Brandul Jo Coffee propune 12 rețete inovatoare de cafea (P)

Imaginea cafelei în contextul românesc ne este prezentată într-un recent studiu care atestă că un român consumă, anual, 2,3 kilograme de cafea, conform unui studiu realizat de World Research Institute, cafeaua boabe şi măcinată fiind consumată de către 61,7% dintre adulţii României.

Două segmente aparţinând categoriei de cafea – Coffee substitutes (înlocuitorii de cafea, gen orz, cicoare etc) şi Functional coffee (produse cu conţinut de cafea dar şi cu alte ingrediente cu beneficii suplimentare), vândute preponderent în Modern Trade, încep să îşi facă loc pe piaţa de cafea din România.

Segmentul coffee substitutes are o pondere de doar 0,52% în volum şi de 0,49% valoric din totalul pieţei de cafea din România, în 2014, iar segmentul Functional coffee are o pondere de doar 0,01% valoric, dar tendinţa e de creştere, conform datelor Nielsen din serviciul de retail audit realizat pentru categoria cafea, volum/valoare vânzări, pentru perioada Ian 2013 – Ian 2015, pentru piaţa Total Romania Retail (Copyright © 2015, The Nielsen Company).

În acest context în care aceste două segmente au o pondere redusă în categoria de cafea dar au o tendinţă de creştere, compania timişoreana DIJEC introduce în România 12 reţete inovatoare de cafea sub brandul Jo Coffee.

Focus Studio 0047

În plus, tendinţele actuale către consumul de produse sănătoase plasează portofoliul de cafele Jo Coffee ca fiind o gamă unică pe piaţa românească prin compoziţia şi complexitatea ingredientelor conţinute. Gama Jo Coffee cuprinde: cafea naturală prăjită pentru slăbit, cafea din cereale cu vitamine, cafea de cicoare cu extracte de plante, cafea verde cu ghimbir, scorţişoară şi cardamom şi cafea naturală cu adaos de magneziu, guarana, taurină şi Vitamina B.

Ineditul brandului Jo Coffee – înregistrat la OSIM la nivel european – constă în faptul că acesta conţine sortimente de cafea naturală cu adaosuri de plante sau vitamine, unele cu reţete inedite, notificate şi aprobate de Ministerul Sănătăţii, pentru adaosul real şi măsurat de vitamine şi/sau plante.

Jo Coffee are un potofoliu extins de cafea naturală macinată axată pe toate ariile apreciate de consumator: Memory, Sliming (pentru slabit), Energy, Body Cleansing (detoxifiere):

Cafea naturală MEMORY 120g, Jo Coffee – cafea pentru memorie
Cafea SLIMMING 120g, Jo Coffee – cafea pentru slăbit
Cafea ENERGY 120g, Jo Coffee – cafea cu aport de energie
Cafea BODY CLEANSING 120g, Jo Coffee – cafea pentru detoxifiere

Cafeaua verde face obiectul a numeroase studii nutriţionale, iar aceste cercetări au demonstrat faptul că acidul clorogenic conţinut de cafeaua verde în cantităţi mult mai mari ajută la topirea grăsimilor. În combinaţie cu plante tradiţionale cunoscute pentru activarea metabolismului precum Scorţişoara, Ghimbirul şi Cardamomul, gama Jo Coffee promite satisfacerea tuturor consumatorilor:

Cafea verde cu scorţişoară 200g, Jo Coffee
Cafea verde cu cardamom 200g, Jo Coffee
Cafea verde cu gimbir 200g, Jo Coffee

Pentru cei cu intenţii de pierdere în greutate le mai sunt oferite şi variantele instant având la bază cicoarea, acestea fiind imbunătăţite în mod original cu arome de caramel şi tiramisu:

Cafea de cicoare SLIM SHAPE 120g, Jo Coffee – cafea pentru slăbit
Cafea de cicoare SLIM cu aromă de caramel 120g, Jo Coffee – cafea pentru slăbit
Cafea de cicoare SLIM cu aromă de tiramisu 120g, Jo Coffee – cafea pentru slăbit

 

Cafeaua instant din cereale cuprinsă în portofoliu Jo Coffee destinată viitoarelor mămici sau doamnelor care alăptează aduce în mod inedit aromele plăcute şi feminine de vanilie şi toffee:

Cafea din cereale MOTHER cu aromă de toffee 120g, Jo Coffee – cafea pentru mame
Cafea din cereale MOTHER cu aromă de vanilie 120g, Jo Coffee – cafea pentru mame

Gama de produse Jo Coffee este prezentă deocamdată in reţeaua de magazine Auchan şi în magazine naturiste din ţară, procesul de listare şi în alte reţele fiind în curs de desfăşurare.

Fondată în 1991, compania DIJEC SRL cu sediul în localitatea Topolovăţu Mare, judeţul Timiş (lângă Timişoara), a început distribuţia către reţelele de magazine în anul 2013, la ora actuală fiind furnizor pentru Auchan si Kaufland. DIJEC este partenerul logistic ai retailerului Auchan pentru cafeaua private label Auchan.

Portofoliul de produse marca proprie DIJEC include cafea (brandul Jo Coffee), ceai (brandul Gentle Touch), precum si branduri renumite de băuturi calde, dulciuri şi produse sezoniere pentru Sărbătorile de Paşte şi de Crăciun. Principalele branduri din portofoliul de produse importate si distribuite exclusiv de către DIJEC sunt:

– cafea: Marcafe – Italia, Granell – Spania, Kavos – Lituania, Jordani – Bulgaria, Bon Aroma – Polonia,

– ciocolata caldă: Becks – Germania, Monbana – Franţa,

ceaiuri: Intertee – Germania, Etno – Lituania, Typhoo – Marea Britanie, Artifex – Cehia

– dulciuri: Quickbury – Germania, Seven Oak – Olanda, Lambertz – Germania, Backing Story – Grecia

– produse dietetice: Low Carb – Italia

Contact DIJEC Timişoara: office@dijec.ro, Tel: 0721.400.602 sau 0786.272.938.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,917 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » FMCG » Lansari produse » Brandul Jo Coffee propune 12 rețete inovatoare de cafea (P)

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: