parte BricoRetail.ro și ElectroRetail.ro
- expunere în publicațiile partenerilor media, înainte și după eveniment
- expunere în Social Media înainte și în timpul evenimentului
- expunere pe platforma dedicată evenimentului www.expo-retail.com (cu logo + link catre website)
- expunere pe parcursul evenimentului în materialele video care rulează în interiorul expoziției
- întâlniri programate prin platforma B2B Meetings incluse
- articole dedicate în publicația retail-FMCG.ro
- campanii de promovare în publicația retail-FMCG.ro (articole, inserții în newsletter, poziționări pe prima pagină a publicației etc)
- newslettere dedicate retail-FMCG.ro
- afișare bannere în publicația retail-FMCG.ro
Pachete de partener disponibile: GREEN Partner, TECH Partner și SMART Partner
Oferte personalizate pentru parteneri la contact@expo-retail.com sau tel. 0720.120.456
Cine sunt vizitatorii EXPO RETAIL 2024 – Digital, Green & Tech?
EXPO RETAIL 2024 – Digital, Green & Tech ramâne un eveniment B2B închis, în sensul în care vizitatorii sunt doar profesioniști din retail, eCommerce, industria FMCG, Food Service, HoReCa, sectorul de bricolaj etc, care participă în cele două zile de expoziție doar pe bază de invitație din partea organizatorilor, din partea partenerilor și expozanților sau se înregistrează pe platforma dedicată, dar trebuie să se încadreze în urmatorul profil:
- technical buyeri
- directori IT
- directori de achiziții
- directori de dezvoltare
- supply chain manageri
- directori de marketing
- purchasing manageri
- owneri de business
- top managers
- alți manageri care decid achiziția
Dacă te încadrezi în profilul de mai sus, înregistrează-te ca vizitator, aici: www.expo-diy.com/vizitatori
B2B Meetings, o oportunitate de business în plus la EXPO RETAIL 2024
O altă caracteristică aparte a expoziției o reprezintă B2B Meetings, platforma online care promovează furnizorii de tehnologie și echipamente și programează întâlniri de business între aceștia și buyerii din retail, eCommerce și industria FMCG.
Astfel, pe parcursul celor două zile, în cadrul evenimentului EXPO RETAIL 2024, vor avea loc și întâlniri de business, programate anterior prin intermediul platformei B2B Meetings, care se vor desfășura face-to-face într-o zonă special amenajată din cadrul expoziției.
Înregistrează-te în platforma B2B Meetings
Doar partenerii EXPO RETAIL 2024 – Digital, Green & Tech au întâlniri de business incluse, acestea fiind programate în cele două zile de eveniment: 25 și 26 septembrie 2024.
Cum a fost la ediția EXPO RETAIL 2023 – Digital, Green & Tech
Față de ediția din 2022, EXPO RETAIL 2023 – Smart Green & Tech a avut disponibilă o ofertă mult mai diversificată de tehnologii, echipamente, soluții și servicii pentru retail, eCommerce și industria FMCG și pentru companii, în general, ediția din acest an aducând cu 25% mai mulți expozanți față de ediția precedentă.
Peste 350 de participanți au trecut pragul expoziției EXPO RETAIL 2023 – Digital, Green & Tech, în cele două zile de eveniment, dintre care 150 de persoane din partea celor 40 de parteneri și expozanți și peste 200 de vizitatori – buyeri/ directori de achiziție, owneri de business sau alți manageri care decid achiziția din companii de retail, centre comerciale, eCommerce, companii din FMCG, DIY etc.
EXPO RETAIL 2024 – Digital, Green & Tech
EXPO RETAIL – Digital, Green & Tech este un eveniment expozițional organizat de retail-FMCG.ro, cea mai citită publicație B2B din mediul online, din România, de pe nișa de retail & eCommerce & FMCG & Food Service, parte din Retail FMCG Media, din care mai fac parte publicațiile de business BricoRetail.ro și ElectroRetail.ro.
Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.
Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG, #eCommerce, #FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,
Abonează-te gratuit la newsletter
Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.
retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de echipamente, tehnologii și servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail