Herbamare

eisberg, cel mai important producător de salate fresh convenience din România, și-a dublat business-ul în ultimii 4 ani

Despre cum a evoluat categoria „fresh convenience” din România în ultimii ani și despre perspectivele legate de consum, am stat de vorbă cu Nicoleta Scarlat, Sales Manager eisberg Romania, cel mai important producător de salate fresh convenience din România.

De altfel, compania eisberg este și cea care a creat această nişă în piaţă, asumându-şi, astfel, rolul de trendsetter în categorie. Prezentă pe piaţa din România încă din 1995, eisberg a pătruns în sectorul de retail în 2003, devenined rapid o prezenţă constantă în viaţa tuturor consumatorilor ce au un stil de viaţă alert, sunt preocupaţi de sănătate şi au putere ridicată de cumpărare.

„Categoria Fresh convenience crește semnificativ de la an la an datorită trendului global de consum mai sănătos, mai controlat, iar principalul beneficiu al gamei, timpul liber, vine cu un plus mare pentru consumator. Este mai mult decât probabil ca dorința de consum sănătos să crească, iar noi suntem pregătiți să urmăm acest trend,” a declarat Nicoleta Scarlat.

Care a fost evoluția companiei eisberg?

eisberg„Ca să vedeți exact evoluția, vă dau următoarele coordonate: am încheiat anul 2014 cu o cifră de afaceri de aproape 5 mil. euro, iar 2018 s-a închis cu cifră de afaceri de aproape 10.7 mil. Euro, reușind, astfel, să dublăm cifra în doar 4 ani de zile.

Asta spune ceva despre consumatori și despre relația noastră cu ei, despre faptul că eisberg îți ține clienții aproape.

Dacă vorbim de ce anume stă în spatele creșterii eisberg, pe lângă contextul de creștere al întregii categorii, aceasta are la bază, în primul rând, seriozitatea brandului, care contează enorm atunci când clienții de sistem aleg un furnizor. Atu-urile noastre sunt seriozitatea, constanța și garanția calității,” aprecizat Nicoleta Scarlat.

Care sunt noutătile de la eisberg?

Pentru cei care încă nu cunosc produsele, salatele eisberg sunt spălate, tăiate, sunt fresh, apoi sunt amestecate în combinaţii ce conţin soiuri diverse de salată şi alte frunze sensibile, crocante, sănătoase şi aromate, precum: rucola, baby batavia, valeriană sau baby spinach. Astfel, consumatorul nu mai trebuie să aleagă, să sorteze, să spele, să taie, să amestece ingredientele, pentru că eisberg a făcut deja acest lucru pentru el.

„La începutul lui 2018, am modificat ambalajul salatelor din ceva clasic, folosit de majoritatea producătorilor de profil, în ceva nou, diferit, folosit doar de noi. Ambalajul nou aduce elemente de plus pentru consumator, îi asigură acestuia vizibilitate totală la produs, dar vine și cu imagine sugestiv și frumos colorată pentru că, nu-i așa, alegem cu ochiul.

Tot la începutul anului 2018, am adus și în România un produs nou, Green Drink. Acesta este o bază de smoothie formată din romaine, rucola, kale, spănăcel și morcov la care trebuie adăugată apă și un măr sau o banană pentru a avea o băutură curată și energizantă.

Green Drink a câștigat premiul de produsul anului la Anuga 2017 și sperăm că, pas cu pas, va cuceri și inimile românilor doritori de smooth-iuri”, a precizat Nicoleta Scarlat.

Obiective pentru 2019 – 2020?

„Știm că toate cifrele și stările de fapt sunt optimiste, totuși ca buget pentru 2019 ne-am propus să ne menținem ca preț/ kilogram vândut și să creștem doar pe număr de kilograme vândute.

Suntem precauți pentru că lucrăm cu un produs ce depinde totalmente de vreme, iar încălzirea globală are repercursiuni și asupra industriei noastre. De exemplu, în această primăvară, a nins foarte mult în jumătatea de sud a Europei, adică fix acea zonă care aprovizionează cu frunze restul Europei. La care adăugăm evenimentele și climatul economic, care încluențează și ele”, a declarat Nicoleta Scarlat.

eisberg

eisberg este parte a eisberg Group, o companie de top din Europa și numărul 1 în Europa Centrală şi de Est în producţia salatelor convenience, înfiinţată în Elveţia, în anul 1983, cu reprezentanţe în Elveţia, Polonia, Ungaria, România, Austria şi Spania.

Noi suntem norocoși ca fiind parte a grupului eisberg și deși suntem o bucată mică din cifra de afaceri a grupului, îndrăznim să spunem că suntem acea bucățică care face diferența,” a concluzionat Nicoleta Scarlat.

Gamele variate de produse eisberg dar şi variantele private label pot fi găsite în cele mai mari lanţuri de supermarketuri și hipermarketuri din România, în retailul tip food service și în HoReCa.

www.eisberg.com/ro // tel. +40 21 351 47 60 // Facebook // romania@eisberg.com

Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Revista retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,972 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » FMCG » eisberg, cel mai important producător de salate fresh convenience din România, și-a dublat business-ul în ultimii 4 ani

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: