Sistemul Coca-Cola din România, format din Coca-Cola România și Coca-Cola HBC România, a inaugurat astăzi, 2 aprilie 2019, o nouă linie de îmbuteliere a apei de ultimă generație la fabrica din Poiana Negrii, județul Suceava, cu o capacitate maximă de producție de 1,3 milioane de litri de apă pe zi.
Valoarea totală a investiției se ridică la 11 milioane de euro și cuprinde o nouă linie de îmbuteliere, modernizarea unei alte linii de producție și mărirea capacității de depozitare, cea din urmă generând o creștere cu 10% a numărului de locuri de muncă.
Noua linie de îmbuteliere inaugurată astăzi are o capacitate de îmbuteliere mai mare cu 44% față de cea anterioară, păstrând consumul de energie la același nivel datorită unei eficiențe energetice mult îmbunătățite. Totodată, noua investiție va determina o reducere a consumului de apă folosită în procesul de producție cu până la 6%.
27 de ani de prezență pe piață
Sistemul Coca-Cola din România, prezent pe piața locală de peste 27 de ani, își reconfirmă, prin această nouă investiție, angajamentul său pe termen lung pe piața românească, contribuind astfel la dezvoltarea economiei locale și a comunităților în care activează.
„România este una dintre cele mai importante piețe pentru Sistemul Coca-Cola, iar astfel de investiții ne ajută să răspundem cerințelor crescânde ale clienților și consumatorilor noștri pentru brandurile de apă Dorna și Poiana Negri. Noua linie de producție este mai rapidă, mai performantă și are un impact redus asupra mediului înconjurător, prin folosirea unei cantități mai mici de apă și printr-o eficiență energetică crescută”, a declarat Jovan Radosavljevic, Directorul General al Coca-Cola HBC România.
„Sistemul Coca-Cola România înseamnă mai mult decât cele aproape 450 de milioane de euro pe care le generăm aici în fiecare an. Înseamnă, în primul rând, un parteneriat pe termen lung între Coca-Cola și România, care ține cont de nevoia românilor de a consuma o apă de calitate într-un mod responsabil față de mediu.
Iar această nouă investiție de peste 11 milioane de euro este încă o dovadă a importanței pe care o acordăm acestui parteneriat. De aceea, Dorna este îmbuteliată exclusiv în Plant Bottle, un ambalaj realizat în proporție de până la 30% din plante, 100% reciclabil”, a declarat Miruna Smeureanu, Director de Marketing al Coca-Cola România.
A doua investiție din ultimii aproape 2 ani
Prin inaugurarea de astăzi, se continuă seria investițiilor realizate în România, după ce, în urmă cu aproape doi ani, au fost investiți 7 milioane de euro pentru o nouă linie de producție în fabrica de la Timișoara. În total, Sistemul Coca-Cola a realizat investiții cumulate în valoare de peste 210 milioane de euro pe piața locală din 1991 până în prezent.
Coca-Cola HBC deține trei fabrici în România: la Ploiești, Timișoara și Poiana Negrii. În fabrica de la Poiana Negrii sunt în prezent trei linii de producție – două pentru ambalaje PET și una pentru ambalaje reutilizabile din sticlă (0,33 litri și 0,75 litri) și sunt îmbuteliate brandurile Dorna – Izvorul Alb (apă plată), Dorna (apă carbogazoasă) și Poiana Negri (apă carbogazoasă).
Fabrica din Poiana Negrii a primit European Water Stewardship – cea mai importantă distincție din Uniunea Europeană pentru fabricile care dovedesc reducerea consumului de apă și a altor resurse folosite în procesul de producție.
Coca-Cola
Coca-Cola este o companie care oferă consumatorilor din peste 200 de țări mai mult de 500 de mărci de băuturi răcoritoare. Alături de mărcile Coca-Cola, portofoliul include câteva dintre cele mai valoroase mărci la nivel global, precum băuturile pe bază de plante AdeZ, ceaiul verde Ayataka, apele Dasani, sucurile și nectarurile Del Valle, Fanta, cafeaua Georgia, ceaiurile și cafelele Gold Peak, Honest Tea, smoothie-urile și sucurile innocent, sucurile Minute Maid, băuturile pentru sportivi Powerade, sucurile Simply, smartwater, Sprite, vitaminwater și apa de cocos Zico. economice comunităților locale din întreaga lume.
Pe plan local, Sistemul este format din Coca-Cola România (filială a The Coca-Cola Company, proprietarul mărcilor înregistrate) şi partenerul său, Coca-Cola HBC România, care îmbuteliază şi distribuie produsele Coca-Cola sub licenţa The Coca-Cola Company în România.
Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.
În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.
Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.
Revista retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.
