Parteneriat între Agrocosm Consult și Norofert SA, cel mai mare producător de inputuri ecologice din România, pentru gama Micul Fermier

Agrocosm Consult, una dintre cele mai dinamice companii din piața semințelor pentru legume și flori din România și un business 100% românesc, a realizat, de curând, un parteneriat cu Norofert SA, cel mai mare producător de inputuri ecologice din România, pentru gama de produse Micul Fermier, gamă ce cuprinde semințe hobby și profesionale. Despre acest parteneriat, despre piața de semințe pentru legume și flori din România, în general, dar și depre planurile companiei am stat de vorbă cu Gabriel Ureche, director general Agrocosm Consult.

AgrocosmCe s-a schimbat în piața de semințe pentru legume și flori din România în acest an?

Nu știu daca s-a schimbat ceva esențial în piața de semințe pentru legume și flori din România, însă noi am fost întotdeauna atenți la cerințele pieței. Pot spune că am anticipat nevoile pieței și am încercat pe cât posibil să oferim cele mai bune soluții pentru ca rezultate să fie cele dorite.

Distribuitorii noștri ne-au informat de nevoile clienților nostri, împreună am găsit soluții potrivite, cum ar fi soluții de expunere moderne prin care am creat standuri modulare, adaptate pentru toate tipurile de magazine.

Toate acestea au fost construite astfel încât consumatorul final să găsească produsele Agrocosm dorite cât mai ușor, să găsească toate informațiile necesare, pentru a încuraja grădinăritul în familie.

Care au fost cele mai mari provocări în acest an?

Cum pandemia încă nu s-a terminat, au fost multe provocări anul acesta pentru compania Agrocosm. Aveam planificate mai multe evenimente, evenimente ce trebuiau să aibă loc în anul 2020, dar nici anul acesta situația pandemică nu ne-a permis să le organizăm.

Nu renunțam la proiectul nostru de suflet Micul Grădinar. Vom lansa în curând kitul Micul Grădinar. Aceste produse vor învața generațiile viitoare cum se plantează o plantă și cum se îngrijește și mai ales cum să protejăm natura .

Kitul Micul Grădinar trebuia să-l lansăm în cadrul evenimentului creat de Dedeman, dar acum regândim totul, este al doilea an când situația pandemică nu ne permite să organizăm acest eveniment .

Școala Micul Grădinar face parte din proiectul nostru, așteptam să depășim această perioada grea, care sperăm să nu mai dureze mult, după care vom vedea cum vom proceda. Este o situație excepțională și trebuie să ne adaptăm.

Parteneriat Agrocosm Consult – Norofert SA

Suntem bucuroși să anunțăm parteneriatul dintre compania noastră, Agrocosm Consult și Norofert SA, cel mai mare producător de inputuri ecologice din România și prima companie locală de agro-tehnologie focusată pe introducerea inovației în viața fermierilor români.

În cadrul acestui proiect vom dezvolta împreună cu Norofert gama Micul Fermier, gamă ce va cuprinde fertilizanți și produse de protecție biologică, semințe de legume și flori, produse ce se vor adresa pieței tradiționale și magazinelor din retailul modern.

Micul Fermier este o marcă de renume în România , iar Agrocosm și Norofert pregătesc pentru sezonul 2022 o gamă cât mai variată de produse.

Micul Fermier va fi un câștig real pentru consumatorul final, raportul calitate-preț fiind un factor important pentru dezvoltarea proiectului Micul Fermier

Astfel, două companii importante din România colaborează sub aceeași marcă pentru a oferi produse de calitate superioară la un preț accesibil.

Agrocosm

Ce produse din gama Micul Fermier și unde le găsim?

Produsele Micul Fermier se vor găsi în principalele rețele de retail modern din România precum: Dedeman, Leroy Merlin, Auchan, cora, Profi, Carrefour, Supeco, Anabella, Remarkt. dar procesul de listare şi în alte reţele de magazine este în curs de desfăşurare.

În plus, suntem în discuții cu majoritatea rețelelor de Fitofarmacii din România și dorim ca în sezonul 2022 produsele din gama Micul Fermiersă le găsiți la toate magazinele de specialitate din țară.

Pentru început vor fi 10 varietăți de legume, plicul va conține semințe și o doză necesară de îngrășământ ecologic pentru garantarea germinării.

Care au fost principalele drivere de creștere?

Ca în fiecare an avem o creștere naturală de cel puțîn 30%, datorită calității produselor, în fiecare an clienții noștri caută produsele Agrocosm și cine a încercat produsele noastre cu siguranță au cumpărat toată gama de semințe necesare.

Distribuitorii noștri, Green Project și Elcadis, au ajuns în majoritatea magazinelor din România, crescând în fiecare an numărul de unități vândute, iar alături de aceștia ne-am propus să acoperim toată piața din România. În momentul de față cota noastră de piața este de peste 55 %, anul acesta comercializănd deja peste 8 milioane de plicuri cu semințe.

Vânzări online?

Comerțul online pentru produsele Agrocosm este la început de drum, produsele noastre fiind listate în platforma eMAG și sperăm să ajungă cel puțîn la 50% din valoarea comerțului tradițional.

Care sunt categoriile de produse/ branduri care au performat cel mai mult?

Gama de semințe Agrocosm reprezintă 60 % din valoarea totală a vânzărilor companiei noastre. Anul acesta, gama Kid Seeds a fost prezentă în rețelele cora și Remark, fiind foarte bine primite de către clienți.

De asemenea, gama Micul Grădinar începe să fie căutată de clienți, calitatea semințelor și modul de prezentare ne poziționează drept un furnizor important pe piața din România și din Europa.

Dedeman este partenerul nostru pentru gama Micul Grădinar, iar acest proiect a pornit la drum împreună cu lanțul de magazine Dedeman, vânzările partenerului nostru încurajându-ne să dezvoltăm această gamă în continuare. Când situația pandemică ne va permite vom putea începe proiectul gândit împreuna cu Dedeman.

Micul Grădinar în momentul de față reprezintă 20 % din vânzările Agrocosm.

Nu în cele din urmă, gama Micul Fermier menține trendul ascendent, iar recentul parteneriat încheiat cu Norofert garantează calitatea produselor, motiv pentru care suntem convinși că această gama va oferi multe surprize plăcute în viitorul apropiat.

Ce urmează pentru Agrocosm?

Sezonul 2022 va fi un sezon al provocărilor, produsele companiei Agrocosm vor fi prezente în majoritatea magazinelor din România. Distribuitorul nostru Green Project livrează produsele noastre în rețelele Carrefour, Leroy Merlin, Dedeman, Brico Depot.

Distribuitorul nostru Elcadis livrează produsele noastre în rețelele DCN EU, Cocoș, Mathaus, Euromarket și în numeroase magazine tradiționale.

De asemenea, distribuitorii noștri sunt în discuții avansate cu rețelele de magazine Kaufland, Hornbach și PENNY.

Altfel, parteneriatul încheiat cu Norofert SA reprezintă un nou început pentru companiile noastre, în urma acestui parteneriat principalul câștigător fiind fermierul român.

Strategia agreată de cele două companii ne va permite ca într-un timp relativ scurt să achiziționăm o mașina full automată de ambalat, un robot de ultima generație, vom putea ambala produse lichide și pulberi, practic toată gama de produse Norofert.

Micul Fermier se adresează și fermierilor ce lucrează suprafețe mici de teren și pentru clienții Urban Garden, produsele ambalate sub brandul Micul Fermier vor fi produse ecologice, de cea mai bună calitate.

De asemenea, alături de retailerul Auchan lucrăm la dezvoltarea unui proiect ECO, dar vom reveni cu detalii în momentul finalizării proiectului.

Agrocosm Consult

Cu o experiența de 17 ani pe piața semințelor pentru legume si flori din România, Agrocosm Consult este una dintre cele mai dinamice companii din acest sector și unul dintre cei mai importanți furnizori ai retailului, cu un portofoliu diversificat de produse sub brandurile Agrocosm, Agrocosm Profesional, Kids Agrocosm, Micul Fermier și Micul Grădinar.

Principalele direcții de activitate ale companiei Agrocosm, o companie cu acționariat 100% românesc, sunt reprezentate de producția, ambalarea și distribuția de semințe de legume și flori precum și material dendrologic selecționat.

Oferta Agrocosm conține multiple tipuri de semințe de flori, o gamă largă de semințe de legume, semințe de iarbă, butași de trandafiri, copaci decorativi, pomi fructiferi, răsaduri de flori, bulbi de flori etc.

O altă ramură importantă de activitate îl constituie importul și distribuția en-gros a unor clase de produse care se încadrează în departamentul non-food (home & deco, gardening etc) al tuturor rețelelor de magazine din retailul alimentar și DIY din România.

Mai multe informații pe www.agrocosm.ro, e-mail: office@agrocosm.ro / tel: 0721.600.381.


Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG#eCommerce#FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,

Abonează-te gratuit la newsletter

Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de echipamente, tehnologii și servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail

Înregistrare

Depositphotos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *