În 2018, categoria produselor makeup din România a crescut cu 14 – 21 % față de 2017

Datorită îmbunătățirii condițiilor economice din ultimii ani, puterea de cumpărare a consumatorilor din România a continuat să crească, permițându-le acestora să cheltuiască mai mulți bani pentru produsele de înfrumusețare și de îngrijire personală.

makeup Cupio

Valoarea categoriei produselor de înfrumusețare și de îngrijire personală la nivel global a crescut cu 8% în 2018, un progres cu mult mai important față de cel de 1% din anul precedent, conform unei analize Kantar.

În România, consumatorii caută diferite lucruri în diferitele categorii de produse de înfrumusețare și de îngrijire personală. Cu toate acestea, există câteva tendințe comune care se dezvoltă în întreaga industrie cum ar fi: interesul crescut pentru sănătate și wellness, ceea ce va duce la creșterea cheltuielilor consumatorilor pentru acest tip de produse dar și cresterea pieței de produse profesionale oferite de specialiștii din domeniu.

Categoria produselor de makeup

În 2018, categoria produselor makeup din România a avut creșteri cuprinse între 14 – 21% față de 2017, conform datelor de Audit Retail Nielsen pentru categoria MakeUp, in piața de Organized Trade (Hypermarkets, Supermarkets, Discounters), în perioada Ianuarie 2017 – Decembrie 2018 (Copywright The Nielsen Company 2019). 

Astfel, categoria cu produse pentru machiajul ochilor a crescut cu 15% în 2018, în care cea mai mare creștere au avut-o creioanele de sprâncene, de 30,9%, conform acelorași date Nielsen. În categoria de rujuri, creșterea din 2018 vs 2017 a fost de 14,8%, cu un vârf de 37% pentru creionul de buze, iar pentru produsele de machiaj al feței, cresterea a fost de 21,6%, cu un vârf de 49,6% pentru pudra de față.

De asemenea, o altă categorie în creștere în 2018 vs 2017 este categoria produselor pentru pregătirea unghiilor, care a înregistrat o creștere de 9%, conform datelor Nielsen.

Cupio, un brand 100% românesc

În acest context, cu un trend puternic de creștere în categorie, Cupio, unul dintre brandurile cele mai reprezentative de pe piața cosmeticelor profesionale și produselor de makeup din România, și-a propus să dea un refresh întregii categorii, mai ales prin intermediul produselor aflate sub brandurile proprii.

Cupio este un brand 100% românesc prezent pe piață de 7 ani, cu peste 10.000 de produse în portofoliu, 11 magazine fizice, magazinul online www.cupio.ro și 11 sub branduri proprii.

Cupio a devenit unul dintre brandurile preferate de specialiștii în frumusețe din România. Brandul se bucură de o popularitate tot mai mare și, în prezent este unul dintre furnizorii principali de oje semipermanente (gel lacuri), geluri UV, produse de makeup, echipamente și accesorii indispensabile pentru realizarea unui look profesionist și care deservește atât clienții finali cât și saloanele de înfrumusețare.

Portofoliul de produse Cupio este format din peste 10.000 de produse, având în prezent 11 branduri proprii: CupioGels® (geluri UV); Cupio To Go® (oje semipermanente); Cupio One Step® (oje semipermanente 3 în 1);  Cupio in the City® (lacuri de unghii clasice); Cupio Acry DELUXE® (acryl); CupioLash® (gene false); Make-up Pro (produse pentru machiaj); Cupio Spa® (produse pentru îngrijirea pielii); Cupio ProDepil® (produse pentru epilare); Cupio Skin Care (produse pentru îngrijirea pielii); Muah (produse pentru machiaj).

Cupio

Cupio reprezintă locul unde profesioniștii și cei pasionați de frumusețe au acces la produse profesionale de calitate, îmbunătățite permanent după ultimele trenduri ale pieței și locul unde găsesc cel mai bun raport calitate-preț. De asemenea, aceștia beneficiază și de consiliere profesională gratuită, oferită de către trainerii Cupio, au posibilitatea să se perfecționeze și să se dezvolte profesional, la seminarii sau cursuri de specialitate și au acces la grupuri și comunități online din domeniul înfrumusețării.

Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Revista retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,885 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » FMCG » În 2018, categoria produselor makeup din România a crescut cu 14 – 21 % față de 2017

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: