Aquila, una dintre cele mai mari companii din domeniul distribuției FMCG, a înregistrat, la 30 septembrie 2021, un profit net de 43,8 milioane lei, în creștere cu 21% față de aceeași perioadă a anului 2020. Profitul net anunțat este cel mai mare de la înființarea companiei. Veniturile au crescut de asemenea, cu 19%, ajungând la 1.376 milioane lei în perioada de raportare, în principal din creșterea organică a zonei de distribuție și din achiziția companiei Trigor AVD, unul din primii jucători de pe piața de distribuție FMCG din Republica Moldova.
Evoluția pozitivă a vânzărilor pe canalul de convenience (benzinării și magazine de proximitate), s-a transpus printr-o creștere de 25% a vânzărilor, în contextul creșterii mobilității în 2021 față de 2020 când au fost mai multe restricții anti Covid-19.
Veniturile au un trend crescător spre sfârșitul anului în cursul normal al desfășurării activității companiei ca urmare a cererii pentru bunuri de consum în sezonul Sărbătorilor. În primele nouă luni ale anului curent veniturile au fost mai mari decât cele aferente perioadei similare din anul 2020, care au fost afectate de scăderea vânzărilor în timpul epidemiei COVID-19 și a stării de urgență.
„Rezultatele confirmă strategia noastră de creștere rapidă prin achiziții și dezvoltare organică. În acest mediu economic incert, punctele noastre forte, poziția de lider și agilitatea, care ne permit să ne adaptăm rapid, au devenit factori decisivi care ne-au permis să obținem un profit net istoric, la 9 luni, de 43,8 milioane lei.
Vom continua strategia de extindere a afacerii noastre și de consolidare a pieței de distribuție, logistică și transport, pentru a îndeplini viziunea Aquila, de a avea cel puțin un produs distribuit în fiecare casă. Succesul listării la Bursa de Valori București și încrederea arătată de investitori ne vor ajuta sa ducem la îndeplinire obiectivele asumate”, a spus Catalin Vasile, CEO Aquila.
Versiunea integrală a Raportului privind rezultatele financiare pentru trimestrul III 2021 al Aquila Part Prod Com SA, împreună cu situațiile financiare consolidate pentru perioada încheiată la 30.09.2021, întocmite în conformitate cu IFRS adoptate de UE, este disponibilă pe site-ul companiei, secțiunea Rapoarte și Prezentări, Rapoarte Financiare – T3 – 2021; sau pe site-ul Bursei de Valori București începând cu data de 13.12.2021.
Aquila
Înființată în 1994 și cu o echipă de peste 3.000 de angajați, Aquila este liderul pieței de distribuție din România, operând cu succes și în Republica Moldova. Aquila oferă partenerilor săi soluții integrate, prin vânzarea de produse și servicii complementare. În 2020, compania a avut o cifră de afaceri de peste 370 de milioane de euro. Aquila este o companie cotată la Bursa de Valori București sub simbolul AQ.
Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.
Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG, #eCommerce, #FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,
Abonează-te gratuit la newsletter
Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.
retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de echipamente, tehnologii și servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail