Șaptesprezece producători români de alimente au participat la târgul internațional PLMA’s „World of Private Label”

Şaptesprezece producători români de alimente au participat, în perioada 19-20 mai 2015, la Amsterdam, la târgul internaţional PLMA’s „World of Private Label”, conform Ministerului Economiei, Comerţului şi Turismului.

Târgul Internaţional PLMA’s ‘World of Private Label’ 2015 a promovat produse precum alimente proaspete, congelate şi refrigerate, alimentare uscate, băuturi, dar şi categorii de produse non-alimentare.

,,Abordarea pieţei europene de brand privat reprezintă o opţiune reala pentru producătorul român de alimente în contextul globalizării pieţei de profil. Acest instrument de piaţă reprezintă cea mai eficientă metodă pentru deschiderea noilor pieţe si pentru iniţierea de parteneriate bazate pe desfacerea produselor destinate comerţului modern”, precizează oficiali ai MECT.

PLMA’s „World of Private Label” oferă posibilitatea producătorilor şi exportatorilor să construiască programe de promovare pentru produse tip ‘private label’. La ediţia din acest an a târgului, au fost prezente peste 4.000 de firme expozante din 70 de ţări cu 56 pavilioane naţionale şi regionale. Cele mai mari reţele de supermarketuri si hipermarketuri, discounteri, distribuitori şi importatori din 115 de ţări au vizitat pavilioanele expoziţionale.

În incinta complexului expoziţional, au fost organizate ‘pre-show seminars’ pentru informări si contacte de afaceri, precum şi o expoziţie specială pentru produse alimentare inovative.

Producătorii români prezenţi la evenimentul expoziţional de la Amsterdam sunt certificaţi după cele mai exigente standarde privind managementul calităţii (IFS, BRC etc.).

Participarea acestora cu pavilion românesc a fost organizată de Ministerul Economiei, împreună cu Asociaţia pentru Promovarea Alimentului Romanesc(APAR), membră a Federaţiei Naţionale PRO AGRO.

Sursa: Agerpres

1La târgul internaţional PLMA’s „World of Private Label” de la Amsterdam a participat şi DIJEC SRL, compania timişoreană care deţine brandul de cafea Jo Coffee, o gamă unică pe piaţa românească prin compoziţia şi complexitatea ingredientelor conţinute. Gama Jo Coffee cuprinde: cafea naturală prăjită pentru slăbit, cafea din cereale cu vitamine, cafea de cicoare cu extracte de plante, cafea verde cu ghimbir, scorţişoară şi cardamom şi cafea naturală cu adaos de magneziu, guarana, taurină şi Vitamina B.

Ineditul brandului Jo Coffee – înregistrat la OSIM la nivel european – constă în faptul că acesta conţine sortimente de cafea naturală cu adaosuri de plante sau vitamine, unele cu reţete inedite, notificate şi aprobate de Ministerul Sănătăţii, pentru adaosul real şi măsurat de vitamine şi/sau plante.

Acest articol a fost redactat de pe noua tabletă Krüger&Matz EDGE1082Detalii despre toate produsele Krüger&Matz găsiţi aici.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,829 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Promovare » Targuri si expozitii » Șaptesprezece producători români de alimente au participat la târgul internațional PLMA’s „World of Private Label”
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: