Peroni Nastro Azzurro își lansează noua identitate vizuală, la 14 ani după lansarea în România

Peroni Nastro Azzurro, berea premium italiană numărul 1 în lume*, își rafinează identitatea vizuală –  introduce un nou logo și lansează pe piața din România o nouă sticlă și un nou pahar, însoțite de un ambalaj și o identitate vizuală ce includ elementele iconice ale brandului.

PeroniAceastă reînnoire reprezintă cea mai semnificativă schimbare a brandului la nivel global din 2005 și confirmă poziționarea ca simbol al inconfundabilului stil italian la nivel mondial.

Inspirată din pasiunea pentru viața trăită frumos, noua identitate Peroni Nastro Azzurro este caracterizată de un design nou, simplu, elegant și creat cu mare atenție, ce are la bază istoria bogată a brandului, vizibilă prin introducerea unor elemente istorice.

Timp de peste un deceniu, sticla și paharul Peroni au adus măiestria și eleganța stilului de viață italian mai aproape de consumatorii din întreaga lume. Noul design continuă această moștenire și propune o sticlă ce scoate în evidență o formă elegantă și curbe sofisticate. Semnătura lui Giovanni Peroni – fondatorul Birra Peroni – este gravată atât pe sticlă, cât și pe pahar. Noua identitate vizuală include și schimbarea etichetei, care are acum o formă hexagonală.

Noul design minimalist se extinde și în cazul paharului, care a fost creat special pentru a amplifica experiența consumului de bere la draught. Această schimbare a paharului iconic Peroni Nastro Azzurro  păstrează același profil înalt și elegant, dar cu o nouă bază hexagonală, care se potrivește cu forma noii etichete.

„Peroni Nastro Azzurro este un brand atemporal, cu o puternică componentă de tradiție și o origine autentică ce exprimă stilul italian consumatorilor săi. Noua sticlă și noul pahar duc mai departe personalitatea Italiei moderne cu un design minimalist, inspirate în același timp din istoria brandului. Sperăm ca noua imagine să fie apreciată de către consumatorii din România și să-i transpună într-o stare de spirit italiană care le aduce bucurie atunci când degustă un Peroni Nastro Azzurro.”, declară Bogdan Jianu, Brand Manager Peroni Nastro Azzurro.

Ambalajele care dezvăluie noua identitate vizuală Peroni Nastro Azzurro sunt disponibile în reţelele de comerţ modern şi tradiţional din România de la începutul lunii martie și includ sticla nereturnabilă de 330ml, varianta de 500ml disponibilă la doză și sticlă returnabilă, precum și Peroni Piccola la 250ml.

Peroni Nastro Azzurro

Peroni Nastro Azzurro este berea premium italiană numărul unu în lume*. Birra Peroni a demarat producția de bere în 1846, iar Nastro Azzurro a apărut la începutul anilor ‘60 în Roma, Italia, fiind lansată la nivel mondial în anul 2005. În România, Peroni Nastro Azzurro este o marcă din portofoliul Ursus Breweries, o bere blondă premium, cu gust proaspăt și efervescent, disponibilă îmbuteliată (250ml, 330ml, 500ml sticlă și doză) și draught.

Ursus Breweries este cel mai mare producător de bere din România. Mărcile din portofoliul Ursus Breweries sunt: URSUS, Timișoreana, Ciucaș, Peroni Nastro Azzurro, Asahi Super Dry, Pilsner Urquell, Grolsch,  Meantime, Azuga Nepasteurizată, Stejar și marca de cidru Kingswood.

Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Revista retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,857 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » FMCG » Peroni Nastro Azzurro își lansează noua identitate vizuală, la 14 ani după lansarea în România
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: