Guinness dă startul distracției de St. Patrick’s Day și în 2019, de ziua națională a Irlandei

Guinness, berea stout numărul 1 în lume, dă startul distracției de St. Patrick’s Day și în 2019, de ziua națională a Irlandei, sărbătorită pe 6 continente cu un pint de bere Guinness, alături de prieteni.

Din Dublin până în Dubai, de la Londra la Lima, de la Sidney la Stockholm și de la Moscova până la Montserrat, conceptul Guinness pentru St. Patrick’s Day este în acest an „Let’s get together”, un îndemn pentru oameni din toate colțurile lumii să se întâlnească cu prietenii, să se bucure de această sărbătoare globală și să petreacă în stil irlandez.

Guinness

St. Patrick’s Day în România

În România sunt pregătite activări speciale și surprize pentru petrecăreții care vor trece pragul locațiilor partenere Guinness în perioada 14 – 17 martie 2019. Pentru al doilea an consecutiv, brandul irlandez aflat în portofoliul United Romanian Breweries Bereprod (URBB) va desfășura o campanie națională de „bar-hopping” în seara de 16 martie, ce se va derula în 20 de locații speciale Guinness din București, Cluj-Napoca, Timișoara și Iași.

„An de an, în luna martie, milioane de oameni din toate colțurile lumii, irlandezi și nu numai, se reunesc la un pint de Guinness pentru a sărbători St. Patrick’s Day,  în peste 150 de țări din lumea întreagă. Ne bucurăm de faptul că și românii găsesc în St. Patrick’s Day ocazia perfectă de a se destinde după o zi lungă de muncă, ies în oraș cu prietenii și petrec în stil irlandez, în număr tot mai mare de la un an la altul.

Tocmai de aceea, mulțumită reacțiilor pozitive din 2018, invităm consumatorii de bere Guinness și amatorii de petreceri să ni se alăture pentru al doilea an la rând la sesiunea de «bar-hopping» în locațiile noastre speciale din București, Cluj-Napoca, Iași, Timișoara, dar și în restul țării, deoarece am pregătit surprize în toate locațiile partenere astfel încât să ne bucurăm cu toții de același spirit irlandez de voie bună”, a spus Paul Markovits, Vice-Președinte Marketing URBB.

Guinness și St. Patrick

Legătura dintre Guinness și St. Patrick ţine de moștenirea culturală a Irlandei, transferată la nivel internațional, și este întărită de faptul că berea Guinness promovează buna dispoziție și prietenia, oferind prilejul ideal pentru reuniunile între prieteni și sărbătorirea valorilor comune.

Începând cu New York-ul anului 1762, St. Patrick’s Day este an de an un motiv de bucurie resimțit în toate colțurile lumii și sărbătorit de toți iubitorii berii stout cu aromă de orz prăjit și caramel. Indiferent de locul unde se află, la cea mai mare paradă din Europa, în Munchen, sau navigând în stil irlandez pe apele mediteraneene ale Barcelonei, prietenii se reunesc de St. Patrick’s Day pentru a ciocni  un pint de bere Guinness.

Guinness Draught este berea Guinness cea mai vândută și preferată cu ocazia zilei de St. Patrick’s Day, consumatorii fiind atrași de complexitatea combinației de arome și savoarea unică.

SLÁINTE este urarea care leagă mai mult decât cele 70 de milioane de oameni cu origini irlandeze din toată lumea de St. Patrick’s Day.

Guinness

Termenul „stout” înseamnă în limba engleză „robust”, ceea ce indică o versiune de porter mai corpolentă şi mai pregnantă ca gust şi aromă. Berea de tip stout tinde să aibă un gust pronunțat de malț prăjit ce ne duce cu gândul la cafea, ciocolată amară sau caramel. Guinness este Berea Stout numărul 1 în lume, cu o aromă unică de orz prăjit și caramel, care îi dă o notă distinctă. Berea Guinness este savurată în peste 150 de țări, până în Barbados, Nigeria și Indonezia.  Berăria din St. James’s Gate (Dublin), construită de Arthur Guinness în 1759, a devenit un simbol celebru, având la bază valori puternice precum excelența, inovația și spiritul filantropic.

URBB

URBB, unul dintre cei mai mari producători de bere de pe piaţa locală, oferă consumatorilor produse de cea mai înaltă calitate, printr-un portofoliu format exclusiv din mărci premium și superpremium internaționale, care include și o selecție variată de beri speciale. În prezent, portofoliul include: Tuborg, Tuborg Christmas Brew, Carlsberg, Carlsberg Elephant, Holsten, SKOL, SKOL Nepasteurizat, Guinness, Kilkenny, Weihenstephaner, Grimbergen Ambreé, Grimbergen Blanche, Kronenbourg 1664 Blanc, Angelo Poretti, cidrul premium Somersby şi Granini pe piaţa băuturilor răcoritoare.

Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Revista retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,823 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Evenimente » Guinness dă startul distracției de St. Patrick’s Day și în 2019, de ziua națională a Irlandei
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: