Creștere de 8 % a veniturilor nete pentru Carlsberg Group în prima jumătate a anului

Grupul Carlsberg a avut o creşterede 5% în volum, o creşterea a veniturilor nete de 8%, în timp ce profitul operaţional a scăzut cu 5% pentru primele şase luni ale anului 2011, din cauza rezultatelor sub aşteptări de pe piaţa rusă, din trimestrul 2. Regiunile din Asia, Europa de Vest şi de Nord au crescut, în conformitate cu aşteptările.

În Europa de Est, în fiecare arie geografică, Carlsberg a câştigat cotă de piaţă. Piaţa ucraineană a continuat să crească.

În aprilie, Grupul a lansat o nouă poziţionare globală a brandului Carlsberg cu scopul de a exploata la maxim potentialul brandului în următorii ani. Noua poziţionare a fost bine primită şi, în acelaşi timp, valorile indicatorilor de performanţă sunt încurajatoare.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,866 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » FMCG » Producatori » Creștere de 8 % a veniturilor nete pentru Carlsberg Group în prima jumătate a anului
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: