Carlsberg se relansează oficial în România

După anunţarea repoziţionării Carlsberg la nivel internaţional la începutul lunii aprilie, reprezentanţii brandului vorbesc de noua identitate a berii prezentă în peste 140 de pieţe din lume, printre care şi România.

Deţinând o poziţie puternică pe segmentul super premium, poziţionarea vine cu o identitate vizuală modernă, întocmai pentru a suţine autenticitatea şi tradiţia fondatorilor, care au avut curajul să îşi urmărească visurile. Am încredere că în următorii ani, această nouă poziţionare va răsplăti aşteptarea şi reuşitele consumatorilor noştri.”

Carlsberg este mai mult decat o bere daneză cu tradiţie, ea vorbeşte despre istoria a doi fondatori, tată şi fiu, aflaţi permanent în căutarea formulei perfecte de bere. Evoluţia remarcabilă a Carlsberg şi unicitatea sa în portofoliul companiei a fost subliniată de fostul preşedinte al URBB.

Elementele cheie ale brandului rămân aceleaşi şi păstrează caracterul distinctiv şi recognoscibil dintotdeauna, executarea noii identităţi fiind realizată pe baza a patru principii de design care să fie asociate cu uşurinţă de către consumator: îndrăzneală, autenticitate, modernitate şi accesibilitate.

„În viziunea noastră, consumatorul Carlsberg este o persoană independentă, curioasă şi spontană, pentru care viaţa este o continuă sursă de inspiraţie, o persoană care profită de toate oportunităţile posibile, care explorează noi teritorii cu dorinţa de a învăţa şi a se dezvolta din punct de vedere personal. Consumatorul Carlsberg este pregătit mereu pentru provocări.

„That calls for a Carlsberg” este noua declaraţie a brandului şi vorbeşte despre curajul de a avea o atitudine bună, încurajează consumatorii „să facă un pas înainte, să ia decizii, să facă ceea ce trebuie”, aşa cum au facut fondatorii înşişi, Carlsberg fiind recompensa pentru faptele lor” a declarat Doron Zilberstein, Vice-preşedintele de Marketing al URBB.

Brandul super premium Carlsberg a intrat pe piaţa berii din România în anul 2001, iar de-a lungul celor zece ani s-a remarcat ca fiind o marcă inovativă, participând activ la crearea unor momente unice în viaţa consumatorilor. Produsă după reţeta daneză a tânărului antreprenor J.C. Jacobsen, încă din anul 1847, berea Carlsberg este distribuită în peste 140 de pieţe din întreaga lume.

Depositphotos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *