Agrocosm Consult, una dintre cele mai dinamice companii din piața semințelor pentru legume și flori din România, Dr.Soil GmbH, compania germană care produce și distribuie pe piața europeană produsele naturale Dr.Soil pentru îngrijirea plantelor și Online Gardening Solutions, agenție de marketing specializată în domeniul grădinăritului, au lansat brandul de gădinărit Micul Grădinar.
Primele produse sub eticheta celui mai nou brand de grădinărit din România – Micul Grădinar – au ajuns deja pe rafturile magazinelor DIY, declanșând o nouă pasiune printre români, și anume „grădinăritul în familie”. Micul Grădinar aduce în atenția publicului larg o colecție de produse autohtone „pentru întreaga familie”, fabricate cu rigoare germană, atent create cu ajutorul expertizei de peste 20 de ani a ambilor parteneri în domeniul retailului european de tip hobby.
În primăvara anului 2018, compania Agrocosm Consult își prezenta oferta de produse publicului internațional care vizita unul dintre cele mai importante târguri de grădinărit din Europa, IPM, la Essen, Germania. Acolo aveau să se întâlnească cei doi actuali parteneri – Agrocosm Consult și Dr.Soil GmbH – care au decis să lanseze pe piața din România un proiect comun sub brandul Micul Grădinar.
La următorul târg, dedicat de această dată retailului în grădinărit – Spoga & Gafa de la Koln, în Germania, conceptul prezentat a fost apreciat de către toți achizitorii care au vizitat standul comun.
Conceptul Micul Grădinar
„Conceptul de la baza brandului este unul simplu, cu focus pe organic, și îl reprezintă înclinarea spre Natură și spre desfășurarea de activități „sănătoase” în natură, în cadrul familiei, transformând activitatea grădinăritului într-un adevărat lifestyle.
Imaginea brandului „Micul Grădinar” este redată de un bunic, o bunică și un nepot, care ar putea impersona oricare dintre corespondenții reali din familia fiecăruia dintre noi”, a declarat Gabriel Ureche, director general Agrocosm Consult.
„Bunicii sunt amatori ai grădinăritului de tip hobby, această pasiune fiind întocmai activitatea pe care o întreprind în timpul liber, atât pentru relaxare cât și pentru pentru consumul familiei. Capul familiei de grădinari este bunicul, pasionat de creșterea legumelor, a peluzei, a arborilor și arbuștilor.
Bunica completează portofoliul de activități grădinărești cu iubirea pentru plante în ghiveci, flori și plante aromatice sau arbuști fructiferi cu o atitudine proactivă, romantică și care transmite cu ușurință nepotului bucuria redată de activitatea grădinăritului prin metode creative, distrându-se împreună, în familie.
Nepotul este entuziastul familiei. Acesta „învață” comportamentul din cadrul activităților grădinărești de la bunici și își formează o proprie pasiune, în detrimentul activităților populare în rândul tinerilor de aceeași vârstă„, a precizat Gabriel Ureche.
Micului Grădinar readuce bucuria descoperirii naturii de către cei mici cu ajutorul familiei
„Într-o epocă în care suntem tot mai atrași de tehnologie, în care devenim tot mai captivi telefoanelor și televizoarelor din ce în ce mai „inteligente”, ideea din spatele Micului Grădinar este aceea de a readuce bucuria descoperirii naturii de către cei mici cu ajutorul familiei.
Astfel, protagoniștii brandului Micul Grădinar – Bunicul, Bunica și Nepotul – ne amintesc de vacanțele de vară în care, copii fiind eram curioși (ba chiar fascinați) de modul în care natura se dezvoltă, ne încântă și ne hrănește.
Ne amintim legumele savuroase din grădina Bunicului, florile din glastră proaspăt culese de bunica, gustul fructelor pe care le mâncam direct din grădină. Totodată, eram mereu surprinși de sculele folosite, de toată magazia plină de unelte, tratamente și soluții naturale cu care Bunicul îngrija grădina. Și nu în ultimul rând de animalele din curtea bunicii, de insecte și păsărele care ne trezeau dimineața”, a mai spus Gabriel Ureche.
Identitatea vizuală a brandului Micul Grădinar
Planul de marketing din jurul brandului este de inspirație germană, adaptat la cerințele pieței românești de profil, susținut în detaliu de o agenția de marketing Online Gardening Solutions din Iași, specializată în domeniul grădinăritului. „Micul Grădinar” este intuitiv, familiar și ușor de perceput; întreaga identitate vizuală a fost construită în jurul unor personaje cu chipuri familiare, în culori plăcute inspirate din grădină, fie ea de la țară sau de la oraș. Ne dorim ca produsele și ambalajele produselor să fie un real ajutor în grădinărit și prin ușurința folosirii lor, să inducem comportamente recurente de cumpărare”, a declarat Gabriel Ureche.
Primele produsele ale brandului Micul Grădinar au intrat în magazine începând cu luna februarie 2020: o colecție consistentă de semințe atent selecționate de legume, plante aromatice, fructe și flori și substraturi pentru orhidee și cactuși & suculente. Calendarul de noi lansări de produse care să suplimenteze gama de produse de grădinărit „de familie” este în continuă dezvoltare, iar planul de comunicare va aborda diferite canale de promovare: online, in-store, radio etc.
Micul Grădinar este un brand construit de:
Agrocosm Consult – una dintre cele mai dinamice companii din piața semințelor pentru legume și flori din România și unul dintre cei mai importanți furnizori ai retailului, cu un portofoliu diversificat de produse sub brandurile Agrocosm, Agrocosm Profesional, Kids Agrocosm, Micul Fermier
Dr.Soil GmbH – companie germană care produce și distribuie pe piața europeană produse naturale pentru îngrijirea plantelor.
Online Gardening Solutions – agenție de marketing specializată în domeniul grădinăritului. În portofoliul agenției sunt numeroase branduri naționale și internaționale din domeniul peisagisticii și grădinăritului care doresc să își promoveze produsele în mediul online.
AgrocosmConsult – Micul Grădinar, contact
Mai multe informații pe www.agrocosm.ro, e-mail: office@agrocosm.ro / tel: 0721.600.381.
ntregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.
În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG.
Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.
Revista retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.