Hochland relansează gama de specialități sub numele „Atelier”

Hochland, liderul pieței de brânzeturi din România, relansează gama de brânzeturi maturate în Salina Praid sub o nouă identitate vizuală și un nou nume – Atelier, totul sub conceptul creativ „Gustul Zilelor Bune”.

HochlandNoua denumire surprinde caracterul artizanal, specific acestei game.

Odată cu anunțarea noii identități, celor două sortimente aflate deja pe piață – Atelier Brânză Praid Natur și Atelier Brânză Praid (alintată) cu Vin – li se alătură un nou sortiment: Atelier Brânză Praid Cremoasă – cu o culoare mai deschisă, o consistență mai cremoasă și un gust mai delicat.

Toate cele trei sortimente de brânzeturi din gama Praid Atelier sunt create după rețete originale și 100% românești, în Fabrica Hochland de la Sovata și maturate artizanal în Salina Praid. Diferența dintre cele trei rețete este dată de mixul de culturi folosite și de perioada de maturare. În funcție de toate acestea, brânzeturile capătă gusturi unice și texturi diferite de la o rețetă la alta.

„Gama Atelier e o inițiativă importantă pentru noi, prin care ne dorim să contribuim la dezvoltarea gusturilor consumatorilor noștri și să îi încântăm cu experiențe cât mai autentice și pozitive. Prin noul concept – Gustul Zilelor Bune – ne-am gândit să inspirăm consumatorii să sărbătorească mai des momentele speciale ale fiecărei zile, cu o brânză rafinată, însoțită de un pahar cu vin” a declarat Andreea Marincescu, Director de Marketing, Hochland România.

Campania de rebranding a fost lansată într-un mod inovator – printr-un masterclass de brânzeturi și vinuri, susținut de somelierul Julia Scavo. Aceasta a dezvăluit secretele pairing-ului dintre vinuri și cele trei sortimente ale gamei Atelier Brânză Praid.

Julia Scavo, somelier cu peste 10 ani experiență în domeniu, a fost dublă medaliată cu bronz la concursul „Cel Mai Bun Somelier Din Europa” în 2013 și 2017 și a obținut de-a lungul timpului numeroase alte premii și recunoașteri internaționale – de la titlul de „Cel mai bun somelier din România” în anul 2018, la recunoașterea acesteia ca „Prima femeie laureată a prestigioasei competiții internaționale Master of Port”, în 2017.

„Mă simt onorată că am prezentat acest Masterclass și, totodată, mă bucur să descopăr că și sectorul brânzeturilor evoluează și se îmbogățește cu noi produse tradiționale și artizanale. Obișnuiesc să mă documentez în legătură cu vinul și cultura română, pe care le promovez în mod constant, iar cu prilejul Masterclass-ului Hochland am fost încântată să descopăr gama de brânzeturi maturate – Atelier Brânză Praid. Sortimentul meu preferat este brânza alintată cu Fetească Neagră, ce se distinge prin originalitate și subtilitatea îmbinării cu vinul în procesul îndelung de maturare” a declarat Julia Scavo.

Campania de comunicare va continua în mediul online, pe canalele de comunicare deținute de Hochland România, dar și în magazine.

Hochland

Hochland este unul dintre cei mai puternici producători de brânzeturi din lume, având 11 unități de producție în Germania, Franța, Spania, Polonia, România, Rusia, Statele Unite ale Americii, un număr de peste 4.000 de angajați și o producție de brânzeturi de aproximativ 300.000 tone anual. În România, Hochland este liderul pieței de brânzeturi, având un portofoliu care include o gamă largă de sortimente, de la brânză topită la cașcaval și mozzarella, creme de brânză, telemea, specialități precum Brânză Praid sau Delicii Calde.

Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Revista retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,864 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » FMCG » Hochland relansează gama de specialități sub numele „Atelier”
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: