Oreo stabilește Recordul Mondial pentru cele mai multe „like”-uri pe Facebook în 24 de ore

Orice record se stabileşte o dată. Şi, aşa cum se spune, fiecare record este stabilit pentru a fi depăşit. Cu atât mai mult în Social Media, unde lumea se poate schimba în doar câteva ore sau chiar minute. Dar ieri, Guinness World Records a recunoscut biscuiţii Oreo drept primul brand care a încercat – şi a reuşit – să stabilească Recordul Mondial pentru obţinerea celor mai multe „like”-uri ale unui post de pe Facebook în 24 de ore.

Acest efort de stabilire a acestui record a inspirat şi alte figuri populare în realizarea unor tentative similare. Fanii din întreaga lume s-au raliat în încercarea de a ajuta Oreo, Biscuiţii Preferaţi ai Lumii, să devină „cei mai ”plăcuţi din întreaga lume.

Încercarea de stabilire a recordului a început marţi, 15 februarie la ora 9 EST, atunci când comunitatea celor 16 milioane de fani Oreo din întreaga lume a fost invitată să apese butonul de „like” pentru următorul post: „Dă ’like’ acestui post pentru a te alătura celorlalţi fani Oreo din jurul lumii în stabilirea unui Record Mondial pentru cele mai multe ‚like’-uri acordate unui post în 24 de ore. Oreo este marca preferată de biscuiţi a lumii, iar cu ajutorul tău, va fi şi cea mai ‚plăcută’.”

Regulile Guinness World Records stipulează că fanii Oreo trebuiau să atingă cel puţin 45.000 de „like”-uri într-un interval de 24 de ore, pentru a câştiga titlul şi a deveni marca de biscuiţi cea mai iubită din lume.

Guinness World Records, autoritatea globală ce inregistrează şi validează recordurile, a confirmat noul record ieri, la 9 am ET, numărând un total de 114.619 „Like-uri”.

Sursa: foodbizdaily.com

Foto: Oreo

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,885 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » FMCG » Producatori » Oreo stabilește Recordul Mondial pentru cele mai multe „like”-uri pe Facebook în 24 de ore

Spune-ți părerea

  1. E vorba de like-uri in 24 de ore, celelate detalii sunt inutile, industrie, unul canta, altul se mananca, altii se mananca intre ei :)

    Desenul meu facut ieri din plictiseala e mai sugestiv, sper http://twitpic.com/40e7lt

    Răspunde
    • În perimetrul ăsta e clar că doar de biscuiţi pot scrie. Să scrie alţii de Lil Wayne :D Pentru FMCG e o premieră. Pentru muzică si vedetele aferente o ispravă ca asta, cred că e mai uşor de realizat :)

      Răspunde
  2. A inceput goana dupa like-uri. urmeaza pasta de dinti roz cu gust de alune prajite in sos bio. Like si la alea. PR stunt . bleah :P

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: