retailArena 2016, despre performanță în retailul offline și online la scară globală sau locală

În perioada 26 – 27 octombrie, la hotel Sheraton Bucureşti, are loc a patra ediţie a conferinţei retailArena – Go (g)Local, unul dintre cele mai importante evenimente dedicate comerţului tradiţional şi online din acest an. Va fi un maraton al discuțiilor între profesioniști structurat în jurul unei idei centrale: amprenta digitalului în magazin, produs și extindere. Revista retail-FMCG.ro este partener media al evenimentului.

retailArenaretailArena va avea loc anul acesta sub sloganul Go (g)Local şi îi va pune faţă în faţă pe cei care fac performanţă în retailul offline sau online, local sau global. Miza este aceeaşi: cum vor putea retailerii şi producătorii loializeze şi atragă noi consumatori într-un univers omnichannel, fără frontiere.

retailArena, evenimentul dedicat comerţului omnichannel, aflat la a patra ediţie, va aduce şi în acest an cele mai noi tendinţe din retail cu accent pe strategii şi poveşti de business construite pe plan local şi multiplicate cu succes la nivel internaţional. La evenimentul din 26 şi 27 octombrie participanții vor putea asculta şi interacţiona cu speakeri renumiţi.

IT & Mobile Days – super oferte la telefoane la eMAG

Ca element de noutate, ediţia din acest an a retailArena va cuprinde o serie de speech-uri inspiraţionale, susţinute de antreprenori care au gustat din succesul internaţional. În ultimul an, retailul românesc s-a remarcat atât ca o pepinieră de talente care s-au extins cu succes la nivel internaţional, cât şi ca un motor de creştere pentru afacerile globale ale unor giganţi care au ales pună România pe harta lor.

Astfel, în prima zi a conferinţei vor împărtăşi din experienţă proprie Eliodor Apostolescu (proprietarul PhoenixY, producătorul pufuleţilor Gusto), Marius Bîcu (Unilact Transilvania, producătorul De La Fermă), Ioana Borza (Farmec Cluj-Napoca, directo de marketing), Dan Isai (Salad Box, CEO şi fondator), Ciprian Stancu (Republica BIO, fondator), Amra Makarevic (Cold Pressed Juicery, fondator), Andreea Mihai (Carrefour, director de marketing), Claudiu Vrînceanu (Ministerul Economiei, secretar de stat).

Lista completă de speakeri

Tot pe 26 octombrie vom afla cine creionează retailul de mâine de la Manfred Litschka (TCC, director regional de vânzări), Cosmin Dan (Euromonitor Internaţional, analist), Robert Anghel (ING Bank, head of digital channels), Ciprian Pasca (Zoniz Proximity, country manager), Adrian Dumitrescu (QAZ Fashion Retail, fondator), Valer Hancaş (Kaufland, director de comunicare), Liana Dumitru (Colliers Internaţional, director retail), Daniel Mirea (Altex&Media Galaxy, retail director), Oana Vijiala (AFI Palace Ploieşti, general manager).

Un alt punct important în această ecuaţie îl constituie modul în care retailerii aleg construiască o relaţie solidă cu generaţia millenials, cei care sunt următorii influentatori şi cei care, de multe ori, modelează un brand după necesităţile lor. Vom ”pătrunde în minteaacestei generaţii în a doua zi a conferinţei, pe 27 octombrie, alături de Cătălin Creţu (VISA Europe, director general pentru România, Croaţia, Malta şi Slovenia), Mara Cristina (miniPRIX, brand manager), Alina Stepan (Ipsos Europa de Sud-Est, director general), Cristina Miclea (Albalact, director de marketing), Raluca Radu (Answer.ro, director general) și Ovidiu Ababei (Altex&Media Galaxy, online manager).

În aceeaşi zi vom discuta despre cum putem trece de la statistici la clienţi mulţumiţi împreună cu Andrei Canda (iSense Solutions, research consultant), Claudia Badea (cora Lujerului, manager), Nadir Bălăşel (FAN Courier, director adjunct), Rareş Florea (Vector Watch, director comercial pentru Europa Centrală şi de Est), Mihai Pătraşcu (evoMAG, CEO şi fondator), Marius Costin (PayU România, director general), Alina Arhire (eMAG, business unit manager children & toys) și Mihai Cosma (Kapsch, head of solution architecture).

În cadrul workshop-urilor, susţinute la finalul dezbaterilor din cele două zile, participanţii vor afla sfaturi practice despre cum construieşti un business care facă performanţă peste graniţe. În acest context, pe 26 octombrie, Marilena Istrătescu (Hello/ Foodwise Marketing, co-fondator şi director general) împreună cu Alina Prajă (Halewood Wines & Spirits, director de marketing), vor face ADN-ul unei afaceri globale. În a două zi, pe 27 octombrie, participanţii la workshop-ul Old roots, new habits vor descoperi alături de Andrei Popescu (Naturescu şi Naturaplant.ro, fondator) şi Andreea Lupu (Noeland, fondator) cum fidelizezi o generaţie “must have”, dar care nu este foarte loială.

Înregistrarea la eveniment se poate face aici.

Ca la fiecare ediţie, evenimentul va avea şi oportunităţi şi zone de networking, dar şi o zonă expoziţională unde vor fi demonstraţii ale unor inovaţii în retail. Va aşteptăm deci pe 26 şi 27 noiembrie, începând cu 08:00, la hotel Sheraton, în Bucureşti, pentru a descoperi împreună ce înseamnă succesul în retailul global.

Partenerii evenimentului sunt Microsoft (Technology Partner), Omnichannel Day delivered by FAN Courier, Media Galaxy (partener), Altex(partener), PayU (partener), ING Bank (partener), Carrefour (partener), Service Return (sponsor) şi VE Interactive (sponsor).

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,867 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Evenimente » retailArena 2016, despre performanță în retailul offline și online la scară globală sau locală

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: