DONCAFÉ lansează un nou ambalaj premium și prietenos cu mediul pentru produsele sale

DONCAFÉ România, parte a Grupului Strauss, primește și anul acesta o nouă recunoaștere importantă în industrie – MEDALIA DE AUR pentru calitatea excepțională a produselor, acordată de către renumita instituție germană Deutsche Landwirtschafts-Gesellschaft (DLG).

DoncafeDLG evaluează anual peste 27.000 de produse alimentare și băuturi din întreaga lume. Ca parte a inspecției sale de calitate pe segmentul cafelei, accentul este pus pe analiza senzorială a produsului, așa cum sunt aspectul, aroma, gustul și echilibrul băuturilor.

„Sortimentele de cafea pe care DLG le premiază sunt un exemplu de calitate la cele mai înalte standarde, reușind să surprindă prin echilibrul senzorial pe care îl oferă celor care le consumă. Procesul de testare este unul neutru, urmează o bază științifică și este certificat de experți în domeniu.”, a precizat Bärbel Würz, Project Manager al Centrului de Testare Alimentară DLG.

Încă din 2013, produsele DONCAFÉ au obținut scoruri superioare pe toate categoriile vizate, iar în 2019 au completat un total de 12 medalii de aur, 2 de argint și 2 de bronz pentru șase sortimente testate din portofoliu: cafea prăijtă și măcinată Doncafé Selected, Doncafé Elita, Doncafé Green Active, cafea solubilă Doncafe Elita și cafea boabe Doncafé Espresso Cremoso și Doncafé Espresso Perfetto.

„Suntem bucuroși că, pentru încă un an, DONCAFÉ rămâne singura cafea din România premiată pentru ceea ce consumatorii noștri apreciază cel mai mult – calitatea. Este o recunoaștere care ne responsabilizează să continuăm să răspundem așteptărilor și nevoilor consumatorilor noștri la același standard cu care i-am obișnuit.”, a declarat Marius Meleșteu, General Manager Europa Centrală și de Est, Strauss România.

Odată cu această recunoaștere, DONCAFÉ își consolidează angajamentul față de consumatorii săi prin lansarea unui nou ambalaj premium, care îmbracă familiaritatea și imaginea plăcută a mărcii DONCAFÉ într-un design plin de originalitate și, în același timp, prietenos cu mediul, prin reducerea amprentei de carbon cu circa 30%.

DONCAFÉ

În România, DONCAFÉ oferă o gamă variată de produse, printre care cafea prăjită și măcinată, cafea solubilă și cafea boabe, printr-o varietate de branduri create pentru iubitorii de cafea: DONCAFÉ Selected, DONCAFÉ Green Active, DONCAFÉ Elita sau DONCAFÉ Espresso.

Grupul Strauss este o companie internațională listată la bursă, cu peste 70 de ani de experiență în domeniu. Grupul este activ pe 5 continente, deține sute de mărci și are circa 14.000 de angajați. Activitățile Strauss Coffee se axează pe categoria de cafea prăjită, măcinată, dar și alte produse complementare de cafea, produse care vin ca o soluție pentru piața AfH (Away-from-Home), hoteluri, restaurante, cafenele și servicii de cafea pentru birou. Compania este leaderul pe cea mai mare piață de cafea din lume – Brazilia, de asemenea este unul dintre jucătorii principali ai piețelor de cafea din Europa Centrală și de Est, Israel și se clasează pe locul 1 sau 2 în majoritatea piețelor în care operează.

Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Revista retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,991 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » FMCG » DONCAFÉ lansează un nou ambalaj premium și prietenos cu mediul pentru produsele sale
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: