Enigma Trading 2000, unul dintre principalii jucători din piața produselor de menaj din România și unul dintre furnizorii de top din această categorie pentru mărcile private din retail, se concentrează în acest an și pe dezvoltatrea canalelor de Food Service și Traditional Trade.
Prezentă pe piața din România încă din 1994, compania cu acționariat 100% românesc Enigma Trading 2000 este unul dintre principalii furnizori din România de produse de menaj pentru retailul modern, retailul tradițional, HoReCa și cofetării, iar în acest an compania și-a propus să dezvolte și mai mult canalele Food Service și Traditional Trade.
Din punct de vedere al volumului, compania Enigma Trading 2000 este de peste trei ani lider de piață în trei categorii de produse de menaj: lavete, bureți și spălătoare de metal, in segmentul mărcilor naționale, în principal datorită raportului excelent calitate/ preț oferit, dar și datorită calității serviciilor furnizate, care fac din companie un partener de încredere.
Cum a fost anul 2020 pentru Enigma Trading? Planuri pentru 2021?
„Anul 2020, un an cu foarte multe provocări în contextul pandemiei, a însemnat pentru Enigma Trading, în primul rând, adaptarea la un nou mod de lucru pentru a ne proteja pe noi, dar și familiile noastre și adaptarea la situația pieței, reușind, în același timp, să ne menținem trendul de creștere.
Pentru 2021, ne propunem să ne consolidăm poziția în piață, unde suntem prezenți de mai bine de 25 de ani și să rămânem același partener de încredere pentru toate canalele de distribuție. De asemenea, în acest an, ne dorim să creștem bugetul de marketing și să ne sporim eforturile pentru promovarea produselor noastre, în special în mediul online,” a declarat Valentin Herea, CEO Enigma Trading.
Focus pe gama Epack
Din punct de vedere sortimentație, Epack, marca premium de produse de uz casnic, prima marcă lansată de Enigma Trading 2000 pe piața din România, va reprezenta principalul focus al companiei în acest an.
Brandul Epack reprezită un etalon de calitate în piața de menaj din România, a cărui sortimentație conține: pungi și folii alimentare, saci menajeri, bureți și spălătoare pentru vase, lavete umede și lavete din microfibră, mănuși menaj, capace flexibile „Flexipac”, prosoape din hârtie etc.
Relansarea brandului Lumia
„Prin brandul Lumia, Enigma Trading își dorește să-și reconfirme statutul de jucător serios în piața de profil, cu o promisiune fair price și fair quality adresată clienților săi, în aceeași linie cu celelalte branduri ale companiei. Produsele Lumia vor fi disponibile pe piață în prima jumătate a anului 2021,” a completat Valentin Herea.
Alte produse reprezentative din portofoliul Enigma Trading 2000
Câteva dintre produsele aflate în portofoliul Enigma Trading 2000 s-au evidențiat prin inovație și funcționalitate și au devenit repere importante în oferta companiei, dar și în piața de profil. Printre acestea se numără:
- sacii menajeri Funny Bunny, prevăzuți cu mânere pentru ușurința la închidere și transport, au devenit un diferențiator important în această categorie de produse
- pungile Zippy (1L) și Zippy (3L), pungi de uz general, cu sistem de inchidere tip fermoar, potrivite pentru călătorii, din L.D.P.E., de 1L/1KG și 3L/ 3KG.
- capacele flexibile „Flexipac”, destinate acoperirii și protejării recipientelor cu mâncare
- folia alimentară de 80m, un produs inovativ – cutia este prevăzută cu un cuțit de tăiere și o calitate a foliei de excepție, care securizează orice tip de vas descoperit
- Gama de produse imprimate cu smiley: lavete, bureți, saci menajeri, iar în curând pungile cu închidere tip fermoar – un moment în plus de veselie într-un context încărcat și monoton
Un important furnizor de marcă proprie în categoria produselor de menaj
De asemenea, Enigma Trading 2000 este un important furnizor de produse de uz casnic tip private label pentru retailul modern, un furnizor flexibil în a se adapta la nevoile și cerințele retailerilor și un expert în abordare și recomandări, pe baza vastei experiențe de peste 25 de ani în domeniu.
Compania furnizează produse de menaj sub marcă privată încă din anul 2001, la ora actuală aceste produse fiind prezente în 6 rețele internaționale, cu peste 2.100 de magazine în total, din următoarele tipuri de produse: saci menajeri din HDPE, LDPE și LDPE reciclat, bureți de bucătărie și spălătoare din metal și metal spirală, lavete de uz casnic, mănuși de menaj, pungi alimentare, folie de aluminiu și de plastic.
Enigma Trading 2000
Principalele branduri ale companiei sunt Epack – marca premium de produse de uz casnic, prima marcă lansată de companie pe piața din România, în 2003, Ropack – marca de produse de menaj cu preț redus, Madero – marca de produse de menaj pentru HoReCa și pentru pentru industria de Cleaning, Lumia – marca cu produse de curățenie (mopuri, mături, găleți etc) și Spotex – marcă destinată comercializării produselor de curățenie precum detergenți și lavete absorbante pentru mașina de spălat.
Produsele companiei Enigma Trading 2000, certificate prin ISO 9001:2001 din 20.12.2006, sunt prezente pe canalul Modern Trade (IKA), cu una sau mai multe dintre mărcile companiei, în rețelele: Auchan, Carrefour, Supeco, Selgros Cash & Carry, METRO Cash & Carry, Profi, Kaufland, Cora, procesul de listare şi în alte reţele fiind în curs de desfăşurare. De asemenea, produsele sunt prezente și pe canalul Traditional Trade, acoperit la nivel național de distributitorii Enigma Trading 2000, în HoReCa și în Cofetării.
Pentru mai multe detalii privind produsele și mărcile companiei Enigma Trading 2000, vă invităm să vizitați: www.epack.ro, www.ropack.ro, www.madero.ro și www.spotex.ro.
Enigma Trading 2000, contact
www.enigma-trading.ro / Telefon: 021-255.90.60 / Email: info@epack.ro.
Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.
Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG, #eCommerce, #FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,
Abonează-te gratuit la newsletter
Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.
retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de echipamente, tehnologii și servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail