Kormotech și-a actualizat obiectivele strategice pentru a intra în top 30 producători mondiali de pet food, cu focus pe Europa de Est

Kormotech, producătorul ucrainean de hrană pentru animale de companie, a început anul 2024 anunțând o nouă strategie. Compania, care exportă în România din 2015, intenționează să intre în top 30 producători mondiali în industria sa, în termen de cinci ani, iar focusul său va fi pe Europa de Est. De altfel, România s-a clasat pe primul loc în volumul de export al Kormotech în 2018 și și-a menținut această poziție în mod continuu; în 2023, exporturile către România au reprezentat 20% din structura totală de export a companiei.

Kormotech

Revenind la obiectivul companiei, la finalul anilor 2021 și 2022, compania se afla pe locurile 51, respectiv 55 în lume, potrivit publicației de specialitate Petfood Industry. Kormotech intenționează să depășească în clasament peste 20 de companii globale în termen de 5 ani, când ambițiosul proiect de producție din Lituania va fi lansat pe deplin. În prezent, Kormotech UAB (Lituania) operează o fabrică modernă, robotizată în zona economică Kėdainiai. Noul proiect, cu 4 linii de producție suplimentare, este programat să înceapă în 2025 cu sprijinul Invest Lithuania.

Pentru companiile ucrainene, viziunea de a fi unul dintre liderii mondiali în industria din care fac parte este un obiectiv ambițios, întrucât intrarea pe piețele internaționale a fost un pas anticriză pentru multe companii în perioada 2022 – 2023, dar nu toate companiile au reușit să realizeze oportunitatea de a-și redimensiona afacerea.

Focus pe Europa de Est

Europa Centrală și de Est a fost aleasă ca regiune focus deoarece este apropiată geografic, economic și cultural de compania mamă, iar în plus există mai multe oportunități de implementare a unor noi planuri internaționale.

Este logic că țările din Europa Centrală și de Est sunt cea mai de încredere piață pentru a îndeplini aceste obiective strategice, mai ales pe fondul procesului de integrare europeană.

„Exportăm în 42 de țări, dar 15 țări din regiune au fost selectate drept piețe prioritare în care ne așteptăm la creștere și ne vom consolida prezența. România este unul dintre cei mai mari parteneri de export ai companiei Kormotech.

Vedem perspective bune aici și vrem nu doar să ne facem populare mărcile Optimeal și Club 4 Paws, dar ne dorim să schimbăm și atitudinea față de animalele de companie, astfel încât să creăm o cultură a părintelui responsabil pentru animalele de companie, așa cum o numim noi.

Avem o echipă locală experimentată în București, și care deține și o expertiză în nevoile clienților și așteptările speciale ale acestora, cu ajutorul unor mărci premium și super-premium”, spune Rostyslav Vovk, co-proprietar și CEO Kormotech.

Obiectiv Kormotech pe 5 ani: 10% din piața de pet food din România

Reprezentând 20% din totalul exporturilor companiei, România este văzută ca o piață strategică, cu planuri mari în ceea ce privește parteneriatele și loialitatea clienților.

„Pentru Kormotech România, 2023 a fost un an grozav, atât în afaceri, cât și în organizație. Ne-am depășit obiectivul în ceea ce privește valoarea și volumul. Am crescut ca structură și am pus bazele creșterii viitoare. 2024 va fi un an provocator pentru consolidarea și atingerea țintei noastre pe 5 ani și anume să deținem 10% cota valorică din piața românească de hrană pentru animale de companie.” completează Hery Ciurariu, country manager Kormotech România.

Piața europeană pe care o țintește compania este mult mai competitivă decât piața ucraineană, unde Kormotech este un producător de frunte de hrană pentru animale de companie, concurând cu companiile internaționale globale.

Cu toate acestea, aceste piețe cresc mai rapid în regiunea Europei de Est, inclusiv în republica Moldova, care este una dintre cele mai dinamice piețe de creștere. Viziunea ambițioasă a Kormotech asupra noii strategii corporative este să crească până la 0,5 miliarde USD în venituri până în 2028.

Kormotech

Fondată în 2003, Kormotech LLC – o afacere de familie aflată la a doua generație – este cel mai mare producător de hrană pentru animale de companie din Ucraina, cu o cotă de piață de, aproximativ, 33% din piața internă.

Kormotech produce hrană pentru animale de companie de înaltă calitate sub propriile mărci – Optimeal, Club 4 Paws și My Love dar și sub peste 25 de mărci private și exportă în 39 de țări din întreaga lume, fiind înregistrat în FDA și având permis USDA.

În România, Kormotech își prezintă mărcile de nutriție premiul și superpremium Club 4 paws și Optimeal, linia de produse standard MyLove, dar oferă, de asemenea, cooperare și pentru producția de produse sub marcă privată.

Contact Kormotech

www.kormotech.com

Hery Ciurariu – Country Manager Romania
Linkedin
hery.ciurariu@kormotech.pl


Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG#eCommerce#FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,

Abonează-te gratuit la newsletter

Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de echipamente, tehnologii și servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail

Înregistrare

Depositphotos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *