Superbrands, reprezentată pe piața locală de agenția de comunicare strategică BDR Associates, anunță demararea ediției 2019 a Programului Superbrands pentru România și primele etape parcurse.
Astfel, a fost constituit Consiliul de onoare Superbrands, format în acest an din 27 de personalități marcante, din diferite industrii, și a fost desemnat partenerul Superbrands pentru cercetarea de piață, continuând colaborarea cu Ipsos, ca și în edițiile trecute.
Pornind de la brandurile din edițiile anterioare, la care se adaugă cele active în ultima perioadă, Ipsos a definitivat lista scurtă, incluzând 1.560 de branduri prezente în 59 de domenii reprezentative pentru piața românească.
Acestea au intrat în faza de selecție guvernată de către specialiștii care fac parte din Consiliul de onoare Superbrands. Au fost selecționate 819 branduri care au trecut în etapa următoare a cercetării de piață ce va fi derulată de către Ipsos, conform cu metodologia internațională Superbrands, în perioada martie – mai 2019. Rezultatele cercetării de piață vor fi disponibile în partea a doua a lunii mai 2019.
Domeniile cu cele mai multe branduri calificate
Un top 10 al domeniilor cu cele mai multe branduri calificate, la finalul primei etape de selecție, include: Media, Îngrijire Personală, Vinuri, Casă și Construcții, Modă, Lactate, Patiserie, Bere, Produse Electrocasnice, Hotelărie.
O noutate a ediției din acest an a Programului Superbrands pentru România o aduce includerea a încă 8 domenii aflate în plină ascensiune în 2019: Alimente/Produse BIO, Streaming Audio/Video, Jocuri/Divertisment, Site-uri web pentru comparație prețuri, Comenzi mâncare cu livrare la domiciliu, Dispozitive Încălzire Tutun și Tichete și carduri pentru achiziția de alimente, precum și Papetărie, alăturat în mod firesc domeniului Librării deja existent în edițiile anterioare.
În paralel cu etapa cercetării de piață, se deschide lista nominalizărilor pentru performanță în business, precum și pentru trofeul Honorary Recognition, acordat în fiecare an unor personalități, companii sau reprezentanți ai societății civile, alte categorii cu o contribuție remarcabilă la dezvoltarea unor domenii inovatoare pentru România.
Superbrands România
Prezentă în România din 2005, prin agenţia de comunicare strategică şi relaţii publice BDR Associates, organizaţia Superbrands dezvoltă programe dedicate pieţei româneşti şi culturii de branding locale. Programele derulate până acum, care includ șase ediţii Consumer Superbrands (2006, 2010, 2012, 2013, 2015, 2017) şi două ediţii Business Superbrands (2007 şi 2008), au oferit peste 300 de modele de succes în branding şi comunicare. Programele Superbrands în România au reunit, de-a lungul timpului, în Consiliul de Onoare Superbrands, peste 200 de specialişti şi profesionişti în management, marketing, comunicare, branding şi alte domenii.
Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.
În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.
Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.
Revista retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.
