Orice record se stabileşte o dată. Şi, aşa cum se spune, fiecare record este stabilit pentru a fi depăşit. Cu atât mai mult în Social Media, unde lumea se poate schimba în doar câteva ore sau chiar minute. Dar ieri, Guinness World Records a recunoscut biscuiţii Oreo drept primul brand care a încercat – şi a reuşit – să stabilească Recordul Mondial pentru obţinerea celor mai multe „like”-uri ale unui post de pe Facebook în 24 de ore.
Acest efort de stabilire a acestui record a inspirat şi alte figuri populare în realizarea unor tentative similare. Fanii din întreaga lume s-au raliat în încercarea de a ajuta Oreo, Biscuiţii Preferaţi ai Lumii, să devină „cei mai ”plăcuţi din întreaga lume.
Încercarea de stabilire a recordului a început marţi, 15 februarie la ora 9 EST, atunci când comunitatea celor 16 milioane de fani Oreo din întreaga lume a fost invitată să apese butonul de „like” pentru următorul post: „Dă ’like’ acestui post pentru a te alătura celorlalţi fani Oreo din jurul lumii în stabilirea unui Record Mondial pentru cele mai multe ‚like’-uri acordate unui post în 24 de ore. Oreo este marca preferată de biscuiţi a lumii, iar cu ajutorul tău, va fi şi cea mai ‚plăcută’.”
Regulile Guinness World Records stipulează că fanii Oreo trebuiau să atingă cel puţin 45.000 de „like”-uri într-un interval de 24 de ore, pentru a câştiga titlul şi a deveni marca de biscuiţi cea mai iubită din lume.
Guinness World Records, autoritatea globală ce inregistrează şi validează recordurile, a confirmat noul record ieri, la 9 am ET, numărând un total de 114.619 „Like-uri”.
Sursa: foodbizdaily.com
Foto: Oreo

Tocmai i-a batut Lil Wayne – 640,344 people like this
http://www.facebook.com/LilWayne/posts/135207573211169
Da Auras, dar sunt „industrii” diferite. Eu cred că a fost o campanie deosebită pentru o marcă de biscuiţi, chiar dacă aparţine lui Kraft Foods.
Ete fas. E doar o goana dupa like-uri si PR ieftin. Tocmai si-au luat-o de la un rap-aras. Urmeaza pasta de dinti roz cu manivela. Cate una pe industrie. Sau razboaie in industrii, care are like-ul mai mare. Makes me sick
http://aurasmihai.ro/2011/02/goana-dupa-like-uribiscuitii-oreo-si-lil-wayne/
E vorba de like-uri in 24 de ore, celelate detalii sunt inutile, industrie, unul canta, altul se mananca, altii se mananca intre ei 🙂
Desenul meu facut ieri din plictiseala e mai sugestiv, sper http://twitpic.com/40e7lt
În perimetrul ăsta e clar că doar de biscuiţi pot scrie. Să scrie alţii de Lil Wayne 😀 Pentru FMCG e o premieră. Pentru muzică si vedetele aferente o ispravă ca asta, cred că e mai uşor de realizat 🙂
A inceput goana dupa like-uri. urmeaza pasta de dinti roz cu gust de alune prajite in sos bio. Like si la alea. PR stunt . bleah 😛