HELL ENERGY, lider al pieței locale de băuturi energizante, lansează un nou produs, HELL ENERGY Active, și țintește atingerea unei cote de piață de 35% în ceea ce privește numărul de unități vândute.
Lansat ca un business de familie în anul 2006, în Ungaria, brandul HELL ENERGY este prezent în peste 50 de piețe internaționale, deținând poziția de lider pe 10 dintre acestea. România a fost prima piață de export pentru HELL ENERGY, produsele fiind lansate pe plan local în anul 2006, iar din 2011, brandul este lider de piață în ceea ce privește numărul de unități vândute.
HELL ENERGY a investit peste 220 de milioane de euro în tehnologia de producție de ultimă generație și a ajuns ca în prezent să fie unul dintre principalii jucători ai pieței internaționale de băuturi energizante.
„Lansarea băuturii funcționale HELL ENERGY Active, dedicată persoanelor ce preferă un stil de viață activ, este o oportunitate pentru noi să ne consolidăm poziția de lider de pe piața românească. HELL ENERGY este un brand care a pornit la drum cu o singură filosofie – să ofere oamenilor produse de înaltă calitate, la un cost bun. România nu este pentru HELL ENERGY o piață importantă doar prisma faptului că a reprezentant prima piață externă, dar este și una dintre cele mai importante și mari piețe pe care suntem prezenți în ceea ce privește numărul de unități vândute”, a declarat Péter Pantl, Director de Marketing Global al HELL ENERGY.
Întreaga producție pentru cele 50 de piețe este realizată în una dintre cele mai performante unități de îmbuteliere din Europa, cu o capacitate de totală de îmbuteliere de 4,5 milioane de doze pe zi. Compania deține și o fabrică de ultimă generație pentru producția dozelor de aluminiu, QUALITY PACK, care are o suprafață de 40.000 de m2 și o capacitate de producție de 3.000 de doze pe minut. În plus, HELL ENERGY a inaugurat anul acesta și un depozit inteligent de tip High-Bay, complet automatizat, care poate stoca până la 31.000 de paleți și este conectat printr-o bandă transportatoare atât de fabrica de producție a dozelor de aluminiu, cât și de cea de îmbuteliere.
Băuturile energizante precum HELL ENERGY conțin ingrediente de înaltă calitate: 90% apă, zahăr granulat, vitamine și arome, fără conservanți. Acestea trec prin peste 100 de teste de verificare până ajung pe piață, în una dintre cele mai performante fabrici de producție din Europa. Cel mai recent studiu realizat de Autoritatea Europeană pentru Siguranța Alimentară despre băuturile energizante arată că un adult sănătos poate consuma în siguranță 5 produse pe zi (de 250 ml, cu 32mg/100ml cafeină pentru fiecare produs).
Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.
În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.
Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.
Revista retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.
