Oti introduce în oferta sa produse noi, inovative și produse ecologice

Oti Group, compania românească specializată pe piaţa consumabilelor de curăţenie, articolelor de menaj şi produselor de unică folosinţă, introduce produse noi în oferta sa, bifând atât componenta de inovație, prin gama SMART CLEANING, cât și pe cea ecologică, prin gama de produse biodegradabile și compostabile, Oti Green.

“Primăvara este un moment cheie în comunicare pentru brandurile care se ocupă de consumabilele de curățenie – toată lumea vrea să aibă casa curată, mai ales că sărbătorile pascale se apropie cu pași repezi. Cu produsele potrivite, treaba-i simplă!

Bugetul alocat acestor produse în coşul zilnic de cumpărături a rămas în continuare limitat şi destul de inelastic, însă Oti a ştiut, încă de la înfiinţare, să răspundă eficient nevoilor specifice pe care shopperul român le are. Este important să rămâi aproape de client, adaptabil la nevoile sale şi, totodată, competitiv într-o piaţă locală aglomerată”, a declarat Lucia Dincă, Marketing Manager Oti Group.

Gama SMART CLEANING

„Inovaţia este parte din ADN-ul Oti, iar produsele şi soluţiile cu care venim în întâmpinarea clienţilor au acele beneficii funcţionale şi factori diferenţiatori care îi fac să spună WOW! Gama SMART CLEANING, spre exemplu, are la bază microfibra, material revoluționar în domeniul curățeniei, și cuprinde sisteme şi mopuri de curăţenie cu numeroase avantaje inovative ce ţin de funcţionalitatea acestuia, ajutând clientul în treburile sale casnice.

Vorbim aici despre Mopul Spray cu două feţe, una spală, iar cea de-a doua lustruiește, cu pulverizator încorporat, nemaifiind nevoie de găleată, despre mopul Vortex, cu un sistemul de centrifugare inovativ care ocupă jumătate din spațiul unui mop rotativ obișnuit, și lista poate continua.”, a explicat George Tomescu, Manager General Oti Group.

Gama Oti Green

Venind în întâmpinarea clienților care doresc să protejeze mediul înconjurător și aliniindu-se astfel tendințelor globale de reducere a consumului de materiale plastice, Oti a lansat o gamă de produse biodegradabile și compostabile, Oti Green, ce cuprinde sacoșe de cumpărături, farfurii, caserole și pahare de unică folosință și lumânări ecologice.

„Sacoșa cu minte® este alternativa sustenabilă și responsabilă la sacoșele din plastic, fiind fabricată dintr-un material inovativ care se biodegradează, transformându-se într-un compost inofensiv mediului încojurător, având în final proprietățile unui îngrășământ natural.

Aceste proprietăți și beneficii ale materialului din care sunt fabricate sacoșele noastre, sunt certificate de organisme și laboratoare abilitate, în concordanță cu standardele europene și internaționale actuale.”, a completat George Tomescu.

Oti Group

Cum trendul ambalajelor și produselor biodegradabile este pozitiv, iar interesul din partea populației pentru combatarea poluării și gradul de conștientizare este în creștere, Oti Group estimează o cifră de afaceri de 10 milioane de lei în 2019, pentru gama Oti Green.

Oti Group

Oti Group este un grup de companii cu capital integral românesc, cu o echipă de 190 de profesioniști, depozite de 15.000 mp, o flotă auto proprie, ce importă și distribuie ambalaje de unică folosință, consumabile HoReCa, articole de menaj și consumabile pentru casă.

Oti oferă clienților beneficiile care fac diferența: livrare rapidă, din stoc, a peste 1.000 de articole, distribuția lor pe întreg teritoriului țării, gamă completă de produse și soluții inovative pe care le pune la dispoziția lor. Oferta Oti se adresează atât pieței de retail modern, cu Know-how pe soluții punctuale adaptate cerințelor marilor rețele de magazine, cât și celei de retail tradițional și HoReCa, prin sute de produse personalizate.

Magazinul online oti.ro oferă produse cu un raport optim calitate/preț și la o calitate constantă și beneficiază de un pachet complet de servicii: consiliere gratuită și specializată pe nevoi, facilități de plată și transport oriunde în țară.

www.oti.ro // tel. 0724 444 401 // e-mail: comenzi@oti.ro

Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Revista retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,962 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » FMCG » Oti introduce în oferta sa produse noi, inovative și produse ecologice

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: