Herbamare

Simpozionul „Management for Customer Service Excellence”, la cea-a de-a doua ediție

Miercuri, 28 noiembrie 2012, va avea loc la Hotel Marshal Garden Bucureşti cea de-a doua editie a simpozionului cu tema “Management for Customer Service Excellence”. Organizat de Customer Service Excellence Club şi VBS – Business Solutions, evenimentul este dedicat companiilor şi departamentelor din cadrul organizaţiilor orientate către client: manageri, antreprenori, directori de resurse umane, vânzări, customer care sau PR.

Vor fi abordate teme precum: Vocea clienţilor, Leadership pentru excelenţă în customer experience, Axioma loializării clienţilor, Succesul şi arta conexiunilor în afaceri.

”Ascultarea activă şi înţelegerea vocii clienţilor au o importanţă crucială pentru a restabili încrederea consumatorilor şi a construi o relaţie durabilă cu aceştia, a-i transforma în clienţi satisfăcuţi şi loiali, avocaţi ai business-ului tău, pentru a te detaşa de concurenţă pe o piaţă în care diferenţa competitivă este dată, aproape în exclusivitate, de “customer experience”. Percepţia clienţilor poate să nu fie întodeauna reală, însă este realitatea pe piaţă, iar singura cale spre succes o reprezinta implementarea unui program eficient de colectare, gestionare a feedback-ului şi de adaptarea continuă a strategiei la nevoile şi dorinţele celor mai importanţi oameni din business-ul tău: clienţii.” spune Cosmina Voichiţa Meseşan, Preşedinte al “Customer Service Excellence Club” şi speaker principal la acest simpozion.

„Esenţial în procesul de comunicare cu clienţii îl reprezintă modul în care îţi expui intenţiile de colaborare. Întâlnesc frecvent antreprenori care nu profită de relaţiile de afaceri deja existente pentru a-şi crea noi oportunităţi în piaţă. Ce departament are rolul esenţial în crearea de noi parteneriate? Vânzările, Marketingul, PR-ul? Dacă analizăm la rece fiecare dintre ele acestea şi-au indeplinit parţial misiunea. Şi cu toate acestea, ce lipseşte? Arta conexiunilor în afaceri este poate un capitol nou, care este obligatoriu de asimilat în noua conjunctură a recesiunii economice. Încercaţi să abordaţi această conjunctură ca cea mai bună şansă de a învăţa zilnic ceva nou, folositor şi aplicabil imediat.” completează Adelina Cîrstea, business development specialist, Vicepreşedinte al “Customer Service Excellence Club”.

Participanţii la acest eveniment vor obţine:

– Idei noi pentru a atinge excelenţa în relaţia cu clienţii;

– Soluţii pentru provocările cu care se confruntă prin discuţii cu traineri şi cu ceilalţi participanţi;

– O ocazie excelentă de networking cu invitaţii – antreprenori şi manageri;

– Posibilitatea de a câştiga un membership la Customer Service Excellence Club.

Pentru detalii şi înscrieri, vă rugăm să contactaţi organizatorii: e-mail: club@solutiideafaceri.ro / Tel. 0725 928 600

www.solutiideafaceri.ro

Nou pe site! Pentru un conținut unic, accesați AICI secțiunea Premium.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,973 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Evenimente » Simpozionul „Management for Customer Service Excellence”, la cea-a de-a doua ediție
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: