Kerry lansează graficele anuale în materie de gust pentru anul 2019

Kerry, lider pe segmentul gustului și nutriției, și-a lansat azi, 17 ianuarie 2019, graficele anuale în materie de gust pentru anul 2019. Inițiativa companiei prezintă predicțiile privind tendințele în creștere sau emergente de pe piața alimentelor și băuturilor, punând accentul pe cinci categorii: alimente sărate, gustări, dulciuri, băuturi calde și băuturi reci.

Predicțiile din grafice au la bază cunoștințele interne ale companiei Kerry, rezultate din experiența propriilor specialiști în arome, a barista și a experților săi culinari, la acestea adăugându-se și tendințele din rândul consumatorilor și dezvoltările de noi produse în retail și horeca.

2019, anul plantelor cu flori, al gusturilor rafinate și al unui nou val de arome etnice

Conform graficelor, pe măsură ce consumatorii se vor familiariza tot mai mult cu arome internaționale cum ar fi kimchi, wakame și matcha, va urma noul val de arome etnice din regiuni precum Africa.

Dorința tot mai puternică de a explora și de a călători tot mai departe va face ca gusturile de gesho și moringa să fie tot mai căutate, ca o confirmare a faptului că oamenii doresc gusturi care să le ofere experiențe culturale.

O altă previziune făcută de Kerry este că anul 2019 va fi unul al unei prezențe tot mai mari a aromelor de plante în toate categoriile, consumatorii dorind produse inovatoare și premium care să le ofere și satisfacții emoționale.

Aromele de plante precum măceșele și pandanul, nu doar că sunt sănătoase, ci le și oferă oamenilor gusturi noi, incitante. Având în vedere toate acestea, plantele sunt soluția perfectă pentru cererea consumatorilor.

Aspectul senzorial joacă un rol tot mai important când vine vorba de intenția de cumpărare

„Ne putem aștepta la apariția unor gusturi  care să stimuleze experiența senzorială oferită de mâncăruri și băuturi și care să dea, de asemenea, un gust extraordinar. În categoria gustărilor, apar sortimente regionale de chili, cum ar fi ancho și cubanelle, in timp ce aromele cu note de fum vor înregistra creșteri.

La nivelul întregii piețe, aspectul senzorial joacă un rol tot mai important când vine vorba de intenția de cumpărare a consumatorilor și reprezintă un mod inovator și creativ de a crea si oferi gusturi.

La Kerry, dorim permanent să descoperim lucruri noi și să creăm experiențe gustative care să-i încânte, să-i incite și să-i surprindă pe clienții noștri și pe consumatorii lor. Graficele (Taste Charts) pe care le-am realizat reprezintă o analiză interfuncțională a tendințelor din industria alimentară și a băuturilor.

Folosim cunoștințele noastre interne inspirându-ne în același timp din piață, din perspectiva horeca, a lanturilor de retail și a rețelelor sociale. Depășim granița aromelor, pentru a clădi un viitor autentic al gustului”, a declarat Coralie Garcia-Perrin, Senior Marketing Manager for Taste în cadrul Kerry Europe.

Descărcare grafice

Graficele gusturilor (Taste Charts) realizate de Kerry Europe pentru 2019 pot fi descărcate de aici: https://kerry.com/insights/resources/2019-global-taste-charts/europe-kerry-taste-charts-2019.

Kerry

Pe măsură ce consumatorii se întorc la alimentele și băuturile autentice, Kerry vine în întâmpinarea acestei cereri prin experiențe gustative atat autentice, cat și nutritive. Punem în folosul consumatorilor cunoștințele noastre globale, informațiile pe care le deținem despre piețe, cunoștințele privind modurile de utilizare, competențele noastre culinare și soluțiile unice pe care le oferim, impreuna cu experiența noastră de 40 de ani în sectorul alimentar.

Kerry a pornit la drum sub forma unei mici companii de produse lactate din Irlanda, dornică să ofere ingrediente sănătoase. Pe măsură ce a crescut, compania a continuat să ofere soluții care să satisfacă necesități fundamentale: a mânca și a fi sănătos. Kerry pune accentul pe zona de gust și nutriție combinand experiența pe care o deține în ceea ce privește aromele multi-senzoriale și texturile alimentelor, cu o cunoaștere aprofundată a oamenilor, a etapelor de viață și a nevoilor nutriționale ale acestora. Alături de Kerry, clienții pornesc într-o călătorie de-a lungul căreia vor crea alimente, băuturi și produse farmaceutice, de care oamenii se vor bucura și datorită cărora se vor simți mai bine.

Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Revista retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,867 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » FMCG » Kerry lansează graficele anuale în materie de gust pentru anul 2019
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: