Caroli Foods are un nou Director General

Caroli Foods Group, liderul pieței preparatelor din carne ambalate în România, a numit-o pe Roxana Manolescu Director General al companiei.

Roxana Manolescu a preluat poziția de la Khaled El Solh, care a decis să își continue parcursul profesional în afara companiei.

Khaled El Solh s-a alăturat Caroli Foods Group în urmă cu 19 ani și s-a ocupat de marketing și business development până în 2010, când a devenit membru în board. Ulterior a devenit CEO în 2011, poziție pe care a menținut-o și după ce compania a fost integral vândută grupului mexican Sigma Alimentos în 2017.

Caroli Foods Group a înregistrat o creștere majoră în ultimii ani, succes reflectat și de indicatorii financiari. Mă bucură poziția de lider și că suntem punct de reper pe piața din Romania. Am toată încrederea că și în viitor compania își va continua ascensiunea. Caroli Foods Group și angajații săi au reprezentat pentru mine o a doua familie și sunt foarte recunoscător pentru oportunitatea acestor ani în care am dezvoltat împreună un business din ce în ce mai puternic”, a declarat Khaled El Solh.

Roxana Manolescu, succesoarea lui El Solh la conducerea companiei, are peste 20 de ani de experiență în economie și finanțe, timp în care și-a dezvoltat vaste abilități de leadership prin conducerea unor echipe și proiecte diverse. Roxana Manolescu s-a alăturat echipei Caroli în anul 2007 și, în rolul de CFO, a contribuit semnificativ la dezvoltarea și performanța companiei pe piață.

Ca CFO am avut privilegiul să urmăresc și să contribui la creșterea business-ului. Prin inovație, branduri și produse iubite de consumatori și investiții în tehnologii de top am susținut adaptarea constantă la cerințele pieței, construind astfel un renume la nivel național și internațional. Sunt recunoscătoare pentru rolul strategic care mi-a fost oferit odată cu noua funcție de CEO, de a duce mai departe misiunea companiei pentru Europa de Est. Cred cu tărie că motorul acestei companii sunt oamenii: prin pasiune, dăruire și profesionalism aceștia susțin reușitele și dezvoltarea companiei în continuare”, a declarat Roxana Manolescu

Caroli Foods este o echipă performantă și determinată să continue dezvoltarea business-ului cel puțin la standardele construite până în prezent. Caroli Foods Group va continua să răspundă cât mai prompt cu putință, ca și până acum, la nevoile românilor astfel încât să furnizeze în toate comunitățile produsele preferate.

Caroli Group

Caroli Foods Group este lider pe piața din Romania, atât în valoare, cât și în volum și totodată unul dintre cei mai de succes producători de carne din Europa de Sud-Est. Datorită produselor de înaltă calitate și gustului aparte al produselor, foarte bine adaptate la preferințele consumatorilor, mărcile din portofoliul Caroli Foods sunt plasate în topul preferințelor consumatorilor. Compania a luat naștere în România în 1994 și, de la înființare și până în prezent, a oferit produse alimentare de calitate pentru toate tipurile de consumatori. Portofoliul Caroli include în prezent cinci mărci: Caroli, Campofrio, Sissi, Maestro și Primo, oferind peste 200 de produse alimentare în total. Grupul operează o fabrică in Pitești și deține depozite în întreaga țară, având o flotă auto cu peste 350 de vehicule și o amplă rețea de distribuție.

Sigma este o companie multinațională, lider în industria alimentară refrigerată, specializată pe producția, comercializarea și distribuția de produse alimentare de calitate, inclusiv carne preparată și conservată, brânză, iaurt și alte alimente refrigerate și congelate. Grupul Sigma are o cifră de afaceri de 6,3 miliarde de dolari și peste 45 000 de angajați în 70 de fabrici, 208 de centre de distribuție și peste 640 000 de puncte de vânzare. În 2018, volumul total al producției companiei a depășit 1,7 milioane de tone. Sigma operează în 18 țări din cele patru regiuni cheie: Mexic, Europa, Statele Unite și America Latină.

Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Revista retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

Depositphotos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *