8 produse din gama cafele funcționale Jo Coffee, selecționate în categoria Produse Inovative de la PLMA’s „World of Private Label”

În perioada 19-20 mai 2015, la Amsterdam, a avut loc târgul internaţional PLMA’s „World of Private Label”, la care au participat şi 17 producători români de alimente. Târgul Internaţional PLMA’s ‘World of Private Label’ 2015 a promovat produse precum alimente proaspete, congelate şi refrigerate, alimentare uscate, băuturi, dar şi categorii de produse non-alimentare.

2Printre cele 17 companii din România prezente la târgul internaţional PLMA’s „World of Private Label” de la Amsterdam, s-a aflat şi DIJEC SRL, compania timişoreană care deţine brandul de cafea Jo Coffee, o gamă unică pe piaţa românească prin compoziţia şi complexitatea ingredientelor conţinute. Gama Jo Coffee cuprinde: cafea naturală prăjită pentru slăbit, cafea din cereale cu vitamine, cafea de cicoare cu extracte de plante, cafea verde cu ghimbir, scorţişoară şi cardamom şi cafea naturală cu adaos de magneziu, guarana, taurină şi Vitamina B.

„Am ocupat un loc de cinste la raionul de Produse Inovative din cadrul PLMA’s „World of Private Label”, unde am participat cu brandul Jo Coffee, brand propiu specializat în cafele funcţionale. Produsele Jo Coffee sunt unice nu doar pe piaţa din România, ci şi pe piaţa din Europa. Dintre miile de produse prezentate la Amsterdam, la cea mai mare expoziţie de produse private label din lume, la categoria inovaţii au participat peste 200 de produse şi alese aproximativ 30 dintre care 8 sunt din gama Jo Coffee„, afirmă Alina Josu, Director General DIJEC.

Ineditul brandului Jo Coffee – înregistrat la OSIM la nivel european – constă în faptul că acesta conţine sortimente de cafea naturală cu adaosuri de plante sau vitamine, unele cu reţete inedite, notificate şi aprobate de Ministerul Sănătăţii, pentru adaosul real şi măsurat de vitamine şi/sau plante.

„Jo Coffee este o cafea 100% naturală, măcinată şi prăjită. Nu e o cafea instant. Aceasta nu conţine aditivi de tip zahăr şi lapte praf şi e pentru prima dată când a putut să fie îmbogăţită cu vitamine şi extracte naturale din plante, iar în plus este prima dată când rezultatele analizelor atestă exact cantitatea de vitamine şi minerale conţinută,” a completat Alina Josu.

PLMA’s „World of Private Label” oferă posibilitatea producătorilor şi exportatorilor să construiască programe de promovare pentru produse tip ‘private label’. La ediţia din acest an a târgului, au fost prezente peste 4.000 de firme expozante din 70 de ţări cu 56 pavilioane naţionale şi regionale. Cele mai mari reţele de supermarketuri si hipermarketuri, discounteri, distribuitori şi importatori din 115 de ţări au vizitat pavilioanele expoziţionale.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Depositphotos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *