George Mihai este noul Director de Dezvoltare pentru FMCG al echipei Interbrands Orbico

Cu 18 ani de experiență în vânzări și business development, George Mihai ocupă, începând cu luna septembrie a acestui an, poziția de Director de Dezvoltare pentru FMCG al echipei Interbrands Orbico, cea mai mare companie de distribuție și servicii logistice în industria de FMCG și Beauty din România.

Interbrands Orbico„Sunt onorat să mă alătur echipei Interbrands Orbico și să continui misiunea companiei de a crește categoriile și de a crea valoare, atât pentru oamenii noștri, partenerii, clienții, cât și consumatorii nostri, oferind soluții complete de creștere și dezvoltare, în industriile FMCG și Beauty din România.

Concomitent cu dezvoltarea parteneriatelor existente, în următorii ani, strategia noastră este de a crea noi parteneriate cu producători locali și internaționali, dar și noi modele de business adaptate viitorului.

Ne propunem să extindem servicii precum mercantizarea în magazine, atât pentru mărcile existente în portofoliu cât și ca serviciu separat destinat altor producători și platforma digitală ‘orbico.ro’ despre care pot spune că setează un nou standard în sectorul de distribuție”, declară George Mihai.

În ultimii 14 ani, George Mihai a activat în cadrul companiei Procter & Gamble, ocupând diverse roluri în departamentul de vânzări – de la Key Account Manager la Sales Director pentru canalul de Traditional Trade – dar și roluri interne de strategie comercială pentru regiunea de South-East Europe, pentru categoriile de produse de ‘Curățenie Suprafețe și Vase’ și ‘Detergenți și Balsam de Rufe’.

Anterior Procter & Gamble, George a activat pentru o perioadă de 4 ani tot în vânzări în cadrul agenției de marketing digital Strategad.

Interbrands Orbico

După fuziunea dintre Interbrands, Professional Brands, Orbico și Orbico Beauty în octombrie 2021, noua companie formată, Interbrands Orbico, a devenit cea mai mare companie de distribuție și servicii logistice în industria de FMCG și Beauty din România. În 2022 Interbrands Orbico proiectează o cifră de afaceri record, depășind borna de 1 miliard de euro, în creștere cu peste 20% față de 2021.

Compania are în portofoliu peste 200 de braduri și 10.000 de produse, oferind o gamă variată de marci cunoscute la nivel mondial, de la produse cosmetice sau tutun, la produse alimentare și nealimentare, dar și soluții complete de logistică și vânzare pentru partenerii și clienții companiei. Printre principalii parteneri se numară Philip Morris, KTI, Procter & Gamble, Kellogs, Bolton, Lindt, Duracell, Mattel, Fater, Dallin, Tchibo, Wella, Coty, Converse, Revlon.

Interbrands Orbico are o echipă unită si puternică de profesionisti, numărând peste 2200 de angajați ce activează în 20 de filiale în întreaga țară.


Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG#eCommerce#FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,

Abonează-te gratuit la newsletter

Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de echipamente, tehnologii și servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail

Înregistrare

Depositphotos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *