Gustul Bun Se Recunoaște! cu noul spot Pate Bucegi

În urma câștigării licitației pentru comunicarea brandului Bucegi, organizată de Scandia Food la începutul anului, Lowe&Partners a realizat pentru pateul Bucegi o campanie ce debutează cu un spot al cărui element central este chiar gustul foarte bun al produsului.

Promotie nationala Bucegi-Lowe&PartnersStrategia de comunicare dezvoltată de Lowe&Partners, alături de Pate Bucegi, lider de piață de peste 12 ani,  pornește de la sublinierea atributului principal al produsului, recunoscut în unanimitate de către consumatorii acestuia: gustul bun și  echilibrat al pateului Bucegi.

Campania are un mesaj clar și conturează cu umor una dintre cele mai apreciate calități ale pateului Bucegi: gustul. De aici până la sloganul care ne-a cucerit a mai fost un simplu pas. „Gustul bun se recunoaște” subliniază un adevăr incontestabil: gustul pateului Bucegi este și pe placul celor mai pretențioși!”, spune Ana Burloiu, Brand Manager, Pate Bucegi.

Spotul de imagine scoate în evidență într-un mod inedit gustul produsului, punând față în față două personaje: Pavel Bartoș, care joacă rolul unui concurent la un show culinar versus chef-ul exigent. Pavel apelează la gustul foarte bun al pateului Bucegi, despre care știe că va impresiona cu siguranță, dar și la o tehnică inedită de a savura pateul așa cum se cuvine: aceea de a întoarce felia. Deși reticent înainte să guste, chef-ul este cucerit de savoarea pateului Bucegi, recunoscând că „Îi plaaaaace!”, căci Gustul bun se recunoaște!

Într-o abordare plină de umor, alături de Pate Bucegi și Pavel Bartoș într-o formă maximă, am construit o poveste ce se bazează pe certitudinea că gustul convinge, dar și pe o modalitate inedită de consum al produsului, felia întoarsă”, declară Vasile Alboiu,  Chief Creative Officer, grupul Lowe.

Promoția „Îți plaaace să câștigi cu Bucegi!” se va desfășura între 18 mai și 31 iulie și va invita consumatorii să înscrie prin SMS la numărul 1750 sau pe website-ul www.patebucegi.ro codul unic din spatele etichetei produselor Bucegi participante, pentru a câștiga electrocasnice Russell Hobbs sau marele premiu, de 10.000 de euro. Campania promoțională va fi implementată cu sprijinul agenției MobileWorks, care a dezvoltat de asemenea și site-ul dedicat acesteia.

Campania TV va rula în perioada 18 mai – 31 iulie 2015 și va fi susținută printr-o promoție națională ce va beneficia de amplificare în online, social media, radio și TV.

Spotul de promovare a pateului Bucegi poate fi urmărit aici.

Acest articol a fost redactat de pe noua tabletă Krüger&Matz EDGE1082Detalii despre toate produsele Krüger&Matz găsiţi aici.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Depositphotos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *