Înscrierile din acest an în competiţia Votat Produsul Anului®, o competiţie internaţională ce premiază produsele inovative, inclusiv din industria FMCG, sunt deshise până pe 28 Februarie 2019. Brandurile se pot înscrie în ediţia Votat Produsul Anului® 2019 cu inovaţii lansate pe piaţa românească după 1 octombrie 2017.
Votat Produsul Anului® este un concept internaţional, înfiinţat acum 32 de ani în Franţa şi care este acum prezent în 44 de ţări. În România este prezent din anul 2009 şi acum se află la a zecea ediţie.
Competiţia „Votat Produsul Anului® 2019” premiază inovaţia în diverse sectoare precum: bunuri de larg consum (FMCG), sectorul bancar, asigurări, electrocasnice, bricolaj (DIY & Home Improvement) şi desemnează câştigătorii pe baza celui mai mare studiu realizat pe consumatorii români (eşantion de minim 4.000 persoane).
Înscrierile în competiția Votat Produsul Anului®
În competiţie se pot înscrie produse care au realizat o inovaţie in funcţionalitate, tehnologie, design sau formulă şi care sunt prezente in cel puţin un lanţ de retail, magazine online, reprezentanţe proprii. Pentru ediţia 2019, produsul înscris trebuie sa fie lansat/relansat pe piaţa în intervalul 01 octombrie 2017 – 31 martie 2019.
Produsele înscrise şi validate de către un Comitet Etic vor intra în studiul de piaţă pe consumatorii români, aceştia votând pe baza a 3 criterii: inovaţie, atractivitate şi intenţie de cumpărare.
Folosirea logo-ului Votat Produsul Anului® 2019 de către câștigători
Produsele câştigatoare au dreptul de a folosi logo-ul “Votat Produsul Anului® 2019”, timp de un an de zile, începând cu luna mai 2019, în toate materialele de comunicare ale produsului, precum şi pe ambalaj.
Utilizarea logo-ului Votat Produsul Anului® aduce urmatoarele beneficii:
<> creşte încrederea în produs și în brand
<> ajută în creşterea vânzărilor şi a distribuţiei
<> este un diferenţiator faţă de competitori (atât la raft cât şi în comunicare)
<> joacă rolul de recomandare a consumatorilor către alti consumatori.
Aici puteţi regăsi o parte dintre câstigătorii ediţiei 2018 la nivelul întregii reţele “Votat Produsul Anului®”, iar pentru ediţia din România puteţi regăsi detalii pe: http://produsulanului.com/castigatori/castigatorii-din-2018/ .
Votat Produsul Anului®
În România, marca “Votat Produsul Anului®” este înregistrată la OSIM din 2008 și este reprezentată de către agenţia de comunicare Media Concept Store, care coordonează şi gestionează activităţile întregului proiect. Studiul va fi efectuat de compania de research specializată, EXACT Business Solutions şi va avea loc în luna aprilie 2019, iar câştigătorii vor fi desemnaţi în luna mai 2019.
Pentru înscrieri şi detalii : mihaela.paduraru@produsulanului.com
Revista retail-FMCG.ro este parte din comunicarea evenimentului Votat Produsul Anului®.
Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.
În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.
Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.
Revista retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.