Kinder Chocolate lansează o nouă identitate vizuală la nivel global

Kinder Chocolate lansează o nouă imagine globală, care reprezintă spiritul îndrăzneț și istețimea specifice copiilor de astăzi și care se va regăsi pe mai mult de 500 de milioane de produse din lumea întreagă, făcând cunoscut noul simbol al curiozității în peste 60 de țări.

KinderPrin această reînnoire globală, brandul se adaptează imaginii copiilor de astăzi, păstrând în același timp valorile tradiționale ale Kinder Chocolate. De peste 50 de ani, Kinder Chocolate este asociată cu atributele de încredere și calitate, două caracteristici cărora noua imagine le adaugă acum o notă modernă de curiozitate.

Kinder Chocolate a realizat un studiu extins care a implicat 6.800 de consumatori din șase țări pentru a identifica noua identitate vizuală a ciocolatei cunoscute în toată lumea. Cercetarea a identificat modalități prin care marca poate reprezenta copiii de astăzi într-o manieră modernă, prin trăsături simple și jucăușe. De exemplu, copiilor de astăzi le place să vadă reprezentări ale spiritului lor îndrăzneț, deoarece acest lucru îi ajută să se dezvolte. Această descoperire a devenit o motivație cheie pentru schimbarea și dezvoltarea noii identități vizuale Kinder.

Următoarea etapă a fost să ne asigurăm că spiritul explorator și bucuria jocului sunt integrate în esența brandului. Deoarece jocul este un aspect fundamental al educației și dezvoltării copiilor, Kinder a decis să-l proiecteze în noua identitate vizuală, păstrând în același timp elementele iconice și atemporale care definesc brandul, precum paharul cu lapte.

Noua identitate vizuală este în concordanță cu valorile brandului care celebrează micile momente de joacă care au un impact foarte mare în creșterea fericită a unui copil.

Kinder

Vândut în prezent în 125 de țări, brandul Kinder oferă o gamă variată de produse de calitate înaltă, de la batoane de ciocolată la figurine de ciocolată pline cu surprize, care bucură copiii și adulții deopotrivă.

De la începuturile în Alba, brandurile Ferrero au respectat mereu balanța între atenția la inovație și cele mai înalte standarde de calitate. Astfel, dedicam atenție și grijă pentru a răspunde cererii consumatorilor. Mulțumita acestor alegeri, branduri ca Nutella®, Kinder®, Ferrero Rocher® și Tic Tac® au devenit azi unele dintre cele mai cunoscute și apreciate de consumatori din intreaga lume.

Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Revista retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,865 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » FMCG » Kinder Chocolate lansează o nouă identitate vizuală la nivel global
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: