PARSA Beauty, liderul european și cea mai apreciată marcă germană de accesorii de machiaj, accesorii pentru păr și produse de îngrijire personală, își relansează gama de produse intr-un look nou. Brandul PARSA Beauty se lasă descoperit și experimentat în lumea complexă și pretențioasă de astăzi printr-un design modern, o calitate ridicată și o sortimentație diversificată de produse.
Pe lângă noutățile din sfera sortimentelor de produse, care vin în completarea unei linii noi și moderne a imaginii acestora și prin care brandul își consolidează poziția, atrage și fidelizează clienții, PARSA Beauty se relansează și sub aspectul unei vizibilități accentuate de culoare, materiale, forme, elemente haptice, prin care se obține o identificare mai ușoară a brandului.
Un element de noutate îl reprezintă optimizarea dimensiunilor ambalajelor și a mecanismelor de împachetare, care scot în evidență aspectul modern, calitatea și valoarea produselor.
La baza succesului gamei de produse PARSA Beauty se află focusul puternic orientat spre inovație, susținut de experienta germană în ceea ce privește calitatea și dezvoltarea durabilă a produselor aflate în portofoliu. Cele mai noi tendințe se reflectă în întregul sortiment, în care se regăsesc tot mai pregnant materiale bio și reciclabile.
Cele peste 5.000 produse PARSA Beauty comercializate în circa 17.000 de puncte de vânzare din peste 30 de țări din întreaga lume, sunt realizate la cele mai înalte standarde germane, având în spate peste 16 ani de experiență și o echipă de profesioniști dedicați.
Noua linie PARSA Beauty, cu produse 100% ecologice și reciclabile
„Pentru PARSA Beauty durabilitatea reprezintă viitorul, iar acest lucru se traduce prin dragoste și responsabilitate pentru natură. Acestea sunt ingredientele care stau la baza conceptului pentru noua linie de produse din bambus și lotus, 100% ecologice și reciclabile, pentru care compania deține certificatul FSC (Forest Stewardship Council).
Aceasta este garanția solidă pentru clienții PARSA Beauty că produsele din lemn provin dintr-o pădure care a fost evaluată și certificată ca fiind administrată conform standardelor corecte din punct de vedere social, economic și de mediu”, spune Darius Weller, Directorul companiei PARSA Beauty România.
PARSA Beauty – Easy beauty, Easy day, Everyday
PARSA Beauty vine cu o structură nouă pentru cele 5 domenii de bază, destinate diverselor categorii de produse inovative:
– Produse HAIR – au la bază tehnologii profesionale și linii de design atractive, în care accentul se pune pe valoarea pe care o conferă părului;
– Produse BEAUTY – frumusețea adevărată are nevoie de experți adevărați din zona de make-up;
– Produse NAILS – produse de calitate & accesorii pentru unghii, pentru o imagine îngrijită și atractivă a mâinilor și a picioarelor;
– Produse TREND – o varietate completă pentru bijuterii & accesorii în pas cu tendințele, pretențiile si trendurile actuale;
– Produse BATH&BODY – sunt promovate produsele standard, precum și accesoriile moderne pentru baie & lifestyle
Produsele de îngrijire a părului PARSA Beauty
Segmentul dedicat produselor de ingrijire a părului se concentrează pe tehnologii profesioniste și pe un design elegant și bine conturat, care aduc valoare și avantaje reale pentru păr. Produsele din această categorie se împart pe trei linii diferite: linia professional, dentaling, standard și linia dedicată copiilor.
Linia Profesională de produse se remarcă prin funcționalitate înaltă, design modern, ingrediente ecologice, caracteristici inovative și o calitate foarte bună.
Cu ajutorul ingredientelor care stau la baza acestor produse: keratina, lotusul albastru și carbonul, se obține elasticitatea, se menține echilibrul și sănătatea și conferă strălucire și îngriire părului. Extractul din lotus albastru conține ingrediente care hrănesc, îngrijesc și întăresc părul, ii oferă volumul de care are nevoie, în timp ce carbonul are acțiune antistatică, conferă rezistență la căldură și previne ruperea firului de păr.
Relansarea brandului PARSA Beauty aduce cu sine și o serie de elemente noi în sortimente precum: “Produsele de îngrijire pentru bărbați” – sub marca PARSA Men și segmentul “Masaj & Wellness” PARSA Vita, lansate de curând, toate acestea unite sub umbrela binecunoscului brand PARSA Beauty.
PARSA MEN
Specificul gamei PARSA MEN are în prim plan obținerea unei imagini îngrijite a bărbaților, și nu neapărat frumusețea. Produsele din această gamă sunt instrumente de îngrijire funcționale precum: foarfece pentru păr și barbă, nas și urechi, foarfece pentru unghii, pensete și unghiere, toate cu un design modern, în culori închise și cu suprafețe mate.
Aceasta este o linie masculină, minimalistă, în care se armonizează perfect materiale precum oțelul inoxidabil, lemnul veritabil și materialul plastic, prevăzut cu o suprafață cauciucată, devenind astfel “bestsellere” în sortimentul dedicat produselor de îngrijire pentru bărbați.
PARSA VITA
Gama PARSA Vita este dedicată în întregime ritualurilor de wellness și secretelor legate de îngrijirea pielii. Elementele de bază testate și dovedite, produsele funcționale și combinațiile inovative de materiale sunt apreciate pentru efectele de masaj și asigură în același timp relaxarea, vitalizarea și tonifierea pielii – pentru momente încântătoare la fel ca într-un centru SPA, la tine acasă.
În timp ce culorile verde/maro/alb transportă senzațiile de wellness, emoțiile sunt redate prin elementul decorativ sub formă de frunză, produsele fiind puse în evidență prin transparența și sobrietatea ambalajului.
Segmentul BEAUTY
Segmentul BEAUTY subliniază placerea si simplitatea pentru îngrijirea frumuseții, dar totodată și pasiunea pentru tendințele în materie de frumusețe. PARSA Beauty oferă instrumentul perfect pentru orice nevoie legată de machiaj. Combinația dintre calitate, design și inovație creează un portofoliu de produse diversificat, alcătuit din perii și accesorii cosmetice bine definite prin profesionalism.
Produsele din acest segment sunt evidențiate printr-un design modern, de înaltă calitate și au un aspect filigranat, unic. Instrumentele pentru machiaj vin să completeze trusa necesară pentru un machiaj impecabil. Ca element de noutate, această gamă de produse aduce în atenție materiale din bambus, cum este mânerul periilor naturale, ideale pentru consumatorii ecologici și pentru cei care sunt alergici la părul animal.
Manichiură și pedichiură
Segmentul este promovat de produse calitative și accesorii, care conferă o imagine îngrijită și atractivă pentru mâini și picioare. Produsele din categoria PARSA Beauty NAILS se adresează nevoilor consumatorilor și își găsesc utilizarea în îngrijirea zilnică, și îndeplinesc totodată și cele mai exigente cerințe profesionale din domeniu. Portofoliul larg de produse cuprinde foarfece pentru unghii și piele, clești și unghiere, pensete, pile, articole pentru pedichiură, precum și seturi care satisfac toate gusturile.
În acest segment se remarcă produsele Solingen în clasica culoare neagră, cu o structură mată, cu produse ambalate în cutii certificate FSC și prevăzute cu un spațiu gol de expunere al produsului. Aceasta este o gamă profesională de cea mai înaltă calitate și care promite foarte mult datorită elementului de noutate, și anume stratul anti-alergic de pe otel.
PARSA Beauty vine în întâmpinarea consumatorilor acolo unde aceștia caută soluții, gama de produse fiind prezentă pe piața din România în rețelele de magazine Carrefour, dm (drogerie markt), Profi și Profihairshop și în magazinele online eMAG și Elefant.
Mai multe informații pe: www.parsa-beauty.de
Contact
e-mail: officerumaenien@Parsa-Beauty.de
Telefon: + 40 (0) 731 889 188
PARSA Beauty
Cu un portofoliu care încorporează mai mult de 5.000 articole și cu o prezență în peste 30 de țări, compania germană de familie PARSA Haar-Modeartikel Gmbh, înființată în anul 1986, este liderul de piață din domeniul produselor de îngrijire și frumusețe din Europa. PARSA Beauty înseamnă sortimente variate de produse, în care se îmbină armonios creativitatea și inovația, și mai ales calitatea înaltă în segmentele dedicate îngrijirii părului și styling, a accesoriilor de machiaj și păr, în pas cu tendințele actuale, accesoriile pentru cosmetică, manichiură și pedichiură și accesoriile de baie.
Creșterea dinamică a companiei se datorează competențelor acumulate de-a lungul deceniilor și a angajamentului celor peste 1.200 de angajați din centrul administrativ și logistic din Sinsheim, Germania, precum și a celorlalti angajați din cele 5 filiale existente în prezent: Ungaria, Cehia, Croația, România și Serbia.
Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.
În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.
Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.
Revista retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.