Fresh Veg – povestea de succes a tinerei de 32 de ani care a câștigat lupta cu agricultura

Într-o lume în care este tot mai greu să găsești alimente proaspete și naturale pe rafturile magazinelor, există producători care își doresc să ofere pieței fructe și legume la un preț accesibil, fără a face, însă, rabat de la calitate. Una dintre aceste companii este Fresh Veg Producers, deținută de Cristina Zeamă, o tânără de 32 de ani care a reușit să construiască un business prosper în agricultură, un domeniu pe cât de frumos, pe atât de dificil. 

Povestea Cristinei este atipică: a reușit să atingă o cifră de afaceri de peste 900.000 de euro cu compania Fresh Veg Producers, chiar dacă experiența ei în agricultură nu este legată de vreo tradiție de familie în această branșă sau de o copilărie petrecută printre culturile de fructe sau legume.

De fapt, principalul său domeniu de activitate este Marketing-ul Online, însă acest lucru nu a oprit-o să își dezvolte pasiunea și să accepte provocările din industria FMCG, provocări pe care le cucerește cu succes, estimând că în viitorul apropiat cifra de afaceri va depăși 1.000.000 de euro.

Ce se ascunde în spatele succesului?

„La fel ca în cazul oricărui alt business, nu poți avea rezultate excepționale fără muncă, profesionalism, seriozitate și dedicare. În prezent, suprafața cultivată este de aproximativ 20 de hectare de teren plus 7.000 de mp de teren acoperit, localizate în comuna Isvoarele din județul Giurgiu, iar Fresh Veg are posibilitatea de a produce și de a livra o cantitate însemnată de zarzavaturi și fructe către retailerii cei mai importanți din România”, a declarat Cristina Zeamă, fondator și Director Executiv Fresh Veg Producers.

Calitatea superioară a produselor, dar și capacitatea de a livra orice comandă conform nevoilor și dorințelor colaboratorilor, i-au adus companiei de producție Fresh Veg un contract ce datează de 3 ani cu unul dintre cei mai mari retaileri alimentari de pe piață.

„Aceasta este dorința noastră: de a dezvolta relații trainice cu numeroase rețele de retail modern din țară și de a crește vizibilitatea business-ului, pentru ca fructele și legumele cultivate să ajungă cât mai ușor pe mesele românilor”, a completat Cristina Zeamă.

Așadar, în acest caz, se poate spune că pasiunea și implicarea au cântărit mai greu decât experiența în domeniu. Fresh Veg poate fi un exemplu de business de succes în agricultură și dovada clară că promisiunile respectate și angajamentele luate și duse la bun sfârșit îți vor aduce rezultatele mult visate!

Care sunt produsele cultivate și distribuite de către Fresh Veg Producers?

„Printre cele mai populare produse pe care Fresh Veg le poate livra către colaboratori, dar și cele mai profitabile se numără: ceapă verde, ridichi roșii, mărar verde, leuștean verde, pătrunjel verde, salată verde, varză albă și roșie, păstârnac (ambalat la caserolă), pătrunjel rădăcină (ambalat la caserolă), pepene galben și pepene verde.

Toate acestea sunt recoltate și livrate în aceeași zi, pentru a garanta prospețimea și calitatea superioară a produselor”, a precizat Cristina Zeamă.

Fresh Veg, în cifre:

În cei 3 ani de activitate, compania Fresh Veg Producers a reușit să livreze:

– 1.240.560 de legături de ceapă verde
– 640.187 de legături de ridichi roșii
– 525.668 salate verzi
– 1.823.640 kg de pepene verde

Aceste cifre dovedesc capacitatea sporită de a asigura un flux continuu de zarzavaturi și fructe către colaboratori, indiferent de perioadă și de condițiile meteo.

Procese de recoltare și de livrare eficiente

Pentru ca procesul de recoltare și de livrare să fie unul cât mai eficient, care să se încadreze în normele corespunzătoare pentru produsele agricole, echipamentul Fresh Veg Producers dispune, printre altele, de:

– Mașină de legare – pentru repartizarea rapidă și automată a legăturilor de produse ce sunt distribuite în această formă
– Mașină de paletizare – utilaj care pregătește automat vracul de produse pentru a fi transportat în mod sigur și eficient din punct de vedere al spațiului
– Mașină ambalare caserole – permite păstrarea în condiții optime a produselor, atât în timpul transportului, cât și la raft
– Flota auto – trei autoutilitare cu o capacitate de trei tone, fiecare dotată cu sistem frigorific, iar în curând va fi achiziționată și o a patra autoutilitară, cu o capacitate de șapte tone.

Depozitul nostru se întinde pe o suprafață de 300 mp, iar programul logistic se bazează pe niște proceduri bine puse la punct, precum: ora recoltării, ora livrării (nu mai tarziu de 6 ore de la recoltare), recepție calitate, paletizare, etichetare (cod producător, lot marfa, ziua industrială, cod produs, denumire produs, furnizor) și livrare catre magazine.

Deși competiția poate fi acerbă într-un domeniu precum agricultura, putem afirma că am găsit rețeta succesului. Cu o investiție proprie foarte însemnată, am reușit să punem bazele unei companii de producție legume-fructe cu rulaj impresionant, cu care nu foarte mulți producători din România se pot lăuda”, a precizat Cristina Zeamă.

Mai mult decât atât, pentru viitor, compania are planuri mari de extindere a business-ului, luând în considerare și accesarea unor fonduri europene în valoare de 2.000.000 de euro, sporindu-și astfel șansele de a deveni un producător etalon pentru industria din România.

Suma obținută va fi investită pentru dezvoltarea afacerii, atât în ceea ce privește suprafața de cultivare, suprafața depozitelor, cât și echipamentul necesar, angajații și creșterea vizibilității în domeniu.

Alte planuri pentru 2020

„Poate cel mai important obiectiv, care va fi atins până la sfârșitul anului 2019, este că toate produsele Fresh Veg vor fi standardizate confrom GLOBAL G.A.P. (Good Agricultural Practices), respectând astfel toate condițiile comerțului internațional de produse agricole. Această certificare aduce încă un plus de valoare fructelor și legumelor cultivate și distribuite către retailul modern, o garanție a calității pentru aceștia, dar și pentru consumatori.

De asemenea, depășirea sumei de 1.000.000 de euro ca cifră de afaceri este un alt obiectiv de-al nostru, obiectiv care nu este deloc greu de atins, având în vedere trendul ascendent al business-ului.

Mai mult decât atât, în anul 2020, suprafața de teren acoperit, care în prezent este de 7.000 mp, va depăși un hectar și jumătate, lucru care va spori, ba chiar va dubla producția obținută până în prezent„, a concluzionat Cristina Zeamă.

Pasiunea și determinarea Cristinei au făcut din Fresh Veg o afacere care nu a avut doar o lansare remarcabilă în industria agricolă, ci și un parcurs frumos, atingând rezultate admirabile nu doar pe plan financiar. Desigur, drumul nu a fost lipsit de probleme și de dificultăți, această branșă fiind una în continuă schimbare și dezvoltare, ceea ce îi face pe mulți să renunțe la visul lor. Însă, tocmai depășirea etapelor dificile și lecțiile învățate din mers sunt atuuri pe care orice producător trebuie să le aibă pentru a se bucura de succesul scontat.

Contact Fresh Veg Producers:

contact@freshveg.ro

Tel: 0736.811.111 – Cristina Zeamă, Director Executiv

Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Revista retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

Depositphotos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *