Coca-Cola HBC va lansa Costa Coffee pe mai multe piețe, inclusiv România, în 2020

Coca-Cola HBC – unul dintre cei mai mari îmbuteliatori ai Coca-Cola din lume – intenționează să lanseze Costa Coffee în cel puțin 10 dintre cele 28 de piețe unde este prezentă, incluzând România, Bulgaria, Grecia, Ungaria, Polonia, Rusia și Elveția.

Coca-ColaLansarea se va adresa unei categorii variate de consumatori și de clienți, precum și nevoilor acestora de consum, într-o multitudine de canale comerciale, în concordanță cu viziunea Coca-Cola HBC de a fi partenerul pentru băuturi 24/7.

Este o veste fantastică, care ne va ajuta să construim o valoare certă pentru clienții noștri și pentru noi în cadrul parteneriatelor noastre.

Includerea unui brand atât de puternic, așa cum este Costa Coffee, în portofoliul nostru ne va permite să abordăm mai multe ocazii de consum, să ne consolidăm parteneriatele cu clienții pe toate canalele și să ne întărim abilitatea de a adresa fiecare moment de-a lungul unei zile în care există ocazii de consum.

Infrastructura noastră bine pusă la punct, alături de procesele și capabilitățile noastre în categoria cafelei ne permit să lansăm în forță această oportunitate excelentă”, a declarat Zoran Bogdanovic, CEO al Grupului Coca-Cola HBC.

Costa Coffee

Cafeaua este una dintre cele mai ofertante și profitabile surse de venit și profituri din sectorul băuturilor. Este o categorie de miliarde de euro în cele 28 de țări în care operează Coca-Cola HBC și este prognozat să aibă un ritm anual de creștere de 4%.

Compania Coca-Cola a achiziționat Costa Coffee în ianuarie 2019 și a accelerat consolidarea business-ului, concentrându-se pe expansiunea în zona de vending și produse ready-to-drink. Costa Coffee este liderul companiilor de cafea în Marea Britanie și are o prezență puternică în Europa, Asia-Pacific, Orientul Mijlociu și Africa.

Suntem extrem de încântați să devenim parteneri cu Coca-Cola HBC și să oferim astfel o cafea excelentă și mai multor consumatori. Acest nou acord este un alt exemplu care arată cum Costa Coffee sprijină Coca-Cola în demersul său de a deveni o companie de băuturi pentru toți.”, a declarat Jennifer Mann, președinte Global Ventures a Companiei Coca-Cola.

Coca-Cola HBC 

Coca-Cola HBC este o companie cu creștere solidă din industria de FMCG și un partener strategic al Companiei Coca-Cola, cu volume anuale vândute de peste 2 miliarde de unități. Compania activează într-o zonă geografică extinsă, având operațiuni în 28 de țări, deservind o populație de peste 600 de milioane de pesoane. Coca‑Cola HBC oferă o gamă variată de băuturi răcoritoare din categoria celor carbogazoase, sucuri, apă, băuturi destinate activităților sportive, energizante, ceaiuri și cafea.

Coca-Cola

Coca-Cola (NYSE: KO) este o companie pentru toți, care oferă consumatorilor din peste 200 de țări mai mult de 500 de mărci de băuturi răcoritoare. Alături de mărcile Coca-Cola, portofoliul companiei include câteva dintre cele mai valoroase mărci la nivel global, precum băuturile pe bază de plante AdeZ, ceaiul verde Ayataka, apele Dasani, sucurile și nectarurile Del Valle, Fanta, cafeaua Georgia, ceaiurile și cafelele Gold Peak, Honest Tea, smoothie-urile și sucurile innocent, sucurile Minute Maid, băuturile pentru sportivi Powerade, sucurile Simply, smartwater, Sprite, vitaminwater și apa de cocos Zico.

În România, ca în toate ţările în care îşi desfăşoară activitatea, Coca-Cola deţine şi funcţionează pe baza unui sistem propriu, incluzând toate verigile necesare producerii şi distribuţiei produselor către consumatori. Pe plan local, Sistemul este format din Coca-Cola România (filială a The Coca-Cola Company, proprietarul mărcilor înregistrate) şi partenerul său, Coca-Cola HBC România, care îmbuteliază şi distribuie produsele Coca-Cola sub licenţa The Coca-Cola Company în România. Conform studiului „Impactul socio-economic al Sistemului Coca-Cola în România”, realizat pe baza datelor financiare din 2015, prezenţa acestui sistem pe piaţa locală generează o valoare adăugată de 448 milioane de euro, echivalentul a 0,3% din PIB.

Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Revista retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,917 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » FMCG » Coca-Cola HBC va lansa Costa Coffee pe mai multe piețe, inclusiv România, în 2020
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: