Vânzările Farmec din magazinele proprii au crescut în 2018 cu 40%, iar vânzările online cu 19%

Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, a înregistrat în anul 2018 o serie de succese, atât în ceea ce privește portofoliul de branduri, cât și în privința planurilor la nivel de companie, datorită strategiei de expansiune. Vânzările din rețeaua magazinelor de brand au înregistrat o creștere de 40%, iar vânzările din online au înregistrat o majorare de 19%, comparativ cu 2017.

Farmec a început 2018 în forță, marcând o nouă etapă în evoluția brandului Gerovital: pătrunderea pe segmentul de cosmetică decorativă, prin lansarea gamei Gerovital Beauty.

Pe parcursul anului, alte patru game au fost modernizate și extinse cu noi produse: Doina, Farmec Tratament Expert și Ultrarezistent, Aslavital Mineralactiv și Gerovital Tratament Expert.

 „În fiecare an reconfirmăm excelența românească în cosmetică și ne depășim obiectivele stabilite, reușind să fim mai aproape de consumatorii noștri.

Cursul ascendent din 2018 s-a datorat mai multor factori, precum: intrarea pe noi segmente, modernizarea constantă a portofoliului, activitățile de implicare socială, deschiderile de noi magazine și optimizările proceselor din ecommerce și din magazinele noastre de brand.

Aceste decizii s-au concretizat în rezultate foarte bune, consolidând poziția Farmec de lider pe piața din România,” a declarat Mircea Turdean, Director General Farmec.

5 magazine de brand inaugurate în 2018

În 2018, au fost inaugurate 5 magazine de brand, compania clujeană ajungând astfel la o rețea de 26 de magazine Farmec și Gerovital, cu acoperire națională. Primul magazin deschis a fost cel din Oradea, fiind urmat de Constanța, Cluj-Napoca și alte două spații în București: în Centrul Comercial Sun-Plaza și în Centrul Vechi. În cele 12 luni, în cadrul magazinelor de brand din țară au fost eliberate în jur de 300.000 de bonuri.

La avântul businessului Farmec din 2018 au contribuit substanțial vânzările din rețeaua magazinelor de brand, în creștere cu 40%, dar și vânzările din online, care au înregistrat o majorare de 19%, comparativ cu 2017.

În top 3 vânzări ale magazinelor de brand se află gamele  Gerovital H3 Evolution, Gerovital H3 Equilibrium și Gerovital Luxury. În ceea ce privește comerțul online, cele mai vândute 3 game au fost Aslavital Mineralactiv, Gerovital Beauty si Gerovital Tratament Expert.

Magazinul online

În 2018, magazinul online Farmec a înregistrat o creștere cu peste 48% a tranzacțiilor efectuate pe telefonul mobil și un trafic lunar de peste 190.000 de vizitatori, cu 30% mai mult decât în 2017. De asemenea, în 2018, clienții magazinelor proprii și ai celui online au beneficiat de noi servicii, precum serviciul de împachetare a cadourilor, ședinte de machiaj gratuite în magazine realizate de make-up artiștii Gerovital și cardul cadou.

Anul Centenarului a fost dedicat campaniei de responsabilitate socială corporativă „Unirea la feminin”, cu scopul de a ridica nivelul de solidaritate, empatie și coeziune în rândul comunității de femei din România. În perioada 1 martie – 1 decembrie, o parte din valoarea produselor Gerovital achiziționate a fost transformată în seturi de produse de îngrijire personală. Peste 500 de femei din grupuri vulnerabile au beneficiat de kit-uri de îngrijire Gerovital și au participat la momente artistice pregătite în colaborare cu ONG-ul Beard Brothers.

Farmec S.A. Cluj-Napoca

Farmec S.A. Cluj-Napoca este cel mai mare producător de cosmetice cu capital 100% românesc.

În ianuarie 2019, reţeaua de magazine de brand deţinute de Farmec cuprinde 8 magazine Farmec, amplasate în Cluj-Napoca (3 magazine), Arad, Brașov, Sibiu, Târgu-Mureș și Timișoara şi 18 magazine Gerovital care se găsesc în Cluj-Napoca, București (5 magazine), Constanța, Timișoara, Craiova, Ploiești, Suceava, Iași, Piatra Neamț, Galați, Oradea şi Râmnicu Vâlcea.

Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Revista retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,861 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » FMCG » Vânzările Farmec din magazinele proprii au crescut în 2018 cu 40%, iar vânzările online cu 19%
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: