Noul ulei Raza Soarelui, o marcă modernă și dinamică

Bunge Prio, producătorul cunoscutei mărci de ulei Raza Soarelui, anunță relansarea întregii game Raza Soarelui sub o nouă identitate vizuală,  reconfirmându-și  angajamentul de a oferi produse de calitate, clar diferențiate prin beneficii oferite atât consumatorilor, cât și industriei de retail.

Raza Soarelui Sticla 1L HR 5mai2015Sub sloganul, „Cu puțin faci mult”, Raza Soarelui se reafirmă acum în segmentul mainstream, fiind accesibil tuturor tipurilor de consumatori care doresc să prepare cu același ulei cât mai multe feluri de mâncare, având,  în același timp, un raport bun calitate-preț.

„Împreună cu Ipsos Research am realizat anul trecut o cercetare* care ne-a arătat că 9 din 10 români cunosc marca Raza Soarelui, iar 4 din 10 o folosesc. Aceste date ne-au confirmat că  angajamentul Bunge de a oferi permanent produse de calitate și de a investi în mărcile sale este apreciat de către consumatori. Anul acesta am decis să relansăm Raza Soarelui  cu un design modern, ce evidențiază mult mai bine beneficiile oferite de sticla cu capac dublu care dozează curgerea uleiului pentru o utilizare mai ușoară, făcându-l și mai atractiv, dar și mai ușor de identificat la raft”, a declarat Irina Oprea, Senior Brand Manager Bunge Prio România și Bulgaria.

Recunoscută ca fiind una dintre mărcile de ulei în care românii au încredere, în special pentru prepararea mâncărurilor tradiționale, Raza Soarelui vine cu un design nou, care asigură o utilizare mai ușoară și mai simplă la gătit.

  • Etichetă cu design modern, pentru diferențiere la raft și evidențiere beneficii
  • Capac dublu care dozează curgerea uleiului pentru o utilizare mai ușoară
  • Aspect general modern și dinamic

Gama completă Raza Soarelui conține ambalaje de 1, 2, 5 și 10 litri.

Bunge are o tradiție de peste 13 ani în România, fiind o companie permanent preocupată de calitatea produselor sale și de inovație în categoria de ulei alimentar

*Conform studiului cantitativ efectuat în 2014 la cererea Bunge pe un eșantion de 800 respondenți

**Conform informațiilor puse la dispoziție de Retail Zoom, în baza datelor de Retail Audit pe anul 2014

Acest articol a fost redactat de pe noua tabletă Krüger&Matz EDGE1082Detalii despre toate produsele Krüger&Matz găsiţi aici.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,826 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » FMCG » Noul ulei Raza Soarelui, o marcă modernă și dinamică

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: