Publicația retail-FMCG.ro a împlinit 10 ani de activitate (INFOGRAPHIC)

Pe 24 noiembrie 2020, publicația retail-FMCG.ro a împlinit 10 ani de activitate. Pe 24 noiembrie 2010, într-un context destul de frământat, generat de criza financiară din acea perioadă și după câteva luni de teste, se lansa www.retail-FMCG.ro, un proiect B2B exclusiv online, dedicat retailului alimentar, industriei FMCG și sectorului eCommerce. O nouă platformă online pentru retail-FMCG.ro, mai rapidă, mai curată și mai funcțională.

Între timp, retail-FMCG.ro a devenit una dintre cele mai importante publicaţii B2B de pe nişa retailului alimentar, FMCG și eCommerce şi cea mai citită publicație în mediul online din România de pe această nișă generoasă.

“10 ani mai târziu, ne regăsim într-un alt tip de criză, de natură sanitară, dar și economică, care ne-a tăiat anumite planuri pentru acest an, mai ales în zona de organizare de evenimente de business dedicate industriei. Această criză va mai dura, dar noi știm că suntem în mediul potrivit, adică în mediul online și în nișa potrivită – retailul alimentar, industria FMCG și comerțul online – una dintre nișele care au fost afectate mai puțin de pandemie și care a fost și este o nișă esențială în contextul actual,” a declarat Claudiu Ciobanu, co-fondator retail-FMCG.ro.

Ce face retail-FMCG.ro?

își informează zilnic comunitatea, formată din profesioniști ce apartin unor companii din retailul fizic și online (45% din audiență), companii din industria FMCG (35% din audiență) și companii furnizoare de servicii conexe (20% din audiență).
– crează conținut specializat B2B (articole, newslettere etc) pentru furnizorii de produse din industria FMCG, care își doresc să ajungă la rafturile marilor rețele de magazine sau pentru furnizorii de servicii conexe industriei
– organizează și co-organizează evenimente de business dedicate industriei, cu focus pe retail – unul dintre evenimente de referință este EXPO SHOP, singurul eveniment din Romania dedicat serviciilor pentru retail
– creează o punte între mai multe entități de business (de exemplu între furnizori de produse/ servicii și buyerii din retail) prin intermediul conceptului B2B Meetings (întâlniri de business virtuale sau fizice).

“Ne-am dorit tot timpul să fim altfel, iar cu publicația retail-FMCG.ro să avem o altă abordare, mai ales că noi, fondatorii retail-FMCG.ro, înainte să lansăm acest proiect, ne-am desfășurat o bună parte din activitatea noastră în industria FMCG, în directă legătură cu retailul alimentar.

Astfel, puternic ancorați în realitatea retail & FMCG din România, argumentele noastre au fost diferite, modul de înțelegere a fost unul diferit și a adus valoare, iar feedback-ul primit din partea comunității noastre, formate în jurul publicației, a fost și este unul foarte bun,” a completat Alina Ciobanu, co-fouder retail-FMCG.ro.

O nouă platformă online pentru retail-FMCG.ro

“Încă de la începutul acestui an, am marcat cei 10 ani de activitate, adăugând “10” în logo-ul retail-FMCG.ro, iar azi, la 10 ani distanță de la lansare, marcăm această aniversare cu o nouă platformă online, mai rapidă, mai curată și mai funcțională decât precedenta. E un refresh binevenit, care îmbunătățește considerabil experiența online a cititorilor noștri, indiferent dacă ne citesc de pe desktop sau de pe mobil.

Mulțumim tuturor celor care au fost și sunt implicați în acest proiect, mulțumim colaboratorilor și clienților noștri. La Mulți Ani, retail-FMCG.ro!” a mai spus Claudiu Ciobanu.

retail-FMCG.ro

retail-FMCG.ro

retail-FMCG.ro face parte din grupul Retail FMCG Media, din care mai fac parte publicațiile BricoRetail.ro, dedicată sectorului DIY, Home Improvement & Gardening și ElectroRetail.ro, dedicată sectoarelor IT&C, telecom și eCommerce.


Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG#eCommerce#FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,

Abonează-te la newsletterul zilnic gratuit.

Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail

Înregistrare

2performant.com

3 comentarii la „Publicația retail-FMCG.ro a împlinit 10 ani de activitate (INFOGRAPHIC)”

  1. Pingback: (P) retail-FMCG.ro a lansat B2B Meetings, platforma care conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail - News Agent Romania

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *