Ballantine’s lansează pe piața din România o nouă versiune mai dulce – Ballantine’s 7 Bourbon Barrel Finish, un whisky produs după tradiția scoțiană, învechit 7 ani în butoaie de stejar și odihnit în butoaie de bourbon. Ideal pentru băutorii de scotch, cât și pentru cei de bourbon, noul produs se găsește deja în hypermarket-uri din țară, precum și în locațiile partenere din marile orașe, prin intermediul companiei Pernod Ricard, co-liderul mondial al vinurilor şi băuturilor spirtoase.
Creat de Master Blender-ul Sandy Hyslop, având la bază o selecție de whisky-uri maturate individual, noul Ballantine’s 7 Bourbon Barrel Finish este lăsat la învechit timp de 7 ani în butoaie de stejar, după care este pus la odihnit în butoaie de bourbon importate din Statele Unile ale Americii.
Maturarea timp de 7 ani este o moștenire vizionară lăsată de George Ballantine încă din 1872, o perioadă în care acest proces nu era atât de întâlnit.
Ballantine’s 7 Bourbon Barrel Finish combină două lumi desăvârșite într-o singură sticlă. Aromele specifice scotch-ului sunt completate de notele dulci ale bourbon-ului ce intervine în ultima etapă a maturării.
Acest proces conferă whisky-ului scoțian note de caramel și lemn copt, fiind preferat atât de consumatorii de scotch, cât și de iubitorii de bourbon.
Versatil și răcoritor, noul produs Ballantine’s poate fi savurat într-o manieră clasică, sec sau cu gheață, într-un Old Fashioned cu un twist dulce, dar și în diferite mix-uri de vară, alături de cola.
Noul Ballantine’s 7 Bourbon Barrel Finish este disponibil pe rafturile marillor rețele de hypermarket-uri din toată țara, online pe emag.ro, precum și în locațiile partenere.
Ballantine’s
Ballantine’s este unul din pionerii blended whisky, George Ballantine’s punând bazele afacerii sale când avea doar 19 ani. Lucrând împreună cu fii săi, George a reușit să construiască o reputație impecabilă pentru whisky-ul lor. Rețeta Ballantine’s Finest a fost creată în jurul anului 1910 și rămâne cea mai veche rețetă din gama actuală. Aproape 200.000 de sticle de Finest sunt vândute întreaga lume în fiecare zi, dovada că o bună calitate trece testul timpului.
Pernod Ricard
Pernod Ricard este co-liderul mondial al vinurilor şi băuturilor spirtoase, creat în 1975 de fuziunea dintre Ricard şi Pernod, Grupul deţine în prezent unul dintre cele mai prestigioase portofolii de branduri din domeniu precum Ballantine’s, ABSOLUT Vodka, Chivas Regal, Jameson, The Glenlivet, Martell, Havana Club, Beefeater, Mumm, Perrier-Jouët si Jacob’s Creek, Lillet.
Pernod Ricard are 18.000 de angajati, se dedică unei politici de dezvoltare sustenabilă şi încurajează consumul responsabil. Strategia Pernod Ricard se bazează pe 3 valori cheie care îi ghidează expansiunea: spiritul antreprenorial, încrederea reciprocă şi un simţ etic dezvoltat.
Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.
Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG, #eCommerce, #FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,
Abonează-te gratuit la newsletter
Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.
retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de echipamente, tehnologii și servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail