Beck’s aduce primul proiect de Augmented Street Art din România

  • de

Augmented Street Art1Agenția de creație  Lowe&Partners şi agenția de mobile marketing Mobile Works au adus primul proiect de Augmented Street Art din România, în cadrul campaniei Beck’s, “Vezi dincolo de etichetă”.

O sticlă de bere Beck’s de patru metri înălțime la fântâna de la Universitate, kilometrul 0 al Bucureștiului, un ecran în interiorul sticlei prin care privești și vezi cladirile din București însuflețite cu personaje fantastice, create de artiști români consacrați, animații augmented reality, toate sunt elementele primului proiect de augmented street art din România.

Campania “Vezi dincolo de etichetă” a presupus lansarea unui concurs național de creație de etichete pentru sticlele de bere Beck’s, stimulând și încurajând orice formă de creație – desen, pictură, fotografie sau grafică, în spiritul noncorformist și original al brandului.

Personajele suprarealiste virtuale au fost create de patru artiști români, Noper, Ghica Popa, Black Moon si Pisica Patrată, si au fost aduse la viață de echipa MobileWorks, prin augmented reality, în fața oricui experimentează lumea de dincolo de eticheta giganticei sticle Beck’s.

“Căutam de fiecare dată, prin campaniile pe care le facem la Lowe&Partners, să oferim o experiență unică și diferențiatoare. Acest engagement creativity pe care l-am generat în campanie, prin provocarea la creativitate, dar și experimentul de augmented reality inedit, sunt în strânsă legătură cu brandul Beck’s – îndemnăm oamenii să fie neconvenționali, originali, aducându-i mai aproape de produs. Ne bucură succesul ideii noastre de augmented street art, sunt foarte mulți oameni care s-au oprit să își facă fotografii cu animațiile creative ale artiștilor, bucurându-se de spectacolul vizual”, spune Corina Angearu, Account Manager Lowe&Partners.

“Vorbim despre o premieră la nivel național, așa că proiectul a reprezentat un challenge pentru fecare membru al echipei, pornind de la partea de aducere la viață a ideii creative până la soluțiile de implementare alese. Ca de fiecare dată, am încercat să oferim o soluţie de comunicare eficientă, și am implicat toate resursele necesare pentru ca aceasta sa fie unică, având ca principal obiectiv crearea unei legături puternice și personale între brand și consumator. Iar reacțiile pozitive nu au întârziat să apară”, spune Andreea Daniel, Account Manager MobileWorks.

Pentru un conținut unic, accesați AICI secțiunea Premium.

Depositphotos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *